functionering met een willekeurig soort pellets zonder verspillingen en bij alle
weersomstandigheden. Het systeem past zich aan de staat van het rookkanaal aan
(bochten, lengte, vorm, doorsnede, ...).
Funny, Cherie, Moon, Space
Er zijn in totaal 38 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 38 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
NAGNES 105 schreef:Wordt er bij het plaatsen van deze kachel normaal door de plaatser een afstelling van de parameters gedaan via de computer of wordt deze geplaatst,uur en datum ingesteld,op de startknop geduwd en als ze brand zal het wel goed zijn zeker?
NAGNES 105 schreef:Ik heb een edilkamin funny staan in een plaats van 60 m² maar krijg mijn plaats niet verwarmd .
Wel wanneer ik de kachel op 25° zet maar dan kunnen wij van de TV niets meer verstaan vanwege het geluid van de ventilator.
Kan deze bijgeregeld worden dat ze minder lawaai maakt?
grtz
borax schreef:Wij hebben sinds kort ook een Funny. Deze moet een 80m² verwarmen.
Ik start deze op en op een uurtje is alles warm. Dan gaat hij via de thermostaat op het minimum vermogen branden.
Ik moet deze kachel in de loop van de dag uit zetten want het wordt hier 25° binnen.
Kan deze kachel niet automatisch uit vallen als hij de gevraagde temperatuur heeft bereikt?
borax schreef:Wij hebben sinds kort ook een Funny. Deze moet een 80m² verwarmen.
Ik start deze op en op een uurtje is alles warm. Dan gaat hij via de thermostaat op het minimum vermogen branden.
Ik moet deze kachel in de loop van de dag uit zetten want het wordt hier 25° binnen.
Kan deze kachel niet automatisch uit vallen als hij de gevraagde temperatuur heeft bereikt?
jl schreef:borax schreef:Wij hebben sinds kort ook een Funny. Deze moet een 80m² verwarmen.
kijk eens als hij geen eco-stop geeft zoals de mijne
hij valt en start dan automatisch terug op
mvg jl
NAGNES 105 schreef:
wat bedoeld u met afstellen?
gewoon in het menu of via de computer?
grtz
nagnes
NAGNES 105 schreef:
Ik heb een edilkamin funny kachel en gebruik badger pellets,regelmatig valt de kachel uit in stop fire.
Zou dit aan de pellets kunnen liggen of moet ik ergens anders gaan zoeken?
grtz
NAGNES 105 schreef:Erwin deze werkt niet bij mijn kachel er komt niet Ps op en de rest ook niet.
Heb jij oon een funny ?
Bij mij komt daar als ik de menu knop een paar seconden inhou setup op en dan vraagt hij een paswoord.Als ik dan nog eens op menu druk zegt hij adj pellets automatisch en dan kan ik verder niets doen.
erwin123 schreef:jl schreef:
kijk eens als hij geen eco-stop geeft zoals de mijne
hij valt en start dan automatisch terug op
mvg jl
edilkamin heeft geen ecostop
is alleen maar goed om je onstekingskaars sneller te verslijten
theco schreef:
Erwin
De cherie-funny-moon-space hebben wel een eco-stop.
Je moet wel in de munu gaan(code hebben)om dit te activeren.