groepsaankoop pelletkachel Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 20 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 20 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
groepsaankoop pelletkachel I_vote_lcapgroepsaankoop pelletkachel I_voting_bargroepsaankoop pelletkachel I_vote_rcap 
steven
groepsaankoop pelletkachel I_vote_lcapgroepsaankoop pelletkachel I_voting_bargroepsaankoop pelletkachel I_vote_rcap 
pedro
groepsaankoop pelletkachel I_vote_lcapgroepsaankoop pelletkachel I_voting_bargroepsaankoop pelletkachel I_vote_rcap 
krusty
groepsaankoop pelletkachel I_vote_lcapgroepsaankoop pelletkachel I_voting_bargroepsaankoop pelletkachel I_vote_rcap 
Fleur
groepsaankoop pelletkachel I_vote_lcapgroepsaankoop pelletkachel I_voting_bargroepsaankoop pelletkachel I_vote_rcap 
ss
groepsaankoop pelletkachel I_vote_lcapgroepsaankoop pelletkachel I_voting_bargroepsaankoop pelletkachel I_vote_rcap 
jeanhup
groepsaankoop pelletkachel I_vote_lcapgroepsaankoop pelletkachel I_voting_bargroepsaankoop pelletkachel I_vote_rcap 
Philip
groepsaankoop pelletkachel I_vote_lcapgroepsaankoop pelletkachel I_voting_bargroepsaankoop pelletkachel I_vote_rcap 
Annejanne
groepsaankoop pelletkachel I_vote_lcapgroepsaankoop pelletkachel I_voting_bargroepsaankoop pelletkachel I_vote_rcap 
Maryline
groepsaankoop pelletkachel I_vote_lcapgroepsaankoop pelletkachel I_voting_bargroepsaankoop pelletkachel I_vote_rcap 

 

 groepsaankoop pelletkachel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Emptydo nov 26, 2009 12:36 am

Bericht van admin:


Jean,

Dit is uw eerste en laatste waarschuwing.

Als je nog eenmaal ongevraagd reclame maakt, wordt je van het pelletforum gegooid.



Steven (admin)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
Gast
Gast
Anonymous



groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Emptydi dec 01, 2009 1:16 pm

ik kom hier maar sporadis,en zie toch heel wat reclame passeren anders kan ik niet goed lezen
maar schijnbaar mogen mensen die er zelf belang bij hebben alleen reclame maken
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Emptydi dec 01, 2009 1:18 pm

het bericht is toch verwijderd?

Het ging over een rechtsteekse aankoop in Italië met veel reclame in de tekst verwerkt.

Reclame moet van het forum en zelf heb ik geen enkel belang bij het forum.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Emptydi dec 01, 2009 2:59 pm

njep en je moet er als admin of modje ook maar op tijd bij zijn om de reclame te lezen he

wij zijn ook niet 100% van onze tijd online
en soms kan je dan is een reclametje tegenkome die wioj dan ofwel aanpassen of verwijderen van het forum

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
gast The
Gast
Anonymous



groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Emptydi dec 01, 2009 4:20 pm

Mijn bericht zal wel weer verwijderd worden hahaha, hetzelfde als bij de advertentie tweedehandse pelletkachels van biezoe
terwijl de regels zijn tweedehands en niet nieuw.

Juist Marcelvml, je hebt idd niets aan je ogen.

Ze zien het verschil hier niet tussen reclame en SPAM, het enige wat hier gevraagd wordt is !
Wie is je leverancier om die dan maar effe naar beneden te halen, en als ik dan de reactie's lees
van Vandebosch uit Hoeselt gisteren, ligt het er dik op.

Heeft die niets anders te doen, begrijpelijk dat die kosten aanrekent om te leveren, de tijd wat die vertoeft op het forum betaal je op die manier.
Notabene gaat die Nicky nog effe een repley aanhalen van 25 oktober van smeijers, of alles in orde is met de kachel.
Lulkoek want dat zelfde bericht zet die zelfs op zijn website...en heb ik het nog niet van forummers die leveranciers de hoogte in hemelen
En reageert op een misnoegen van een forummer in mechelen, wij komen geregeld in mechelen blalbla bla.
Zaakvoerder hahahaha en maar spammen...

Waarheid is hard, en als je de waarheid zegt wordt je IP geblokkeerd dikke vette lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Emptydi dec 01, 2009 5:34 pm

natuurlijk moeten er regels zijn ,maar reclame is reclame,
en het ligd er dikwijls dik boven op,
maar dat is een probleem van veel forums en heel internet natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Theofiel
Gast
Anonymous



groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Emptydi dec 01, 2009 7:13 pm

Marcelvml, ik begrijp dat volkomen, MAAR de heer des huizes STEVEN, heeft zijn eigen repley verwijderd!!
Ik zit niet in dat hol wat hij beaamde en zou controleren, dat is zijn macht van doen en laten en vind ik achterbaks om zijn eigen repley weg te halen.

Dus moet die niet doen alsof hij de schijn heilige is, er wordt hier wel degelijk gemeten met twee maatbekers,
Je hoeft er nog geen repley op na te nemen, of hij staat er tussen!! terwijl met groot woord wordt gezegd dat de beheerders of moderators niet in debat gaan met eventueel geplaatste reactie!!

Citaat :
De admins en moderators van dit forum trachten als een goede huisvader te waken over de kwaliteit van de bijdragen op het forum. We trachten de bijdragen na te lezen eens ze online geplaatst worden. Het online plaatsen van een reactie houdt evenwel geen inhoudelijke goedkeuring door ons in. De neergeschreven mening blijft volledig voor rekening van de auteur.

Het pelletsforum treedt met de deelnemers niet in debat over het al dan niet online plaatsen van een reactie.

Dat wordt toch gedaan ? Kijk naar de repleys van Steven, er is geen sprake meer van onpartijdigheid.
Dit is 1 van die personen wat vraagt !! wie is uw leverancier of instalateur, en durft ook nog ééns antwoord te geven terwijl die zelf niet ééns weet hoe zijn pellbox werkt, en bekleed zijn jukebox! met MDF platen?

Dan ook nog nauw gelet op de de spelling pelletsforum Smile

Theofiel
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Emptydi dec 01, 2009 7:43 pm

hier hebbe we op dit forum gene behoefte aan

gasten die zich niet kenbaar maken en het forum komen afbreken kunnen beter simpelweg wegblijven


dus bij deze zet ik dit topic op slot

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Emptywo dec 16, 2009 7:44 pm

Ik heb een deel van de tekst van Jeanhup van ecobouwers gehaald. Wie dit leest voelt waarschijnlijk nattigheid.


Eind volgende week (rond 4 december) zal ik de definitieve order doorgeven. Levering zal plaats vinden ongeveer een week later.
Betaling: 60% bij bestelling, 40% bij afhalen/leveren.



60% voorschot betalen?????

Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Emptywo dec 16, 2009 8:31 pm

Steven schreef:
Ik heb een deel van de tekst van Jeanhup van ecobouwers gehaald. Wie dit leest voelt waarschijnlijk nattigheid.


Eind volgende week (rond 4 december) zal ik de definitieve order doorgeven. Levering zal plaats vinden ongeveer een week later.
Betaling: 60% bij bestelling, 40% bij afhalen/leveren.



60% voorschot betalen?????

Mvg,


Steven

Steven,

Wat is daar mis mee? Bij een groupbuy moet je altijd (al dan niet gedeeltelijk) vooruit betalen. De organisatoren kunnen niet 8 pelletkachels vooruit betalen om er vervolgens achter te komen dat iemand zich bedacht heeft.
De kachels zijn overigens vandaag aangekomen en er branden nu al enkele naar volle tevredenheid.

Met vriendelijke groet,

Jean
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
Gast
Gast
Anonymous



groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Emptywo dec 16, 2009 8:39 pm

Even reageren!!!!!!!!!!!!!!


Jeanhup zou een particulier zijn ==> niets van

Dit is zijn website. knipknip
De designer van de website is ID+D.
Wat is het emailadres van Jeanhup? knipknip
(even gecensureerd, maar jullie verstaan het wel)

In toevalligheden geloof ik niet. De designer van een pelletkachel website die toevallig nog eens als particulier pellets verkoopt?

Met alle chinezen, maar niet met den dezen!


IKKE
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Emptywo dec 16, 2009 8:56 pm

ikke schreef:
Even reageren!!!!!!!!!!!!!!


Jeanhup zou een particulier zijn ==> niets van

Dit zijn de websites: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] en [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] en
De designer van de website is ID+D.

Wat is het emailadres van Jeanhup? [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
(even gecensureerd, maar jullie verstaan het wel)

In toevalligheden geloof ik niet. De designer van een pelletkachel website die toevallig nog eens als particulier pellets verkoopt?

Met alle chinezen, maar niet met den dezen!


IKKE

Hoi Ikke,

Dat ben ikke inderdaad. We hebben inderdaad besloten om de opgedane ervaring en goede resultaten om te zetten in een gewone onderneming.

We doen het gewoon iets anders als de meeste pelletkachelaanbieders hier. We richten ons meer op de doehetzelvers die niet bang zijn om hun kachel zelf te installeren en te servicen en die niet zoveel belang hechten aan het feit dat hun kachel bij het behang moet passen.
Ik hoop dat we hiermee in een bepaalde behoefte kunnen voorzien en pelletkachels bereikbaar kunnen maken voor een groter publiek.

Met vriendelijke groet,

Jean

ADMIN: aangepast om geen insinuatie van reclame te maken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Emptydo dec 17, 2009 12:11 am

Jeanhup,

Alles goed verlopen? Mooi zo.
Genoeg aandacht gehad hier? Ja? Laten we afspreken dat u volgende keer uw commerciële activiteiten elders bekend maakt.


Mvg,
Uthrex
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Emptydo dec 17, 2009 8:29 am

Lees eerst aandachtig de algemene voorwaarden van de verkoop!

Zitten nogal eenzijdig in mekaar.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





groepsaankoop pelletkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: groepsaankoop pelletkachel   groepsaankoop pelletkachel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
groepsaankoop pelletkachel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ervaringen met Badger Pellets
» Groepsaankoop energie
» pellet op cv

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: