deville kachels Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 157 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 156 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
deville kachels I_vote_lcapdeville kachels I_voting_bardeville kachels I_vote_rcap 
steven
deville kachels I_vote_lcapdeville kachels I_voting_bardeville kachels I_vote_rcap 
pedro
deville kachels I_vote_lcapdeville kachels I_voting_bardeville kachels I_vote_rcap 
krusty
deville kachels I_vote_lcapdeville kachels I_voting_bardeville kachels I_vote_rcap 
Fleur
deville kachels I_vote_lcapdeville kachels I_voting_bardeville kachels I_vote_rcap 
ss
deville kachels I_vote_lcapdeville kachels I_voting_bardeville kachels I_vote_rcap 
jeanhup
deville kachels I_vote_lcapdeville kachels I_voting_bardeville kachels I_vote_rcap 
Philip
deville kachels I_vote_lcapdeville kachels I_voting_bardeville kachels I_vote_rcap 
Annejanne
deville kachels I_vote_lcapdeville kachels I_voting_bardeville kachels I_vote_rcap 
Maryline
deville kachels I_vote_lcapdeville kachels I_voting_bardeville kachels I_vote_rcap 

 

 deville kachels

Ga naar beneden 
+6
Geert
gaspar1000
Philip
Jef
flamme
steven
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: deville kachels   deville kachels Emptydo nov 13, 2008 9:20 pm

heb opgemerkt dat men in Brico een kachel verkoop van het merk Deville Kermorvan
wanneer ik deze opzoek kom ik steeds in Frankrijk terecht, en aangezien de normale
verkoopprijs om en bij de 3500 euro is veronderstel ik toch dat het om een degelijke
kachel gaat,
natuurlijk zijn andermans ervaringen beter dan iets geschreven op het net vandaar
mijn vraag, heeft er iemand ervaring of kennis van deze kachel en van zijn kwaliteiten
en minpunten
gr
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptydo nov 13, 2008 9:28 pm

Rene,

Ik heb dit ook al opgemerkt, maar heb geen ervaring met het merk.

Wie wel?

Mvg,

Steven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
flamme
Pelletje
Pelletje
avatar


Man Aantal berichten : 43
Leeftijd : 49
Registration date : 28-10-08

deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptyvr nov 14, 2008 9:04 am

ik denk dat de kachels in de makro van hetzelfde merk zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supersnelleboten.be
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptydo sep 17, 2009 10:53 pm

rene schreef:
heb opgemerkt dat men in Brico een kachel verkoop van het merk Deville Kermorvan
wanneer ik deze opzoek kom ik steeds in Frankrijk terecht, en aangezien de normale
verkoopprijs om en bij de 3500 euro is veronderstel ik toch dat het om een degelijke
kachel gaat,
natuurlijk zijn andermans ervaringen beter dan iets geschreven op het net vandaar
mijn vraag, heeft er iemand ervaring of kennis van deze kachel en van zijn kwaliteiten
en minpunten
gr
Achter een paar weken leveren ze de mijne , het is een Deville Armen laat dan zo snel het mogelijk is iets weten.

Groetjesd Ruddi
Terug naar boven Ga naar beneden
Jef
Pelletkachel
Pelletkachel
Jef


Man Aantal berichten : 618
Leeftijd : 67
Registration date : 31-10-08

deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptyzo sep 20, 2009 1:02 am

Ook hier verkopen ze vannaf dit jaar het merk Deville.

http://www3.cevo.be/#

_________________
Iris plus Speksteen


26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
1 Omvormer SMA 5000TL-20
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptyzo sep 20, 2009 1:07 am

Dag Jef,

Waar heb je dat zien staan, of gehoord?

Ik kan het niet terug vinden.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Jef
Pelletkachel
Pelletkachel
Jef


Man Aantal berichten : 618
Leeftijd : 67
Registration date : 31-10-08

deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptyzo sep 20, 2009 1:11 am

@Steven klik even op de folderkrant

http://download.cevo.be/cevo_folder_download.pdf

Ze staan op pagina 4

_________________
Iris plus Speksteen


26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
1 Omvormer SMA 5000TL-20


Laatst aangepast door Jef op zo sep 20, 2009 1:22 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptyzo sep 20, 2009 6:58 pm

In de makro is het wel de Armen van Deville in de aanbieding die staat daar niet bij.

Groetjes Ruddi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptyzo sep 20, 2009 8:03 pm

ik denk dat Molecule in Vichte nu ook Devil kachels heeft
Zie ook website van .fr
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptywo sep 23, 2009 9:35 pm

De mijne is vandaag geleverd en ondertussen al kunnen testen , om 20h30 hadden we ongeveer 25° :ssj: dit was er net over maar ja de veranda deur was wel nog dicht , dus dit komt wel goed .Moet zeggen vind het een zeer goede palletkachel denk wel dat de parameters nog een beetje moeten aangepast worden , omdat er nog wel wat vonkjes rondvliegen in de kachel. Ach ja ipv granix pallets hebben ze er badger bij gedaan Laughing
Al bij al goed geregeld daar bij de makro op 11/09 besteld en op 23/09 al geleverd wat?

Groetjes Ruddi

PS: Rene ik vind het een aanrader ook het geluid valt goed mee net zoals de prijs 2399 € met 975 kg pallets moet er wel nog 250 € aansluitingsbuizen bij tellen


Laatst aangepast door Ruddi op wo sep 23, 2009 9:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptywo sep 23, 2009 9:42 pm

Ruddi schreef:
De mijne is vandaag geleverd en ondertussen al kunnen testen , om 20h30 hadden we ongeveer 25° :ssj: dit was er net over maar ja de veranda deur was wel nog dicht , dus dit komt wel goed .Moet zeggen vind het een zeer goede palletkachel denk wel dat de parameters nog een beetje moeten aangepast worden , omdat er nog wel wat vonkjes rondvliegen in de kachel. Ach ja ipv granix pallets hebben ze er badger bij gedaan Laughing
Al bij al goed geregeld daar bij de makro op 11/09 besteld en op 23/09 al geleverd wat?

Groetjes Ruddi

mooi
en nu naar een gelaagd stookseizoen

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Lotte
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: pelletkachel   deville kachels Emptyzo okt 04, 2009 7:22 pm

Hebben vanaf vandaag een pelletkachel deville armen. en geprobeert... pff in korte tijd zo warm.... toen stond ie op eco maar schommelde rond 20 en 22 graden. Kan dit ook geregeld worden t'is te zeggen lager zetten? want 22°c vind ik wat te hoog voor eco; mischien naar 15°c
zou dit gaan?
Lotte
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptyzo okt 04, 2009 8:22 pm

Hallo Lotte,
Vrees dat dit niet zal gaan , het enigste dat je kan doen is de kachel uitzetten ze kan niet lager branden als op eco.

Groetjes Ruddi
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptyzo okt 04, 2009 8:38 pm

Lotte,

Hoe kan je een kachel tot 15 graden later verwarmen als het bij u binnen warmer is?

Een pelletkachel heeft altijd een minimale output van warmte. Wat je wel kan doen is de pelletaanvoer een klein beetje verminderen.

Kijk op het forum onder de handleidingen maar eens naar die van Deville.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptyza nov 07, 2009 11:02 pm

Ik heb gezien dat er bij brico een exemplaar in promotie staat, een Deville 'penmen', op zich wel interessant natuurlijk.

Maar wat ik me wel afvraag, hoe zit het als je je kachel (jaarlijks?) moet laten checken/ onderhouden?
Of als er iets aan komt, hoe zit het dan met de garantie?

grtz Tinkerbell
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptyzo nov 08, 2009 7:28 am

Hallo ,

Ook ik heb die deville zien staan in de brico maar wat mij opviel is dat de digitale bediening aan het vuldeksel van de kachel vast hangt gevezen en met en kabel naar binnenin de kachel loopt .

Nu is mijn opmerking als de voorraad bak pellets leeg is zal de warmte niet de bedienging naar de vaantjes helpen aan de binnenkant van het vuldeksel ?

Misschien is dat wel beveiligt maar toch heb ik daar mijn twijfels over .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jef
Pelletkachel
Pelletkachel
Jef


Man Aantal berichten : 618
Leeftijd : 67
Registration date : 31-10-08

deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptyzo nov 08, 2009 2:38 pm

Ik heb ook deze kachels gisteren in de Makro staan bekijken en ik moet eerlijk toegeven dat ik ze maar amateuristisch kwa afwerking vond.Dit wil natuurlijk niks zeggen wat de levensduur en kwaliteit betreft.
ook die digitale bediening aan het vuldeksel stoorde mij een beetje voor de rest zagen ze er wel stabiel uit.Ik weet eerlijk gezegt niet wat ik van deze kachels moet vinden,de tijd zal het ons leren.
Worden deze kachels ook geplaatst door iemand of moet je dit allemaal zelf doen en wat dan met de juiste afstelling of zoals hier al eerder werd aangeven wat als er wat aankomt onderdelen enz.....
Veel vragen,mischien dat iemand hier antwoord kan op geven zoniet zou ik er mijn handen op deze momment niet aan verbranden niet goed .

pelletforum

_________________
Iris plus Speksteen


26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
1 Omvormer SMA 5000TL-20
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptydo nov 26, 2009 2:55 pm

Hallo Jef,

Dit merk (deville of puros)is in te stellen met parameters.
Ik help de klanten per telefoon om de parameters in te stellen.
Ik weet niet of dit bij de Makro gebeurd...

Groet Arjan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptydo nov 26, 2009 3:09 pm

winny schreef:
Hallo ,

Ook ik heb die deville zien staan in de brico maar wat mij opviel is dat de digitale bediening aan het vuldeksel van de kachel vast hangt gevezen en met en kabel naar binnenin de kachel loopt .

Nu is mijn opmerking als de voorraad bak pellets leeg is zal de warmte niet de bedienging naar de vaantjes helpen aan de binnenkant van het vuldeksel ?

Misschien is dat wel beveiligt maar toch heb ik daar mijn twijfels over .

Hallo Winny,
De voorraadtank van de pellets zal niet zo warm worden, dus zal het display niet smelten.
En natuurlijk zit er een beveiliging op voor de temperatuur.

Oh ja... als de voorraadtank leeg is zal de kachel alleen maar kouder worden haha.

Groet Arjan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptydo nov 26, 2009 3:31 pm

De kabel is omwonden met (om het int schoon vlaams te zeggen)
toile isolante ?????

Qua plaatsing , je kunt ze ook kopen en laten plaatsen aan een vooraf af te spreken prijs , in de ZELFBOUWMARKT althans !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptydo nov 26, 2009 6:01 pm

Krusty,

Dat is isolatie om de kabel te beschermen tegen het vele bewegen en kan klem tussen de klep komen, niet tegen de warmte ofzo...

Groet Arjan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptydo nov 26, 2009 6:23 pm

Ik zelf denk dat de bouwmarkten zich beter bezig houden met sanitair en hout. Als er stukken zijn is het antwoord voor 99% breng de kachel maar effe dan zal de fabriek er naar kijken, dus 6 tot 8 weken geen kachel.

Je mag ook niet verlangen dat die gastjes die daar de vakken vullen verstand van kachels hebben.
duivel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptydo nov 26, 2009 6:33 pm

Dat ze pellets verkopen , daar zou ik nog kunnen inkomen, maar pelletkachels dat zie ik niet direct klaarkomen bij eventueel defect!!

Misschien is het zoals een TV kopen in den aldi ????Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptydo nov 26, 2009 6:40 pm

Krusty schreef:
Dat ze pellets verkopen , daar zou ik nog kunnen inkomen, maar pelletkachels dat zie ik niet direct klaarkomen bij eventueel defect!!

Misschien is het zoals een TV kopen in den aldi ????Embarassed


Goed gezien Krusty, Het blijft meestal een misére als ge stukken krijgt hier in Nederland heet dat.

Schoenmaker blijf bij u leest. jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
gaspar1000
Pellet
Pellet
avatar


Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 69
Registration date : 14-02-09

deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Emptydo nov 26, 2009 7:36 pm

Krusty,

In den Aldi heb je wel 3 jaar garantie!!!

Geert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





deville kachels Empty
BerichtOnderwerp: Re: deville kachels   deville kachels Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
deville kachels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verkooppunten Deville pelletkachel
» Deville armen
» afstandsbediening deville armen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Deville-
Ga naar: