paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina

Het forum over verwarmen met pellets

IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 21 gasten

pepe911

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 I_vote_lcappaar problemen edilkamin marea - Pagina 2 I_voting_barpaar problemen edilkamin marea - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 I_vote_lcappaar problemen edilkamin marea - Pagina 2 I_voting_barpaar problemen edilkamin marea - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
krusty
Fleur
ss
jeanhup
Philip
Annejanne
Maryline

paar problemen edilkamin marea

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydi 29 dec 2009 - 11:37

spyder schreef:
tis dat , bovenaan door de muur is een 50cm denk ik

k moet nog eens een borstel gaan halen voor daarin !
denk dat ik dit na de winter ga zuivermaken , is nu nog maar een 4-5mnd geinstalleerd

hoe ontstaan die ''slakken'' ?
die halfvolle pot denk in 1 week non stop branden 24/24

spyder
verstoppingen en slakken zijn een combinatie van verschillende faktoren,de keuze van de pellets is voor mij de grootste boosdoener (ik heb al pellets gezien waar karton in verwerkt was )

gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydi 29 dec 2009 - 11:42

Surprised

hoe zie je dit??
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydi 29 dec 2009 - 12:17

spyder schreef:
wat in de pellets verwerkt zit

het zat zo in elkaar spyder
toen ik indertijd men kachels aankocht had ik met de mekanieker van de zaak een gesprek over de kachels ,wat ik steeds in gedachte onthou is het volgende ,gebruik het best 1 soort pellets waar uw kachel op staat afgesteld en blijf er af als die goed werkt,daarna toonde hij mij enkele pellets die hij op depanage had meegebracht en aan de basis lag van het slecht funcioneren van een kachel,je zag werkelijk bij het breken van de pellet de kleine stukjes karton die erin vermengd zaten,wat ik zie geloof ik meestal en wat een mekanieker zegt doe ik meestal,de som van beide geeft meestal een goed resultaat.

gr fleur
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydi 29 dec 2009 - 13:46

Spyder,

Als je 24/24 brandt zal je toch wat meer dan 1 maal per week moeten kuisen denk ik.
Wat jij overigens beschrijft lijkt me geen slakvorming maar de resten van een slechte (onvoldoende ) verbranding , waarschijnlijk veroorzaakt door de kachel 's nachts op zijn laagste vermogen te zetten.Als je de kachel 24/24 laat branden dan moet na 1 week zonder kuisen je aslade toch bijna overlopen ? ik weet niet hoe jou kachel eruit ziet maar als mijn aslade overvol zit , dan begint die over te lopen in de vuurkorf met alle gevolgen vandien .
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydi 29 dec 2009 - 15:54

awel die aslade is na een half week nog niet eens halfvol !
meestal start ik na kuisen smaandags op en kuis ik deze volledig nog eens op donderdag of vrijdag

Ik weet dat ik hier nu rekening moet mee houden door die fout en dus zal dat ook niet meer gebeuren Wink
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydo 31 dec 2009 - 17:27

Hallo Spyder,

Kan je mij de parameters eens bezorgen zoals die stonden dat het bij jou te warm was. Ik wil eens vergelijken met mijn parameters.

mvg Jan
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydo 20 mei 2010 - 17:22

( sorry voor late reactie , heb het druk gehad Smile )

parameters hou ik me niet mee bezig eigenlijk en kijk ik niet naar aangezien ik content ben van hoe ze warmt ...
indien je dit echt wilt wil ik wel eens kijken hoor!

momenteel zitten we weer met de zeik ...
ventilatie extractiemotor maakt een schurend geluid , net of er vuil tussen zit , heb de schotten enz verwijderd en alles gestofzuigd maar niets gevonden ...
ook de kamerventilator zoemt alweer maar krijg wederom maar weinig gehoor voor een reparatie spijtig genoeg...

