wie kent de Petrojet Biorobot 30  Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 54 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 53 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
wie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_lcapwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_voting_barwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_rcap 
steven
wie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_lcapwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_voting_barwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_rcap 
pedro
wie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_lcapwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_voting_barwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_rcap 
krusty
wie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_lcapwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_voting_barwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_rcap 
Fleur
wie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_lcapwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_voting_barwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_rcap 
ss
wie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_lcapwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_voting_barwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_rcap 
jeanhup
wie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_lcapwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_voting_barwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_rcap 
Philip
wie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_lcapwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_voting_barwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_rcap 
Annejanne
wie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_lcapwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_voting_barwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_rcap 
Maryline
wie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_lcapwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_voting_barwie kent de Petrojet Biorobot 30  I_vote_rcap 

 

 wie kent de Petrojet Biorobot 30

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



wie kent de Petrojet Biorobot 30  Empty
BerichtOnderwerp: wie kent de Petrojet Biorobot 30    wie kent de Petrojet Biorobot 30  Emptywo 24 nov 2010 - 14:53

Op de website thermojet.eu heb ik deze pellet cv gezien en ik zou graag jullie mening lezen .

Ik ben benieuwd .

Groet Martin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wie kent de Petrojet Biorobot 30  Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent de Petrojet Biorobot 30    wie kent de Petrojet Biorobot 30  Emptyma 21 feb 2011 - 20:02

Lijkt mij eerder een brander, ketel voor brute verwarming. Niet zo gesofisticeerd wat regeling betreft.
Je zou hem kunnen gebruiken als je grote ruimten te verwarmen hebt, of veel warm water moet verwarmen.
Als CV gekoppeld aan een grote boiler (900 liter bijvoorbeeld) die je dan met pompen door je radiatoren jaagt.
Ik zie deze ketel niet echt moduleren en zich bijsturen in functie van de vraag van je thermostaat in uw living.
Gezien de grote voorraadbuffer met pellets, brander + aanvoerlijn en dan nog een groot watervat om uw warm water in op te slaan heb je, in m2 ook een deftige stookplaats nodig.
Aan de andere kant kan je er wel lekker veel diverse brandstoffen in verbranden. Ideaal als je een aanvoer hebt van veel brandbaar restafval.

Ik denk een eenvoudige, vermoedelijk betaalbare ketel, die echter wel plaats en vermoedelijk ook wat onderhoud zal vragen. Ik denk niet dat hij zijn rookkanalen en warmtewisselaar automatisch reinigt.
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

wie kent de Petrojet Biorobot 30  Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent de Petrojet Biorobot 30    wie kent de Petrojet Biorobot 30  Emptyma 21 feb 2011 - 20:24

In je eerste post van november vorig jaar stelde je ook al zo'n vraag. Ik denk niet dat dit ding opeens de markt veroverd heeft hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
Gast
Gast
Anonymous



wie kent de Petrojet Biorobot 30  Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent de Petrojet Biorobot 30    wie kent de Petrojet Biorobot 30  Emptyma 21 feb 2011 - 21:07

jeanhup schreef:
In je eerste post van november vorig jaar stelde je ook al zo'n vraag. Ik denk niet dat dit ding opeens de markt veroverd heeft hier.


thx ook deze post is van november en inderdaad hij is in de Benelux nog niet te koop mocht u interesse hebben help ik graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

wie kent de Petrojet Biorobot 30  Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent de Petrojet Biorobot 30    wie kent de Petrojet Biorobot 30  Emptyma 21 feb 2011 - 21:11

hmmm in november vraag je info over deze kachel

nu zeg je als je interesse hebt help ik je wel

ruikt me naar een verborgen verkoper die reclame wil maken

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



wie kent de Petrojet Biorobot 30  Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent de Petrojet Biorobot 30    wie kent de Petrojet Biorobot 30  Emptyma 21 feb 2011 - 21:21

Philip schreef:
hmmm in november vraag je info over deze kachel

nu zeg je als je interesse hebt help ik je wel

ruikt me naar een verborgen verkoper die reclame wil maken

ik ben helaas geen verkoper vind het een mooi product, ben in Tsjechië geweest en heb kennis gemaakt met de ontwikkelaar.
Ik ben zelfstandige en houd me bezig met vertalen en zakelijke dienstverlening .
Toch nog reclame gemaakt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

wie kent de Petrojet Biorobot 30  Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent de Petrojet Biorobot 30    wie kent de Petrojet Biorobot 30  Emptyma 21 feb 2011 - 21:22

ah das iets anders dan mijn excuses

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

wie kent de Petrojet Biorobot 30  Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent de Petrojet Biorobot 30    wie kent de Petrojet Biorobot 30  Emptyma 21 feb 2011 - 22:30

mkmil schreef:

ik ben helaas geen verkoper vind het een mooi product, ben in Tsjechië geweest en heb kennis gemaakt met de ontwikkelaar.
Ik ben zelfstandige en houd me bezig met vertalen en zakelijke dienstverlening .
Toch nog reclame gemaakt Smile

misschien eens praten met de ontwikkelaar om samen een invoerbedrijf op te starten Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wie kent de Petrojet Biorobot 30  Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent de Petrojet Biorobot 30    wie kent de Petrojet Biorobot 30  Emptyma 21 feb 2011 - 23:07

erwin123 schreef:
mkmil schreef:

ik ben helaas geen verkoper vind het een mooi product, ben in Tsjechië geweest en heb kennis gemaakt met de ontwikkelaar.
Ik ben zelfstandige en houd me bezig met vertalen en zakelijke dienstverlening .
Toch nog reclame gemaakt Smile

misschien eens praten met de ontwikkelaar om samen een invoerbedrijf op te starten Smile

Dat is een goed idee voor geïnteresseerden is dat zeker haalbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

wie kent de Petrojet Biorobot 30  Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent de Petrojet Biorobot 30    wie kent de Petrojet Biorobot 30  Emptyma 21 feb 2011 - 23:10

mkmil schreef:
erwin123 schreef:


misschien eens praten met de ontwikkelaar om samen een invoerbedrijf op te starten Smile

Dat is een goed idee voor geïnteresseerden is dat zeker haalbaar.

ok laat wat weten als het zover is Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





wie kent de Petrojet Biorobot 30  Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kent de Petrojet Biorobot 30    wie kent de Petrojet Biorobot 30  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wie kent de Petrojet Biorobot 30
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezocht Importeur - Monteur Petrojet Bio Robot 30
» Wie kent deze pellets ?
» pelltech eco kent iemand deze kachel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Pellet CV ketels + branders :: Pelletketels algemeen-
Ga naar: