mijn nieuwe kachel is in gebruik Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 57 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 56 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
mijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_lcapmijn nieuwe kachel is in gebruik I_voting_barmijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_rcap 
steven
mijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_lcapmijn nieuwe kachel is in gebruik I_voting_barmijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_rcap 
pedro
mijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_lcapmijn nieuwe kachel is in gebruik I_voting_barmijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_rcap 
krusty
mijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_lcapmijn nieuwe kachel is in gebruik I_voting_barmijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_rcap 
Fleur
mijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_lcapmijn nieuwe kachel is in gebruik I_voting_barmijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_rcap 
ss
mijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_lcapmijn nieuwe kachel is in gebruik I_voting_barmijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_rcap 
jeanhup
mijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_lcapmijn nieuwe kachel is in gebruik I_voting_barmijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_rcap 
Philip
mijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_lcapmijn nieuwe kachel is in gebruik I_voting_barmijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_rcap 
Annejanne
mijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_lcapmijn nieuwe kachel is in gebruik I_voting_barmijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_rcap 
Maryline
mijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_lcapmijn nieuwe kachel is in gebruik I_voting_barmijn nieuwe kachel is in gebruik I_vote_rcap 

 

 mijn nieuwe kachel is in gebruik

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



mijn nieuwe kachel is in gebruik Empty
BerichtOnderwerp: mijn nieuwe kachel is in gebruik   mijn nieuwe kachel is in gebruik Emptywo dec 08, 2010 9:47 pm

beste medepelletstokers
langs deze weg wil ik ook mijn leverancier eens in de zon zetten.
afgelopen april kocht ik bij onze jeanhup een adler eco6,was er zeer content mee.
totdat het een paar weken geleden begon te vriezen en waaien,kwam ik er rap achter dat deze te klein was voor mij.
wat nu? jean zei geen probleem die ruilen we in hij is een half jaar oud dan 10% eraf en dan een nieuwe naar keuze.
geweldig toch? waar hoor je dat nou nog?
ik heb gekocht en vanmiddag in gebruik genomen,een olimpia splendid iride90 van 9kw.
deze brand als de hel en ben er zeer tevreden over,en geeft warmte genoeg.
deze kachel is zeer stil en degelijk uitgevoerd ben er zeer gelukkig mee. cheers sunny
dus jean
nogmaals van harte bedankt voor de uitstekende service want dat mag zeer zeker ook wel eens gezegd zijn vind ik.

met vriendelijke groet
toon
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



mijn nieuwe kachel is in gebruik Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn nieuwe kachel is in gebruik   mijn nieuwe kachel is in gebruik Emptywo dec 08, 2010 9:51 pm

Dit is inderdaad een hele mooie service en dat mag dan zeker wel eens vermeld worden.
Veel succes met je nieuwe kachel.

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31754
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

mijn nieuwe kachel is in gebruik Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn nieuwe kachel is in gebruik   mijn nieuwe kachel is in gebruik Emptywo dec 08, 2010 9:53 pm

succes toon en een pluim voor jeanhup
nu nog goeie pellets en alle problemen opgelost Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

mijn nieuwe kachel is in gebruik Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn nieuwe kachel is in gebruik   mijn nieuwe kachel is in gebruik Emptywo dec 08, 2010 9:55 pm

mooie service
maar waarom dan in de eerste plaats zo een lichte kachel genomen ? verkeerde berekening ? overschating ?
of niet goed geisoleerd ?

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
petrah
Pellet
Pellet
petrah


Aantal berichten : 154
Registration date : 25-08-10

mijn nieuwe kachel is in gebruik Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn nieuwe kachel is in gebruik   mijn nieuwe kachel is in gebruik Emptywo dec 08, 2010 9:57 pm

ik zie dat jij ook in nederland woont , ik krijg nu van veel mensen reactie op onze pelletkachel , maar zal zeker onze leverancier afraden , dus ik houd dit in gedachten , wij kopen toch liever in belgie omdat in nederland de pelletkachel nog vrij onbekend is
Terug naar boven Ga naar beneden
petrah
Pellet
Pellet
petrah


Aantal berichten : 154
Registration date : 25-08-10

mijn nieuwe kachel is in gebruik Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn nieuwe kachel is in gebruik   mijn nieuwe kachel is in gebruik Emptywo dec 08, 2010 10:05 pm

domme ik , het is een nederlands bedrijf lachen ik las de naam jean , en dat is voor mij gelijk belgisch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



mijn nieuwe kachel is in gebruik Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn nieuwe kachel is in gebruik   mijn nieuwe kachel is in gebruik Emptywo dec 08, 2010 10:10 pm

ja philip
ik ben zelf monteur in cv hr ketels op gas en mazoetbranders dat is mijn grootste hobby.
ik heb zomaar op internet toen de goedkoopste pelletkachel besteld puur uit nieuwsgierigheid wist niet wat het was en nog nooit gezien ik dacht dat is weer een nieuw project om mee te prutsen zomaar voor de lol en als bijverwarming.
maar toen ik da ding voor de eerste keer opstartte wist ik niet wat me overkwam,zo een bak warmte uit zo een frutje brandstof.
toen begon bij mij ook de pelletziekte,naderhand is mijn cv nooit meer aan geweest alleen voor sww.
dus vandaar philip het begon voor de lol.

en erwin de baltwoods branden perfect in de olimpia hoor niets meer aan de hand wand wand
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



mijn nieuwe kachel is in gebruik Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn nieuwe kachel is in gebruik   mijn nieuwe kachel is in gebruik Emptywo dec 08, 2010 10:13 pm

beste petra

jeans moederbedrijf zit in nijmegen maar de pelletkachels zitten in belgie in aubel achter luik daar komt hij ook vandaan.
anders moet je maar eens kijken op [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

groet toon
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

mijn nieuwe kachel is in gebruik Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn nieuwe kachel is in gebruik   mijn nieuwe kachel is in gebruik Emptywo dec 08, 2010 10:18 pm

wel wat een dure hobby heb jij ^^

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



mijn nieuwe kachel is in gebruik Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn nieuwe kachel is in gebruik   mijn nieuwe kachel is in gebruik Emptywo dec 08, 2010 10:26 pm

wel ieder het zijne hee philip en ik heb nog veel duurdere hobbys hoor maar ik heb geen vrouw geen kinderen ben altijd vrijgezel geweest(en nog steeds)woon in een vrij huis.
dus waarom niet?ge leeft maar ene keer hoor. cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



mijn nieuwe kachel is in gebruik Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn nieuwe kachel is in gebruik   mijn nieuwe kachel is in gebruik Emptydo dec 09, 2010 10:18 pm

Toon, veel succes met je kachel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mijn nieuwe kachel is in gebruik Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn nieuwe kachel is in gebruik   mijn nieuwe kachel is in gebruik Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn nieuwe kachel is in gebruik
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» gebruik van de kachel in de zomermaanden
» Tis zover
» tweede kachel in gebruik

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Chit Chat-
Ga naar: