Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 26 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 1 verborgen en 23 gasten

alain, braxx

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
steven
Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
pedro
Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
krusty
Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Fleur
Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
ss
Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
jeanhup
Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Philip
Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Annejanne
Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Maryline
Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 

 

 Ervaringen Baltwood pellets

Ga naar beneden 
+7
erwin
Philip
player
steven
pedro
atlasgust
biezoe
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptydo 4 nov 2010 - 19:25

gezogen fleur want ik heb maar 1mtr flex 80 en ga dan over op een bestaande flex 150 recht door het dak van mijn garage ongeveer 3 mtr en dan een trekkap erop van 150 en dan met deze wind dat is te erg bounce

mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptydo 4 nov 2010 - 19:48

toon frijters schreef:
gezogen fleur want ik heb maar 1mtr flex 80 en ga dan over op een bestaande flex 150 recht door het dak van mijn garage ongeveer 3 mtr en dan een trekkap erop van 150 en dan met deze wind dat is te erg bounce

mvg




ik kan maar heel slecht geloven dat pellets zomaar uit die korf worden gezogen ...omdat de EXTRACTIE motor toch de uitlaatgassen uitblaast
met welke pllets brand jij als ik vragen mag


gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptydo 4 nov 2010 - 21:09

met baldwood pellets fleur dit was de eerste pallet die ik kocht en hierna nooit weer heel kwaad duivel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptydo 4 nov 2010 - 21:30

toon frijters schreef:
met baldwood pellets fleur dit was de eerste pallet die ik kocht en hierna nooit weer heel kwaad duivel




hier ga ik geen commentaar op spuien .......... study
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptydo 4 nov 2010 - 22:27

welk merk pellets heeft er niks mee te maken als je schouw te hard trekt
en ja fleur de extractie motor duwt normaal de gassen naar buiten maar als je schouw te hard trekt zal die wel is hal opgebrande pellets kunne opzuigen laat ons zeggen omhoog trekken omdat ze hun gewicht verliezen tijdens het opbrande

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptydo 4 nov 2010 - 22:31

inderdaad philip u weet tenminste waar ik heen wil dansend vuur
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptydo 4 nov 2010 - 22:36

Er ontgaat mij hier toch iets hoor,pellets die worden opgezogen??De extractiemotor zit toch onder de vuurkorf,de verbrandingskamer is (in mijn geval toch) afgesloten door beschermingsplaten.Dus ik zie niet in hoe pellets kunnen worden opgezogen uit het vuurkorfje?De warme lucht die naar boven gaat verlaat de kachel toch grotendeels via de warmtewisselaar...?!

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptydo 4 nov 2010 - 23:20

kan ook moeilijk geloven dat de pellets worden opgezogen.

zoals pedro zegt, moet de lucht eerst via de warmtewisselaar passeren alvorens naar buiten te gaan. dat is een serieuze omweg voor een pellet

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyvr 5 nov 2010 - 16:33

Volgens mij is dit ook niet mogelijk, wind kan wel voor een boel geluid in de uitlaat zorgen, maar de pellets uit het korfje zuigen lijkt me nogal twijfelachtig!
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyvr 5 nov 2010 - 17:28

Pellets kunnen wel uit het korfje geblazen worden. Misschien is dat bedoeld ofzo.
Teveel schouwtrek kan daar wel voor zorgen denk ik. Maar ze verdwijnen dan uiteraard niet door de schouw Wink

Uthrex
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyvr 5 nov 2010 - 17:56

we gaan dat moeten vragen aan zwarte piet ..... Question


jocolor gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyvr 5 nov 2010 - 18:37

Uthrex, Mr Vandenbosch moet hier meer van weten, maar volgens mij kan enkel de ventilator bij de autoclean de pellets uit het korfje "blazen" en niet de schouwtrek.
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyza 11 dec 2010 - 19:22

Ik heb net een zakje Baltwood gekocht om eens mee te testen. Ik doe dit altijd als ik een nieuw merk tegenkom in een winkel.
Baltwood 4.99€ (!) per zak van 15kg bij bouwcenter FV in Oostrozebeke.
Ik vond in de winkel al dat de zakken lichter waren dan ik gewoon ben.
Thuis op de weegschaal bleek de zak maar 14.3kg te wegen! De weegschaal werkt correct, dat ben ik heel zeker!

Op de zak vermeldt men een vochtgehalte van 5.2% Dit lijkt mij ook ongeloofwaardig laag.
Zelfde opmerking als andere mensen: de zakken scheuren zeer gemakkelijk open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyza 11 dec 2010 - 19:26

hmm nog 2 zakken kopen

ze wgen indien zelfde resultaat elders gaan wegen
daarna de consumentdiens verwittigen
worden duren pellets 4 euro voor iet meet dan 14kg ze stelen een kg uit je portefeuille

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyvr 21 jan 2011 - 18:52

ik heb wel nog zo'n 2 pal. staan Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyvr 21 jan 2011 - 19:54

wannes schreef:
ik heb wel nog zo'n 2 pal. staan Crying or Very sad

wannes heb je eerst enkele zakjes getest voor die aankoop van 2 paletten affraid

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyvr 21 jan 2011 - 20:10

hoe zou het komen dat ik altijd zo'n dikke koek in mijn vuurkorfje heb? ik heb dat altijd met baltwood pellets met andere soorten niet, en ook raar dat niemand van het forum daar last van heeft




_________________
karolina extraflame 7.5kw

rz,clean fire,makro pellets

Bericht van Wannes,in juist topic geplaatst!

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyvr 21 jan 2011 - 20:12

erwin123 schreef:
wannes schreef:
ik heb wel nog zo'n 2 pal. staan Crying or Very sad

wannes heb je eerst enkele zakjes getest voor die aankoop van 2 paletten affraid

Ik blijf er bij,nooit te grote hoeveelheden pellets kopen als je niet zeker bent van de kwaliteit,en dan nog....
Ik koop max 30zakn per keer...

Grtzzzzz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyvr 21 jan 2011 - 21:13

natuurlijk,de zakken die ik heb getest waren goed maar dan kocht ik 2 paletten en deze waren anders van kwaliteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyvr 21 jan 2011 - 21:18

wannes schreef:
natuurlijk,de zakken die ik heb getest waren goed maar dan kocht ik 2 paletten en deze waren anders van kwaliteit.

wannes zijn de pellets anders als de testzakken
eventueel leverancier informeren, ze worden misschien teruggenomen als ze niet goed zijn, wie was de verkoper

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyvr 21 jan 2011 - 21:19

2goeie testzakken zijn nog geen garantie voor 2palletten goeie zakken e,het zou niet mogen eigenlijk,maar toch...

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptydi 1 feb 2011 - 13:54

Ben hier mn laatste zakken Baltwood erdoor aan t jagen,zijn nog van een eerste lading dat ik gekocht heb,man man,na een paar uur branden ruitje al helemaal vuil en as,héél veel as...;
Voor mij dus gene Baltwood meer

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: 2 gratis zakken BALTWOOD pellets verkregen.   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptydo 17 feb 2011 - 22:24

Hallo allemaal,

Wij hebben vorige week een email ontvangen van onze pelletverkoper, (atc) dat alle klanten die reeds meerdere paletten van hem gekocht hebben, vanaf maandag 14 februari gratis om 2 zakken van zijn nieuwe pellets mochten komen.
Een gegeven paard kijk je niet in de bek! Dus wij daarheen.
Hebben dus daadwerkelijk de 2 zakken gratis meegekregen, maar vonden het zo'n schoon gebaar dat we maar 10 zakken extra bijgekocht hebben. (zo gratis iets afhalen is ook maar raar hé. Mss de perfecte verkoopstruc!)Enfin, de 10 zakken die normaal 3.85/zak kosten (prijs vanaf 10 zakken)hebben we dan ook meegekregen aan de prijs voor volledige pallet dus 32.87€ betaald ofwel 3.287€/zak!

Nu 3 dagen later en de pellets getest: Venster proper, geen koek in de pot, mooie vlam, gezellige en heel goede warmte! Pellets moeten zeker en vast niet onderdoen voor andere merken, integendeel!!!
Het enige NADEEL! iets meer stof in de zakken dan dat we gewoon zijn, maar al bij al valt ZEER GOED mee.
Aan het aan ons ligt, en die prijs blijft zo goed als behouden heeft BALTWOOD er een nieuwe klant bij.
Prijsmatig kan dit wel tellen voor Din plus pellets.

Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptydo 17 feb 2011 - 23:15

dat is een super prijs en een slimme stunt van de verkoper

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyvr 18 feb 2011 - 8:45

het is deze promo

http://www.2dehands.be/overig/overig/openhaard-brandhout/baltwood-pellets-din-plus-87534148.html?qq=pellets&pcpl=&pc_id=&afd=

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Emptyvr 18 feb 2011 - 11:46

Als je ze los per zak koopt,kosten deze 4euro,veel te veel volgens mij...

Grtz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Baltwood pellets   Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaringen Baltwood pellets
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kenmerken Baltwood pellets
» Ervaringen granilux pellets
» ervaringen olimp pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Baltwood pellets-
Ga naar: