Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 12 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Demeyco Elewaut, Sint-Niklaas (9100)

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Demeyco Elewaut, Sint-Niklaas (9100) Empty Demeyco Elewaut, Sint-Niklaas (9100)

    Bericht van steven ma nov 24, 2008 8:24 pm

    Adres: Vossekotstraat 18
    Merken: Saey, MCZ, Superior

    T: 03/7660785
    Email: demeyco.toonzaal@skynet.be
    Website:www.demeyco-elewaut.be


    Laatst aangepast door erwin op do okt 31, 2013 4:13 pm; in totaal 3 keer bewerkt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Demeyco Elewaut, Sint-Niklaas (9100) Empty Re: Demeyco Elewaut, Sint-Niklaas (9100)

    Bericht van Gast za jun 05, 2010 3:34 pm

    Hallo!

    Hier even een reactie van Karmen - firma DEMEYCO-ELEWAUT uit Sint-Niklaas.

    In onze toonzaal bieden we kachels en haarden voor alle brandstoffen - ook pelletkachels. Aanvankelijk had ik het niet zo voor dit laatste type - leek me véél te duur - 5 jaar geleden. Ik dacht dat het een soort 'rage' zou worden die wel snel zou over waaien. Intussen ben ik helemaal van idee veranderd - we verwarmen onze winkel nu ook met een pelletkachel en ook onze toonzaal-bezoekers vinden het heel gezellig...

    Sommige van onze klanten kijken wel eens verbaasd op als ik vertel welke technische kennis pelletkachels vereisen van de dealers om deze correct te installeren, te herstellen en te onderhouden. Op dit vlak mag men bij ons gerust zijn... we volgen opleidingen en naderhand regelmatig eens een 'bijscholing' bij de fabrikant of invoerder. We brachten reeds een bezoek (annex opleiding) aan de MCZ-fabriek in Italië... Vandaar, mochten er mensen overwegen om dit soort kachel aan te schaffen - een goede raad : wend je tot een vakman waar je eerlijke informatie krijgt en waar je steeds naderhand terecht kan bij problemen of gewoon voor een jaarlijks onderhoud van het toestel en/of de schoorsteen.

    Op die manier zal men nooit van een dergelijke aankoop spijt hebben en er lang van mogen genieten Wink
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Demeyco Elewaut, Sint-Niklaas (9100) Empty Re: Demeyco Elewaut, Sint-Niklaas (9100)

    Bericht van Gast za jun 05, 2010 3:37 pm

    Voor geïnteresseerden :knip de reclame
    knip


    wil je reclame maken daar zijn andere plaatsen voor maar nie thet forum
    we stellen hulp of uitleg op onze vragen en problemen zeer op prijs , maar laat de reclame achterweg aub
    grtz
    philip


    Laatst aangepast door Philip op za jun 05, 2010 4:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : reclame verwijdert)

    Gesponsorde inhoud


    Demeyco Elewaut, Sint-Niklaas (9100) Empty Re: Demeyco Elewaut, Sint-Niklaas (9100)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 11:39 am