achja... tzal wel aan mij liggen

zodra ik tijd heb Jan kijk ik even naar alle waardes
marc
Pellet
Pellet
marc

Aantal berichten : 110
Registration date : 21-05-10

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptyvr 21 mei 2010 - 1:13

De rookventilator kun je makelijk verwijderen om goed schoon te maken zodat het lawaai weg is .
Als je voor de kachel staat bovenblad verwijderen door 2 schroeven achteraan , linker zijpaneel wegnemen , kanchel beetje kantelen (v steek blokje eronder ) en je kunt de motor loschroeven .Tevens een het kamertje goed schoonmaken.
Wat de ventilator van de kamer betreft beide zijpanelen wegnemen en 4 schroeven lasmaken en hij kan er uit . Veel voorkomende problemen daar zijn pellets tussen de ventilator of rubberen ophangingen die gescheurd zijn .
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydi 31 aug 2010 - 11:31

heb nu eindelijk wat tijd deze week om nog wat na te kijken en stookseizoen begint stilaan te komen dus deze week eens grondige kuisbeurt !
heb net ook een filmpje gemaakt van mijn probleem met het geluid goed duidelijk dus deze zal ik straks hier ook op zetten !
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydi 31 aug 2010 - 11:48

Beste Spyder

indien de problemen zich blijven voordoen,mag je mij altijd contacteren.
we kunnen de kachel eens grondig poetsen en eventueel de onderdelen die lawaai maken vervangen.
is je kachel nog onder EDILKAMIN garantie ?
normaal is z'on MAREA een topkachel ,maar er zijn uitzonderingen, die moeten dan opgelost worden nietwaar

grts Frank
Ecolutions
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydi 31 aug 2010 - 12:04

de kachel is idd in garantie en de verkoper waar ik de kachel heb gekocht weet van de problemen maar er komt maar geen actie ter zijnerzijde

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] dees is filmke , als ge hoord schurend geluid

de kachel is nog net geen jaar geplaatst !
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydi 31 aug 2010 - 13:42

spyder schreef:
de kachel is idd in garantie en de verkoper waar ik de kachel heb gekocht weet van de problemen maar er komt maar geen actie ter zijnerzijde

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] dees is filmke , als ge hoord schurend geluid

Spyder, goed dat je een filmpje plaatst zodat duidelijk is dat het geluid niet abnormaal hard is, ik heb het echter toch nog maar eens doorgestuurd aan de importeur en de technieker die nogmaals bij u is geweest om een andere ventilator te plaatsen zal kontakt met U opnemen. Een kopie van mijn mail aan hen is op Uw privémail doorgestuurd.
Naar mijn mening maakt de kachel echter geen overdreven geluid maar dat zullen ze bij U komen kontroleren.
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydi 31 aug 2010 - 14:20

vandebosch schreef:
spyder schreef:

Spyder, goed dat je een filmpje plaatst zodat duidelijk is dat het geluid niet abnormaal hard is, ik heb het echter toch nog maar eens doorgestuurd aan de importeur en de technieker die nogmaals bij u is geweest om een andere ventilator te plaatsen zal kontakt met U opnemen. Een kopie van mijn mail aan hen is op Uw privémail doorgestuurd.
Naar mijn mening maakt de kachel echter geen overdreven geluid maar dat zullen ze bij U komen kontroleren.
als gij dat geen overdreven geluid vind zijde doof mijn gedacht
heb contact gehad met frank hierboven en vertelde me dat deze kachel zeer stil is wat hier niet het geval is!

Ben blij dat er nu eindelijk actie ondernomen word maar ik heb geen negativiteit op internet over de kachel gezet btw enkel over de service na verkoop Wink
ben van de kachel zeer content want deze warmt zeer goed , vind het geluid wat wij hier hebben enkel storend en nergens anders gehoord !

Ze mogen ne technieker afsturen van girretz als em NL spreekt , anders laat ik frank wel komen , die kan het indien nodig ook in garantie herstellen of me tips geven !

PS. in de mail da ge gestuurd hebt klopt wel iets niet ... heb geen negatieve kritiek over de kachel maar over jullie service ... laat ons dit duidelijk zijn !
Vorige herstelling was zie ik daarin in februari dit jaar ... ik heb 1-2maand daarna al de melding gegeven dat het probleem terug was !
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydi 31 aug 2010 - 15:28

spyder schreef:
vandebosch schreef:

heb contact gehad met frank hierboven en vertelde me dat deze kachel zeer stil is wat hier niet het geval is!

Ben blij dat er nu eindelijk actie ondernomen word maar ik heb geen negativiteit op internet over de kachel gezet btw enkel over de service na verkoop Wink
ben van de kachel zeer content want deze warmt zeer goed , vind het geluid wat wij hier hebben enkel storend en nergens anders gehoord !

Ze mogen ne technieker afsturen van girretz als em NL spreekt , anders laat ik frank wel komen , die kan het indien nodig ook in garantie herstellen of me tips geven !

PS. in de mail da ge gestuurd hebt klopt wel iets niet ... heb geen negatieve kritiek over de kachel maar over jullie service ... laat ons dit duidelijk zijn !
Vorige herstelling was zie ik daarin in februari dit jaar ... ik heb 1-2maand daarna al de melding gegeven dat het probleem terug was !

Blij dat er eindelijk actie wordt ondernomen???? Dit is het laatste wat ik hierover te zeggen heb. Wij zijn persoonlijk bij U geweest op 2 verschillende bezoeken, U bent dan hier komen luisteren naar onze Marea die wij privé hebben staan. De technieker van Edilkamin is bij U geweest,.... voor sommige klanten kan je nooit goed doen, dat lijkt me eerder het probleem. Gratis kachel gekregen terwijl je was aan het verbouwen, me dunkt dat wij als firma wel degelijk ons best hebben gedaan je zo goed mogelijk verder te helpen. Verder heeft U na onze interventies duidelijk via mail vermeld dat U contact had opgenomen met een andere installateur en deze het samen met U ging oplossen. Geen enkel probleem voor mij, maar nu niet zeggen dat wij geen service verlenen. Hopelijk komt deze soap nu een beetje ten einde want het begint me behoorlijk te enerveren. Je hebt nu zelf het bewijs gezien dat wij het wel degelijk hebben doorgegeven.
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydi 31 aug 2010 - 15:51

vandebosch schreef:
spyder schreef:

Blij dat er eindelijk actie wordt ondernomen???? Dit is het laatste wat ik hierover te zeggen heb. Wij zijn persoonlijk bij U geweest op 2 verschillende bezoeken, U bent dan hier komen luisteren naar onze Marea die wij privé hebben staan. De technieker van Edilkamin is bij U geweest,.... voor sommige klanten kan je nooit goed doen, dat lijkt me eerder het probleem. Gratis kachel gekregen terwijl je was aan het verbouwen, me dunkt dat wij als firma wel degelijk ons best hebben gedaan je zo goed mogelijk verder te helpen. Verder heeft U na onze interventies duidelijk via mail vermeld dat U contact had opgenomen met een andere installateur en deze het samen met U ging oplossen. Geen enkel probleem voor mij, maar nu niet zeggen dat wij geen service verlenen. Hopelijk komt deze soap nu een beetje ten einde want het begint me behoorlijk te enerveren. Je hebt nu zelf het bewijs gezien dat wij het wel degelijk hebben doorgegeven.

na 6maand ja Wink
no worries , ecolutions gaat dit voor mij professioneel oplossen en onze volgende kachel en pellets komen gegarandeerd van daar Wink

jij bent 1x hier geweest voor plaatsing en u vader 1x voor te kijken hoe en wat , na de plaatsing ben je hier niet meer geweest
ik ben gaan luisteren bij jullie marea idd voor de aankoop en deze maakt zo goed als nougabolle lawaai wat bij mij niet het geval is
gratis kachel, ga je nu weer beginnen , ik bood je hiervoor 50euro aan waaraan je ze gekocht had maar wou je niet
dont get me started Wink

ik heb in een mail gezet dat ik ben genoodzaakt naar een andere firma te gaan als er aan het probleem niets aan word gedaan

toch raar dat je reageert en actie onderneemd als er negatieve kritiek over u komt ( en niet over de kachel btw want daar ben ik content van buiten de paar probleempjes ) Wink .

anyway het hele verhaal bespaar ik de forumgangers, is ook tussen u en mij!
bart b
verkoper

Man Aantal berichten : 223
Leeftijd : 46
Registration date : 06-02-09

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptywo 1 sep 2010 - 20:47

hey

Ja die mensen van Ecolutions zullen u wel perfect verder helpen .

super kerels .

Mijn 2 pelletkachels komen van bij hun .

Iris plus / Ecoidro

alles tip top .

Gelijk het moet .

Mvg
http://www.bbpellets.eu
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptywo 1 sep 2010 - 23:51

hkybmw schreef:
hey

Ja die mensen van Ecolutions zullen u wel perfect verder helpen .

super kerels .

Mijn 2 pelletkachels komen van bij hun .

Iris plus / Ecoidro

alles tip top .

Gelijk het moet .

Mvg

als de mijne versleten is zal er ook een nieuwe van daar komen wss Smile
kennissen van me ook al adresje doorgegeven, iedereen vraagt er hier naar die op bezoek komt en vele met interesse.

vandaag de rookgasventilator eens gedemonteerd en die ruimte nagekeken, was wat aangekoekt maar niets wat raakte , heb er handmatig mee gedraait en tis precies of er stof in de rollementen zelf zit van de ventilator.
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptywo 15 sep 2010 - 19:49

Frank is vandaag hier geweest en tot vaststelling gekomen dat de ruimteventilator ( de bovenste ) een schurend geluid maakt ...
hij gaat deze volgende week vervangen samen met een onderhoudje Wink

ook een zak gratis pellets gekregen om te testen van plospan!

thx frank en misschien tot volgende week !
bart b
verkoper

Man Aantal berichten : 223
Leeftijd : 46
Registration date : 06-02-09

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptywo 15 sep 2010 - 21:01

hey

tof te horen dat ze u alvast konden zeggen wat het probleem is
en dat zo snel mogelijk gaan oplossen .

Toffe kerels en zeer bekwaam in hun vak.

mvg
http://www.bbpellets.eu
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptywo 15 sep 2010 - 21:56

hkybmw schreef:
hey

tof te horen dat ze u alvast konden zeggen wat het probleem is
en dat zo snel mogelijk gaan oplossen .

Toffe kerels en zeer bekwaam in hun vak.

mvg
indeed , is wa anders da'k gewoon ben :d
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydo 16 sep 2010 - 1:28

spyder schreef:
Frank is vandaag hier geweest en tot vaststelling gekomen dat de ruimteventilator ( de bovenste ) een schurend geluid maakt ...

Spyder,

ik heb hier al gedurende een hele tijd uw discussie/probleem gevolgd.
In het verleden werden de orignele teksten aangepast over je probleem met je kachel en je installateur. Ook een ander forumlid heeft hier al gemeld en verzocht je probleem op te lossen met je verkoper.
Neen, jij kiest hiervoor je probleem te blijven melden op dit forum.
Het is niet aan mij om hier partij te kiezen.
Maar naar mijn mening heb je zelf ook RUIM schuld aan je probleem en dit op alle vlakken.
Je geeft zelf aan dat je technieker bent. Ik vermoed dat je zelf ook al geprutst hebt aan je kachel.
Je geeft ook aan dit te willen gaan doen in de toekomst.

Binnen de korste termijn gaan we hier waarschijnlijk een volgend probleem lezen.

Daar je zelf spreekt technieker te zijn zal het je niet vreemd zijn dat klanten alleen het negatieve vermelden maar het positieve vergeten.
Jij als technieker zou beter moeten weten.

steven
Moderator
steven

Man Aantal berichten : 5472
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydo 16 sep 2010 - 7:53

Spartherm,

er zit waarheid in je bericht.

er kan eens iets mis gaan met een pelletkachel, maar probeer het eerst met je verkoper op te lossen alvorens hier onmiddelijk de alarmklok te luiden.

Mvg,

Steven

Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydo 16 sep 2010 - 8:29

spartherm schreef:
spyder schreef:

Spyder,

ik heb hier al gedurende een hele tijd uw discussie/probleem gevolgd.
In het verleden werden de orignele teksten aangepast over je probleem met je kachel en je installateur. Ook een ander forumlid heeft hier al gemeld en verzocht je probleem op te lossen met je verkoper.
Neen, jij kiest hiervoor je probleem te blijven melden op dit forum.
Het is niet aan mij om hier partij te kiezen.
Maar naar mijn mening heb je zelf ook RUIM schuld aan je probleem en dit op alle vlakken.
Je geeft zelf aan dat je technieker bent. Ik vermoed dat je zelf ook al geprutst hebt aan je kachel.
Je geeft ook aan dit te willen gaan doen in de toekomst.

Binnen de korste termijn gaan we hier waarschijnlijk een volgend probleem lezen.

Daar je zelf spreekt technieker te zijn zal het je niet vreemd zijn dat klanten alleen het negatieve vermelden maar het positieve vergeten.
Jij als technieker zou beter moeten weten.

ik heb hem zelf eens opgengedaan waar ik wist zonder iets proberen af te breken waar ik schrik voor had om hem zelf eens te kuisen , dit na al 2-3maand te wachten na vdb te laten weten dat er problemen waren ! en iemand die bekend is met technieken die weet dat hij niet tever moet gaan en doet ook nix open waar hij denkt dat het misschien fout kan gaan !

ik ben idd ook technieker maar onze klanten zijn stuk voor stuk tevreden over onze service!
U belt vandaag en wij komen bij de meeste binnen de 4u ofwel voor 17u de volgende dag !

op mijn vorig werk was geen service en daar ben ik het ook afgestapt

ik verwacht niet hetzelfde van vdb maar iets beter als nu mag toch wel , als het binnen de maand of de week al opgelost zou zijn zou al veel zijn in hun geval
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydo 16 sep 2010 - 10:27

Spyder,

je blijft doordrammen over dit.
Ik ga nog een keer reageren.

Je begint je hier te verdedigen over service. Maar het probleem ligt totaal ergens anders.
In het bijzonder in de uitgewiste teksten die hier stonden.

Leg mij dan eens uit waarom hier in een andere topic van een ander lid SPIKE318 het probleem zeer snel opgelost is.
Dat betekent dat de firma waarmee jij zaken deed wel degelijk service en opvolging levert maar blijkbaar niet meer aan U.

Hier moet een reden voor zijn waarom blijkbaar deze firma U heeft laten vallen. En die ken jij beter als de forumleden. Trouwens dit heeft hier gestaan en is uitgewist.
Ik weet het nog maar ik heb het recht niet dat hier neer te schrijven.

Trouwens je hebt bij het aanmelden op dit forum aangegeven dat je van een andere gemeente bent
dan hetgene wat nu zichtbaar is "Bilzen". U verkoper herkende uw probleem en heeft gepast gereageerd hierop via dit forum.

Wat je daar deed was ook niet netjes en volgens de regels van dit forum.

Voor mijn part mag dit topic gesloten worden. Maar die beslissing ligt bij de moderators.

Het wordt stilletjes tijd dat je stopt met ons forum te bevuilen en blijkbaar uit de reacties te lezen ben ik niet alleen met deze mening.

spartherm,

Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydo 16 sep 2010 - 10:50

Spartherm, helemaal akkoord!
Groeten,
ss
Gast
Gast
Anonymous

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Emptydo 16 sep 2010 - 10:55

Hoi SS,

bedankt, ik weet nu met zekerheid dat ik niet de enige ben die deze mening heeft.

Super positieve reacties en super negatieve reacties op een forum moet je steeds met de nodige voorzichtigheid behandelen.

Gr

spartherm,
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: paar problemen edilkamin marea   paar problemen edilkamin marea - Pagina 2 Empty

paar problemen edilkamin marea
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Problemen met Edelkamin Marea
» edilkamin marea 9,3 kw
» edilkamin marea 9,3kw wormgeluid

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: