onregelmatig geluid ventilator Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 47 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 47 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
onregelmatig geluid ventilator I_vote_lcaponregelmatig geluid ventilator I_voting_baronregelmatig geluid ventilator I_vote_rcap 
steven
onregelmatig geluid ventilator I_vote_lcaponregelmatig geluid ventilator I_voting_baronregelmatig geluid ventilator I_vote_rcap 
pedro
onregelmatig geluid ventilator I_vote_lcaponregelmatig geluid ventilator I_voting_baronregelmatig geluid ventilator I_vote_rcap 
krusty
onregelmatig geluid ventilator I_vote_lcaponregelmatig geluid ventilator I_voting_baronregelmatig geluid ventilator I_vote_rcap 
Fleur
onregelmatig geluid ventilator I_vote_lcaponregelmatig geluid ventilator I_voting_baronregelmatig geluid ventilator I_vote_rcap 
ss
onregelmatig geluid ventilator I_vote_lcaponregelmatig geluid ventilator I_voting_baronregelmatig geluid ventilator I_vote_rcap 
jeanhup
onregelmatig geluid ventilator I_vote_lcaponregelmatig geluid ventilator I_voting_baronregelmatig geluid ventilator I_vote_rcap 
Philip
onregelmatig geluid ventilator I_vote_lcaponregelmatig geluid ventilator I_voting_baronregelmatig geluid ventilator I_vote_rcap 
Annejanne
onregelmatig geluid ventilator I_vote_lcaponregelmatig geluid ventilator I_voting_baronregelmatig geluid ventilator I_vote_rcap 
Maryline
onregelmatig geluid ventilator I_vote_lcaponregelmatig geluid ventilator I_voting_baronregelmatig geluid ventilator I_vote_rcap 

 

 onregelmatig geluid ventilator

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kempenaar
Pellet
Pellet
avatar


Man Aantal berichten : 126
Leeftijd : 76
Registration date : 21-01-09

onregelmatig geluid ventilator Empty
BerichtOnderwerp: onregelmatig geluid ventilator   onregelmatig geluid ventilator Emptyvr nov 05, 2010 2:36 pm

Evil or Very Mad Wie heeft ervaring met de ventilator van de Edilkamin Iris kachel.
Hij maakt een onregelmatig geluid (af en toe).Wanneer ik de airknop van 1 op 4 zet gaat
het geluid regelmatiger;

Heeft dit te maken met de stroom op een langzamer draaien van de ventilator in deze
warme dagen?
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32124
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

onregelmatig geluid ventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: onregelmatig geluid ventilator   onregelmatig geluid ventilator Emptyvr nov 05, 2010 3:14 pm

normaal draait die op elke stand regelmatig
installateur eens kontakteren denk ik is beste
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



onregelmatig geluid ventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: onregelmatig geluid ventilator   onregelmatig geluid ventilator Emptyvr nov 05, 2010 6:18 pm

is het misschien de zelfreinigingsfunctie die je hoort om de +- 10 min
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



onregelmatig geluid ventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: onregelmatig geluid ventilator   onregelmatig geluid ventilator Emptyvr nov 05, 2010 6:25 pm

Zorro is de zelfreinigingsfunctie alle 10min bij een Edilkamin? Dat is veel, bij mij gaat die om de 60min!
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



onregelmatig geluid ventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: onregelmatig geluid ventilator   onregelmatig geluid ventilator Emptyvr nov 05, 2010 6:29 pm

kan die ook geregeld worden misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



onregelmatig geluid ventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: onregelmatig geluid ventilator   onregelmatig geluid ventilator Emptyvr nov 05, 2010 6:35 pm

Ik heb een Saey Neema (idem Rika RIO) en dat is inderdaad instelbaar, ik doe dat via de pelletcontroller.
Groeten,
ss kampvuur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



onregelmatig geluid ventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: onregelmatig geluid ventilator   onregelmatig geluid ventilator Emptyvr nov 05, 2010 6:42 pm

Ik stuur mr Vandenbosch een pm
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32124
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

onregelmatig geluid ventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: onregelmatig geluid ventilator   onregelmatig geluid ventilator Emptyvr nov 05, 2010 6:58 pm

zelfreiniging staat standaard op 20min is instelbaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



onregelmatig geluid ventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: onregelmatig geluid ventilator   onregelmatig geluid ventilator Emptyvr nov 05, 2010 7:04 pm

Dacht het wel, dus Kempenaar, zie dat misschien eens na...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



onregelmatig geluid ventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: onregelmatig geluid ventilator   onregelmatig geluid ventilator Emptyvr nov 05, 2010 7:35 pm

Beste,

Het is mogelijk dat de toeren van de ventilator niet snel genoeg meer draaien en dat U de ventilator iets harder moet laten draaien in de laagste stand dus ventilator 1 minimum zou 20-25 dienen te staan en max bijvoorbeeld 40. Dan zou het probleem opgelost zijn. Wat de reininging betreft gebeurt dit iedere 15 min gedurende 10 sec

Groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



onregelmatig geluid ventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: onregelmatig geluid ventilator   onregelmatig geluid ventilator Emptyvr nov 05, 2010 11:20 pm

ik heb dit probleem gehad met een edilkamin marea
bij mij waren de schoepen van de ventilator ,
vervuild met plukjes stof zodat deze in onbalans draaide



jan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



onregelmatig geluid ventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: onregelmatig geluid ventilator   onregelmatig geluid ventilator Emptyza nov 06, 2010 12:54 pm

klus schreef:
ik heb dit probleem gehad met een edilkamin marea
bij mij waren de schoepen van de ventilator ,
vervuild met plukjes stof zodat deze in onbalans draaide



jan


inderdaat klus en ik heb al meerdere malen ondervonden dat trommelventilatoren daar ZEER gevoelig aan zijn,vele mensen die van die verwarmingsvuurtjes hebben komen daar dergelijke toeren mee tegen ,met de gewone schroefventilatoren niet.


gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



onregelmatig geluid ventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: onregelmatig geluid ventilator   onregelmatig geluid ventilator Emptyza nov 06, 2010 7:00 pm

ik maak deze ongeveer elke maand zuiver
nu geen problemen meer

mvg jan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





onregelmatig geluid ventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: onregelmatig geluid ventilator   onregelmatig geluid ventilator Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
onregelmatig geluid ventilator
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mcz ego air geluid ventilator
» Ratelend geluid ventilator flumenfire 12 kw
» Artel LST14 - Ruimte Ventilator maakt vreemd geluid

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: