Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 25 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_lcapElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_voting_barElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_rcap 
steven
Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_lcapElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_voting_barElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_rcap 
pedro
Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_lcapElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_voting_barElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_rcap 
krusty
Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_lcapElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_voting_barElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_rcap 
Fleur
Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_lcapElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_voting_barElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_rcap 
ss
Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_lcapElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_voting_barElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_rcap 
jeanhup
Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_lcapElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_voting_barElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_rcap 
Philip
Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_lcapElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_voting_barElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_rcap 
Annejanne
Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_lcapElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_voting_barElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_rcap 
Maryline
Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_lcapElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_voting_barElektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 I_vote_rcap 

 

 Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ?

Ga naar beneden 
+6
Annejanne
steven
petrah
kempenaar
vinnus1
GeertM
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 31745
Registration date : 15-02-10

Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ?   Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 Emptyvr apr 29, 2011 10:00 pm

Annie schreef:


Hallo,

Hier Annie van de Firma Soete

Eventjes een raad, is de schouw of schouwen die er staan oude? Anders is dat de reden, gewoon een flexible erin steken en alles is opgelost.
Groetjes Annie

Geert
[/quote]

das wel een heel snelle conclusie vanop afstand,
waarom zou een oude schouw niet voldoen?
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ?   Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 Emptyza apr 30, 2011 1:45 pm

Erwin, niet op reageren, dit is niet de eerste uitspraak van betwijfelbare professionaliteit van deze verkoper!
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ?   Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 Emptyza apr 30, 2011 11:51 pm

dag geertm
ik weet hoe je je voelt. ik heb mijn 1 ste pelletkachel in mijn winkel geplaatst om de mensen in te lichten welke pipoos allemaal pelletkachels verkopen. ik ben zelf naar italie op zoek gegaan voor een leverancier van pelletkachels ,om een goede service van de fabriek te hebben , als ik zelf goede service wil hebben voor mijn klanten moet ik gesteund worden door fabricant. daarom alles zelf geregeld en geimporteerd . ik weet wat ik aan de fabriek heb , en ik heb zelf al 1 kachel gehad die bij plaatsing niet wou starten. mits de fabrikant me alles al in reserve had meegegeven wat mogelijk stuk kon gaan , 1 ritje van 10 minuten naar huis , onderdeel vervangen en ... tevreden klanten. tot mijn spijt heeft nog geen enkele van mijn klanten een reactie geschreven , toch vraag ik hun steeds dit te doen en geef ik ze de melding mee van het pelletforum. ik denk zelf dat het komt omdat het meestal oudere mensen zijn die ik als klant heb en dus niet zoveel online zitten, ik wens je sterkte in de rechtspraak.
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ?   Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 Emptyma mei 02, 2011 6:05 pm

Uthrex, zou je dit topic niet sluiten? Al die mensen reageren op een topicstart van december, blijkbaar kijkt men noch naar de datum noch naar hetgeen verder op dit topic staat! Geert zijn probleem is al lang opgelost vrees ik!!!
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ?   Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ? - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Elektronische module Edelkamin (Iris) ook zo een rommel bij U ?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» GSM Module
» problemen Edelkamin Iris
» pelletkachel edelkamin iris plus

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: