Pellet cv inbrengen belastingsbrief Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 90 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 89 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Pellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_lcapPellet cv inbrengen belastingsbrief I_voting_barPellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_rcap 
steven
Pellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_lcapPellet cv inbrengen belastingsbrief I_voting_barPellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_rcap 
pedro
Pellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_lcapPellet cv inbrengen belastingsbrief I_voting_barPellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_rcap 
krusty
Pellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_lcapPellet cv inbrengen belastingsbrief I_voting_barPellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_rcap 
Fleur
Pellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_lcapPellet cv inbrengen belastingsbrief I_voting_barPellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_rcap 
ss
Pellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_lcapPellet cv inbrengen belastingsbrief I_voting_barPellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_rcap 
jeanhup
Pellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_lcapPellet cv inbrengen belastingsbrief I_voting_barPellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_rcap 
Philip
Pellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_lcapPellet cv inbrengen belastingsbrief I_voting_barPellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_rcap 
Annejanne
Pellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_lcapPellet cv inbrengen belastingsbrief I_voting_barPellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_rcap 
Maryline
Pellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_lcapPellet cv inbrengen belastingsbrief I_voting_barPellet cv inbrengen belastingsbrief I_vote_rcap 

 

 Pellet cv inbrengen belastingsbrief

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Block
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Block


Aantal berichten : 407
Registration date : 01-01-09

Pellet cv inbrengen belastingsbrief Empty
BerichtOnderwerp: Pellet cv inbrengen belastingsbrief   Pellet cv inbrengen belastingsbrief Emptydi jun 15, 2010 8:29 pm

Hey,

Ik ben net begonnen om mijn belastingbrief in te vullen? Waar moet ik mijn pelletcv inbrengen? Ik heb het vak 1340 gebruikt voor zonnepanelen.

Groetjes Joris

_________________
Premium pellets
26x180 Watt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pellet cv inbrengen belastingsbrief Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellet cv inbrengen belastingsbrief   Pellet cv inbrengen belastingsbrief Emptydi jun 15, 2010 9:10 pm

Alle energiebesparende uitgaven in rubriek 1363 voor u , en je vrouw in rubriek 2363 (als ze een inkomen heeft)
( te splitsen 50/50 met je vrouw)

TENZIJ de nieuwe brief verschilt met deze van vorig jaar. De mijne vul ik in voor ik vertrek volgende week
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pellet cv inbrengen belastingsbrief Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellet cv inbrengen belastingsbrief   Pellet cv inbrengen belastingsbrief Emptywo apr 10, 2013 1:56 pm

om geen nieuwe topic te moeten openen Smile

indien mijn schoonvader een pelletketel plaats in het jaar 2013,
heeft hij dan recht op belastingsvermindering?

heb in google "pelletketel fiscaal aftrekbaar" ingetikt, maar niet echt succes... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32173
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Pellet cv inbrengen belastingsbrief Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellet cv inbrengen belastingsbrief   Pellet cv inbrengen belastingsbrief Emptywo apr 10, 2013 2:10 pm

veel zal je daar met google niet meer over vinden, want dat heeft strikmans ondertussen allemaal afgeschaft Evil or Very Mad
mogelijk heeft hij wel recht op verlaagde BTW 6% als de woning meer dan 5jaar oud is en de ketel niet zelf geplaatst word..

Citaat :
Vanaf aanslagjaar 2013 (= jaar van inkomsten 2012) wordt de belastingvermindering voor alle energiebesparende uitgaven afgeschaft met uitzondering van die voor dakisolatie die niet wordt afgeschaft, maar verminderd.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pellet cv inbrengen belastingsbrief Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellet cv inbrengen belastingsbrief   Pellet cv inbrengen belastingsbrief Emptywo apr 10, 2013 4:19 pm

bedankt voor de info Erwin

ik denk wel dat je voor een pelletketel een vlaamse renovatiepremie kan aanvragen http://www.wonenvlaanderen.be/premies/vlaamse_renovatiepremie/wat_en_voor_wie_is_de_vlaamse_renovatiepremie

valt dan onder centrale verwarming
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32173
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Pellet cv inbrengen belastingsbrief Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellet cv inbrengen belastingsbrief   Pellet cv inbrengen belastingsbrief Emptywo apr 10, 2013 7:53 pm

Humanfly,

Ik heb de info achter die link eens bekeken, denkelijk zal die renovatiepremie ook niet gaan. Het minimumbedrag aan facturen is 10.000 euro excl. BTW, daarvan word er voor verwarming max 7500 euro aanvaard, en zou je nog een andere renovatiefactuur van 2500 euro moeten kunnen voorleggen om aan het minimumbedrag van 10000 euro te komen (de facturen zijn samenvoegbaar binnen een termijn van 3 jaar) amai

Op deze link krijg je een overzicht van alle premies die je eventueel kan krijgen: http://www.premiezoeker.be/





_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pellet cv inbrengen belastingsbrief Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellet cv inbrengen belastingsbrief   Pellet cv inbrengen belastingsbrief Emptywo apr 10, 2013 10:08 pm

Juist, daar had ik niet aan gedacht dat je aan 10k moet geraken Sad
Zal een nieuwe dure trap installeren Smile haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pellet cv inbrengen belastingsbrief Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellet cv inbrengen belastingsbrief   Pellet cv inbrengen belastingsbrief Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pellet cv inbrengen belastingsbrief
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» pellet ketel
» Barbecue op pellets
» pellet + cv

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Pellet CV ketels + branders :: Pelletketels algemeen-
Ga naar: