gewone houtkachel Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 51 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 50 gasten

smillie

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
gewone houtkachel I_vote_lcapgewone houtkachel I_voting_bargewone houtkachel I_vote_rcap 
steven
gewone houtkachel I_vote_lcapgewone houtkachel I_voting_bargewone houtkachel I_vote_rcap 
pedro
gewone houtkachel I_vote_lcapgewone houtkachel I_voting_bargewone houtkachel I_vote_rcap 
krusty
gewone houtkachel I_vote_lcapgewone houtkachel I_voting_bargewone houtkachel I_vote_rcap 
Fleur
gewone houtkachel I_vote_lcapgewone houtkachel I_voting_bargewone houtkachel I_vote_rcap 
ss
gewone houtkachel I_vote_lcapgewone houtkachel I_voting_bargewone houtkachel I_vote_rcap 
jeanhup
gewone houtkachel I_vote_lcapgewone houtkachel I_voting_bargewone houtkachel I_vote_rcap 
Philip
gewone houtkachel I_vote_lcapgewone houtkachel I_voting_bargewone houtkachel I_vote_rcap 
Annejanne
gewone houtkachel I_vote_lcapgewone houtkachel I_voting_bargewone houtkachel I_vote_rcap 
Maryline
gewone houtkachel I_vote_lcapgewone houtkachel I_voting_bargewone houtkachel I_vote_rcap 

 

 gewone houtkachel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



gewone houtkachel Empty
BerichtOnderwerp: gewone houtkachel   gewone houtkachel Emptywo dec 16, 2009 3:04 pm

Hoi, Ik wilde eens vragen of het mogelijk is om pellet-briquetten te stoken in een gewone houtkachel? En zoniet, waarom niet...?

grtjs,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



gewone houtkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: gewone houtkachel   gewone houtkachel Emptywo dec 16, 2009 3:09 pm

beste

in een houtkachel kan je alles branden,maar ook alles




gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

gewone houtkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: gewone houtkachel   gewone houtkachel Emptywo dec 16, 2009 6:57 pm

Ja Fleur,je kan er alles in branden,en gezond dat het is voor het milieu!??? duivel

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



gewone houtkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: gewone houtkachel   gewone houtkachel Emptywo dec 16, 2009 7:22 pm

pedro schreef:
Ja Fleur,je kan er alles in branden,en gezond dat het is voor het milieu!??? duivel



wat bedoel je daar nu mee pedro ?




gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

gewone houtkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: gewone houtkachel   gewone houtkachel Emptywo dec 16, 2009 7:31 pm

houtbriketten kan je branden in een houtkachel. Er bestaan zelfs din+ houtbriketten.

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



gewone houtkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: gewone houtkachel   gewone houtkachel Emptydo dec 17, 2009 9:57 am

Hey bedankt mensen,

'k ben blij dat ik op deze manier weer een 'beetje' kan bijdragen aan een zuiverder milieu... cheers

warme grtjs,
Leeuwerikje
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

gewone houtkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: gewone houtkachel   gewone houtkachel Emptydo dec 17, 2009 12:39 pm

fleur schreef:
pedro schreef:
Ja Fleur,je kan er alles in branden,en gezond dat het is voor het milieu!??? duivel



wat bedoel je daar nu mee pedro ?




gr fleur

Wat ik daarmee bedoel Fleur?Dat ersommigen zijn die in hun houtkachel werkelijk alles branden,van huisvuil tot spaanderplaten........
Zo mileivriendelijk is da ook weer nie e.Heb er hier zo een paar in de straat,als je ziet welke rook er daar uit de schouw komt Shocked heel kwaad

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



gewone houtkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: gewone houtkachel   gewone houtkachel Emptydo dec 17, 2009 12:54 pm

k zou daar nog niet eens durven aan denken pedro ,ik die groene vingers heb
ik bedoelde alle soorten brandstoffen die maar te koop zijn in bazaars,kleinhandel enz .....en dat zijn er wat hoor,ik sta soms versteld welke soorten houtblokken of briketten ze heden ten dage al niet maken ,ik hoop dat dit ook gemaakt wordt van millieu vriendelijk materiaal??
en dan heb je nog al onze befaamde pellets om te branden

k had het eigenlijk zo geformuleerd om jullie eens uit jullie tent te lokken blijven lachen




gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





gewone houtkachel Empty
BerichtOnderwerp: Re: gewone houtkachel   gewone houtkachel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
gewone houtkachel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Van Pelletkachel naar gewone houtkachel: kan dit?
» houtkachel
» Houtkachel nu ook op pellets?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: