pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_lcappellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_voting_barpellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_lcappellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_voting_barpellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_lcappellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_voting_barpellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_lcappellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_voting_barpellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_lcappellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_voting_barpellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_lcappellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_voting_barpellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_lcappellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_voting_barpellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_lcappellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_voting_barpellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_lcappellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_voting_barpellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_lcappellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_voting_barpellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag?

Ga naar beneden 
+2
steven
stoffel
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag?   pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Emptyza sep 11, 2010 8:02 am

Hoi,

Ja, komt wat verkeerd over, ik bedoel dat mcz en edelkamin de bekendste merken zijn en dat ik van de andere minder lees of terug vind. We hebben nu ecoteck ook nog gezien (en gelezen Wink Maandag of in de loop van de komende week gaan we nog eens bij een edelkamin verkoper kijken.
En dan moeten we beslissen hé..

Groetjes,
Samiya
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag?   pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Emptyza sep 11, 2010 11:03 am

Hoi Samiya, toch best nogeens kijken op dit forum bij: "info merken pelletkachels + verkooppunten per merk". Er zijn diverse goeie en bekende merken hoor!!!
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag?   pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Emptywo sep 15, 2010 9:07 am

Hoi,

Na veel rondrijden en luisteren ligt de keuze nu vooral tussen een mcz en een Rika.
Qua uiterlijk vind ik de Edelkamin wel het mooiste maar ik vertrouw de elektronica niet ten volle.

Een winkel met Rika kachels heb ik nog niet bezocht *zucht* en dat is dus nu de volgende stap. Jammer dat er geen winkel is met alle merken in huis, want daar kruipt toch veel tijd in Rolling Eyes
En daarna willen we beslissen, oja.. het is wel al beslist dat het een pellet wordt, da's toch al iets!

Groetjes,
Samiya
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag?   pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Emptywo sep 15, 2010 8:09 pm

Ik begrijp niet waarom u niet kiest voor hout & pellets?
In de komende weken zal ik foto's online zetten met de evolutie van mijn Jolly-Mec centrale kachel verwarming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag?   pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Emptyma sep 20, 2010 8:39 pm

Hoi,

Waarom we niet kiezen voor een combi is omdat er dan een deel van de voordelen van een pellet (hout zagen/stapelen of kopen, wat duurder is dan pellets) wegvalt.
We kiezen dus vooral voor comfort.

En vandaag is de keuze echt gemaakt. We gaan woensdag onze Edelkamin Funny bestellen cheers

Hopelijk binnen 14 dagen dus gezellig bij 't stoofke I love you

Samiya
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag?   pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Emptyma sep 20, 2010 9:00 pm

die zal er waarschijnlijk niet zo snel staan of je moet wat geluk hebben

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag?   pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Emptydi sep 21, 2010 10:25 am

samiya schreef:
Hoi,

Waarom we niet kiezen voor een combi is omdat er dan een deel van de voordelen van een pellet (hout zagen/stapelen of kopen, wat duurder is dan pellets) wegvalt.
We kiezen dus vooral voor comfort.

En vandaag is de keuze echt gemaakt. We gaan woensdag onze Edelkamin Funny bestellen cheers

Hopelijk binnen 14 dagen dus gezellig bij 't stoofke I love you

Samiya

Je hebt wel gelijk. Aan hout is er altijd werk. Ik woon in de Ardennen en hier is hout nog goedkoop en gemakkelijk te verkrijgen. Het materiaal voor zagen en klieven delen we samen met enkele buren. (samen aangekocht). Ik heb ook een hele grote tuin, dus plaats zat om te stapelen.
Daarom heb ik voor een combi gekozen. In een tweetal weken zal ik moeten klaar zijn men de installatie. Nog enkele leidingen aan te koppelen.
Ik zal in de komende weken enkele foto's en schema's plaatsen op de forum.
Ben ook heel benieuwd hoe de kachel zal werken omdat er maar heel weinig te vinden zijn in België. Ik ken niemand met ervaring.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag?   pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Emptydi sep 21, 2010 9:53 pm

Hout blijft de eerste keuze.

Concurrentie is groter. Er is ALTIJD wel een zaakje te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag?   pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Emptyma okt 18, 2010 8:56 pm

Hoi,

Vandaag is onze funny geplaatst. Het is goed warm en het lawaai valt zeer goed mee.
Wel is ze als 4x uitgevallen met een foutmelding 'controleer luchtstroom', maar nu brand ze toch al een dik uur zonder stilvallen.
Heb wel al gebeld naar de dealer en hij komt volgende week de voeler wat minder gevoelig zetten, want de afvoer en toevoer zijn in orde.

groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag?   pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pellets of houtkachel advies gekregen, jullie mening graag?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de kogel is door de kerk
» Houtkachel nu ook op pellets?
» Rika of MCZ? Dringend jullie mening gevraagd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: