pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 22 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_lcappelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_voting_barpelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_rcap 
steven
pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_lcappelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_voting_barpelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_rcap 
pedro
pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_lcappelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_voting_barpelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_rcap 
krusty
pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_lcappelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_voting_barpelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_rcap 
Fleur
pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_lcappelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_voting_barpelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_rcap 
ss
pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_lcappelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_voting_barpelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_rcap 
jeanhup
pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_lcappelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_voting_barpelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_rcap 
Philip
pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_lcappelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_voting_barpelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_rcap 
Annejanne
pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_lcappelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_voting_barpelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_rcap 
Maryline
pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_lcappelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_voting_barpelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden I_vote_rcap 

 

 pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Emptydo dec 10, 2009 4:06 pm

weet iemand hier raad mee?
het is een 8.5 kw van Gude
pas gekocht

alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Emptydo dec 10, 2009 4:33 pm

wabafet,

mss wat meer info aub,zodat het probleem een beetje duidelijker wordt...


Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Emptydo dec 10, 2009 7:21 pm

ik denk dat zijn kachel in de te verwarmen plaats de temp niet hoger krijgt dan 18.5°
zo versta ik uit zijn titel

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Emptydo dec 10, 2009 7:28 pm

Staat hij op zijn maximaal vermogen ?
Of is hij te klein voor de ruimte die hij moet verwarmen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Emptyvr dec 11, 2009 8:53 pm

ik weet niet waar het aan ligt
de ruimte is een open keuken met veranda dus slechte isolatie maar de aantal m2 zou de kachel wel moeten aankunnen volgens de verkoper?
kan dit aan de instellingen van de kachel liggen?
ik kan de kamertemperatuur op de kachel op 40° zetten maar hij geraakt nooit aan 20°

iemand raad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Emptyvr dec 11, 2009 9:19 pm

wabafet schreef:
ik weet niet waar het aan ligt
de ruimte is een open keuken met veranda dus slechte isolatie maar de aantal m2 zou de kachel wel moeten aankunnen volgens de verkoper?
kan dit aan de instellingen van de kachel liggen?
ik kan de kamertemperatuur op de kachel op 40° zetten maar hij geraakt nooit aan 20°

iemand raad?


kan je de veranda afsluiten van de keuken ?
welk dak ligt er op de veranda ? als het polycarbonaat platen zijn vliegt de warmte er zo los door en zal je nooit de keuken en veranda op een behoorlijke temperatuur krijgen



gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Emptyvr dec 11, 2009 9:40 pm

Je hebt trouwens al 3wandige polycarbonaatplaten Fleur van 32mm dik,en die isoleren heel goed,en ik spreek uit ondervinding Smile

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Emptyvr dec 11, 2009 9:49 pm

pedro schreef:
Je hebt trouwens al 3wandige polycarbonaatplaten Fleur van 32mm dik,en die isoleren heel goed,en ik spreek uit ondervinding Smile



dat betwijfel ik toch sterk pedro ,ik heb 2 wandige platen en dat isoleert o,o° ,ik heb tussen men balken isolatie geplaatst en zo kan ik men veranda gerust tot 20° opwarmen op lage stand van de kachel.


gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Emptyvr dec 11, 2009 9:53 pm

de keuken is helaas niet af te sluiten
als je isolatie tussen de poly carbonaatplaten legt dan heb je toch geen verandadak meer?
ik heb ook 2wandige platen dus ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Emptyvr dec 11, 2009 10:06 pm

wabafet schreef:
de keuken is helaas niet af te sluiten
als je isolatie tussen de poly carbonaatplaten legt dan heb je toch geen verandadak meer?
ik heb ook 2wandige platen dus ...



wabafet

ik heb een houten veranda met bovenaan balken om de 0,5meter (balken zijn 15cm hoog)daarboven liggen de polycarbonaatplaten.
tussen de balken steek ik isolatie platen met tand en groef en zo is dit onderaan gans geisoleerd.
het is juist iets donkerder tijdens de winter met die platen ,maar de zon zit s winters lager en heb je zeker geen warmte verlies overdag ,

jou kachel kan dit anders opwarmen ,er is zeker niets mis met de kachel.
jammer dat je de veranda eens niet kan afsluiten met de rest van de keuken of misschien eens proberen met een deken de opening af te sluiten.


hoeveel kubiek is die ruimte eigenlijk?




gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Emptyvr dec 11, 2009 11:43 pm

ik denk wel dat die kachel dit nu toch op max vermogen zou moeten kunne opwarmen toch ?
zou koud is het nu toch nog niet geweest dat die kachel niet hoger raakt dan 20°
bij temp rond vriespunt kan het heel veel schelen dat de temp niet stijgt maar met de temp van de afgelopen paar dagen......

of het is zoals fleur ook al denkt een te grote oppervlakte voor je kachel

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Emptyza dec 12, 2009 8:55 am

de keuken met veranda erlangs is ongeveer 30 M2
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Emptyza dec 12, 2009 11:17 am

pedro schreef:
Je hebt trouwens al 3wandige polycarbonaatplaten Fleur van 32mm dik,en die isoleren heel goed,en ik spreek uit ondervinding Smile


je hebt al 6 wandige PC platen Pedro ==> K waarde 1.20 tov 3.20 voor dubbelwandig .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Emptyvr dec 25, 2009 9:17 pm

plaats gewoon een schuifdeur dussen die verand en de keuken daar kom je tog niet in, in de winter anders isolatie, kan je niets aan doen :-).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden   pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pelletkachel bereikt ingestelde temperatuur niet blijft staan op 18.5 graden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Overschrijden ingestelde temperatuur MCZ Nova Hydro
» ingestelde temp wordt niet gehaald
» zibro carmen gekocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: