Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

krusty, plusche


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
Philip
bart b
6 plaatsers

    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!


    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 3 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast zo dec 12, 2010 4:09 pm

    ga bij biroplanet daar 3€50 voor een zak maar schaf u een kaart aan en er gaat nog 10% van af
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 3 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast zo dec 12, 2010 5:49 pm

    hier bij ons verkopen ze ook de girretz pellets omdat je van deze pellets een paar zakjes krijgt bij de aankoop van je kachel heeft de leverancier deze ook aangeschaft
    ze verkopen daar op het moment dus badger en girretz
    wij zijn niet tevreden van de badger pellets omdat wij altijd veel koek in ons vuurkorfje hebben dus heb ik nog eens drie zakken girretz gebrand en met deze zakken te branden was de koek uit het vuurkorfje terug weg dus ik ben van deze pellets wel tevreden maar vind het wel veel geld €3.8 voor een zak van 14kg dus ben nu aan het proberen met de pellets van makro maar heb terug last van koekvorming :-(
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 3 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Uthrex zo dec 12, 2010 7:13 pm

    Ilskeuu schreef:hier bij ons verkopen ze ook de girretz pellets omdat je van deze pellets een paar zakjes krijgt bij de aankoop van je kachel heeft de leverancier deze ook aangeschaft
    ze verkopen daar op het moment dus badger en girretz

    Ilskeuu,
    Waar is hier?

    Uthrex
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 3 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast zo dec 12, 2010 10:40 pm

    ik ga mijn pellets halen in betekom

    Gesponsorde inhoud


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 3 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 3:26 pm