Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten

plusche


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
pellbox
Jef
6 plaatsers

    Last Calor


    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast di apr 21, 2009 8:36 pm

    Last Calor

    Caddy Nuth (NL)Limburg

    Last Calor is niet zonder gietijzer.
    Ze worden niet in het Oost-blok gemaakt.
    Bij Anselmocola of Last calor worden niet meerdere merken gefabriceerd.
    U bent nog niet genoeg geinformeert.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast di apr 21, 2009 10:36 pm

    kristof vandeput schreef:Last Calor

    Caddy Nuth (NL)Limburg

    Last Calor is niet zonder gietijzer.
    Ze worden niet in het Oost-blok gemaakt.
    Bij Anselmocola of Last calor worden niet meerdere merken gefabriceerd.
    U bent nog niet genoeg geinformeert.

    Kristof wel effe goed lezen op wie ik reageer.
    En blind ben ik niet, en meer geinfomeerd dan menigeen lief is.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast wo apr 22, 2009 3:31 pm

    Volgens mij gaat het verhaaltje over parameters die erg op mekaar lijken.
    Er zijn verschillende fabrikanten die dezelfde printplaat gebruiken en dus ook dezelfde toegang hebben tot de parameters.

    Meestal kun je het zien aan het display, als dit erg veel op mekaar lijkt,a dan is er een grote kans dat ook dezelfde printplaat gebruikt wordt.

    Groet Arjan
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast wo apr 22, 2009 10:06 pm

    Hoi allemaal,

    ik heb dus een DEA met kanalisatie en de instalateur (Patrick) doet echt alles wat er mogelijk is om mij tevreden te stellen, zo heeft hij vandaag een totaal nieuwe DEA met kanalisatie geplaatst omdat de vorige weigerde te blazen op de kanalen, en wat denk je? deze blaast dus ook niet en zal Kristof (van de groene kachel) eens flink moeten grommelen in Italie dat er hier enkele mensen zitten die hun geduld stilaan begint op te geraken omdat die LAST CALOR of cola dinges niet werken zoals ze zeggen... nogmaals de instalateur treft in mijn ogen geen enkele fout hij doet echt alles hij kan, maar als er een totaal andere nieuwe kachel geplaatst wordt en ze werkt nog niet dan ligt het enkel en alleen aan de fabriekant....

    Patrick zoals jou moesten er meer installateurs zijn.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van steven wo apr 22, 2009 10:08 pm

    Als er iets hapert aan de fabricatie, dan kan de installateur er niets aan doen.

    Zolang het maar uiteindelijk opgelost geraakt.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast do apr 23, 2009 6:46 pm

    Leve de DEA,

    ze werkt, gelukkig, begon al stilaan de hoop op te geven, maar na een bezoek van Kristof en het plaatsen van weer eens een nieuwe bedieningsconsole werken de kanalisatiesystemen goed :ventilator: en word het hele zaakje hier snel heerlijk warm. . Waarom het zo gegaan is zal Kristof gaan uitpluizen in Italie, maar hoofdzaak is ik ben terug een tevreden klant van een Last Calor.

    PS Patrick goed van de mannen van Genk he... nu nog 1 en de beker is binnen.... amai

    Gr, Nico
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast do apr 23, 2009 6:57 pm

    Inderdaad er bestaan geen slechte kachels , zoals er geen slechte auto's bestaan , maar wel slechte chauffeurs en slechte installateurs lol!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast do apr 23, 2009 8:55 pm

    Zo is dat Krusty, alleen vind ik wel dat mijn installateur zijn best heeft gedaan en das e pluimke waard.... :yeah:
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van steven do apr 23, 2009 10:38 pm

    Daar heb je gelijk in.

    Als ze hun best doen om het op te lossen en dan nog eens het verstand hebben om er hulp bij te halen, dan is dat alleen maar positief.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast vr apr 24, 2009 2:41 pm

    hoi nico
    ik ben blij dat uw probleem is opgelost,maar goed dat ik de hulp van kristof heb ingeroepen wat ik zag er zodadelijk geen oplossing voor . het probleem bij de laatste kachel was dat ik het computersysteem van de vorige kachel heb omgezet op die kachel. ik had gewoon een nieuw systeem moeten plaatsen maar daar heb ik niet aan gedacht dat dit het probleem zou kunnen zijn . sorry maar laat nu de kachel maar van katoen geven .hopelijk heb ge nu nog heel lang plezier van uw kachel.
    groetjes
    patrick vandeweyer
    p.s.: nu is genk ook klaar voor de beker
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast zo apr 26, 2009 9:04 pm

    Hoi Patrick,

    wens Kristof een goede reis en zeg hem dat hij zeker moet vermelden wat we besproken hadden over die kleine probleemkes van de DEA en dat hij dan ook direkt nieuwe vuurvaste stenen voor in de DEA meebrengt want de achterste steen is nu ook al gebarsten, terwijl ik ze nog niet eens heb opengemaakt om ze te reinigen. De vorige DEA heeft op dezelfde plaats ook dezelfde barst staan. Maar stoken da ze doet pfff jammer dat ze er geen airco hebben ingezet...
    ps die bij pa achter geeft nu ook veel minder roet en zwartaanslag op het ruitje nadat Kristof ergens iets heeft veranderd in de parameters...

    alleee groetjes he
    , Nico
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast ma apr 27, 2009 6:45 pm

    Nico noemen ze dat in de autoindustrie niet maandagochtend auto?

    Alweer veel beterschap gewenst No
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast ma apr 27, 2009 11:13 pm

    Hey Henk,

    die maandagochtendauto's ik weet er alles van, ik heb er zo ook een deel ineengezet, hihi, maar voor iedereen die nu meeleest, alle coltjes die ze vanaf 2007 in Nederland bouwen zouden beter zijn van kwaliteit want ik werk er sinds 2007 niet meer hahaha.

    De kachel werkt wel prima nu, heerlijk en gezellig...

    groetjes Nico :dmadam:
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast vr dec 18, 2009 10:30 pm

    Welke mensen hebben problemen met hun last calor?
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van steven vr dec 18, 2009 11:02 pm



    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    marleen
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Last Calor

    Bericht van marleen vr feb 19, 2010 5:14 pm

    ik verkoop inderdaad geen pellets meer van @@@@@@ en ook geen kachels meer van hem omdat hij als invoerder van de kachels Last Calor zijn verantwoordelijkheid niet wil nemen als er klachten zijn bij klanten.
    hij wil zelfs geen garantie meer verlenen aan klanten die bij mij een Last Calor kachel hebben gekocht en schuift alle verantwoording van zich af .
    Deze man noemt zich zelf dan hoofd verdeler van dat merk maar als er iets scheelt dan neemt hij gewoonweg nog geen telefoon meer op van mijn klanten ,waar moet ik dan nog terecht voor problemen onder de garantie als hij daar niet wil voor instaan.
    hebt gij misschien een oplossing hier voor want bij mij is de klant nog altijd koning en 2 jaar garantie = 2 jaar garantie ook voor een hoofd verdeler.
    Ik verkoop nu nog Edelkamin en Kalor waar ik teminste geen problemen met heb en mij klanten wel garantie kan geven.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast vr feb 19, 2010 5:24 pm

    Hoi,
    dat klinkt niet goed.

    Is dit toevallig het probleem van een forum lid waar reeds 3 kachels vervangen zijn.

    spartherm
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast za feb 20, 2010 1:46 pm

    [quote="spartherm"]Hoi,
    dat klinkt niet goed.

    Is dit toevallig het probleem van een forum lid waar reeds 3 kachels vervangen zijn.

    spartherm[/quote]

    (een van de problemen) ik heb vernomen van de technieker uit Italië en de invoerder zelf toen ze bij mij op bezoek waren om de kachels te herstellen, dat er meerdere (op zen minst 7 andere) zijn met problemen, want voor mij alleen zal Italië toch geen technieker tot 3x toe afsturen denk ik, en die andere mensen zullen waarschijnlijk geen weet van het forum hebben, misschien dat het daarom lijkt dat ik de enigste "zou" zijn met problemen. Hopelijk lossen ze alles fatsoenlijk op.

    ok
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast za feb 20, 2010 7:40 pm

    De garantie is wettelijk bepaald , dus wel 2 jaar ; let wel dat er zoiets is als ; eerste zes maand moet de koper kunnen bewijzen dat het ,,euvel'' zich voordeed vanaf de aankoop of in die zes maand.....de tweede zes maand is het aan de VERKOPER om voor te leggen dat het toestel geen mankementen vertoont. Naar mijn mening is de verkoper verplicht om de garantie te waarborgen, samen met de fabrikant.Verantwoordelijkheden worden hier verschoven. Als ik een kachel koop bij iemand die hiervoor geregistreerd is, dan kan ik ervan uitgaan dat er garantie op gegeven wordt, samen met de fabrieksgarantie. Het gaat toch niet op dat iemand kachels verkoopt, er winst op maakt, om dan schuil te gaan achter de invoerder van deze kachel. Het is aan de verkoper om zijn klanten verder te helpen ingeval problemen, hij moet ervoor zorgen dat deze opgelost geraken , in samenspraak met de fabrikant. Kachels verkopen met problemen en daarna zeggen ; sorry jongens, de invoerder reageert ni...hier kan ik niet mee leven, dat is te makkelijk.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van steven vr maa 05, 2010 7:43 pm

    De bewuste invoerder heeft mij een bericht gestuurd waarin het eerste bericht wordt ontkend.

    Ik heb ook de vraag gekregen om het bericht te verwijderen, maar daar ga ik niet op in.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast vr maa 05, 2010 11:52 pm

    [quote="Steven"]De bewuste invoerder heeft mij een bericht gestuurd waarin het eerste bericht wordt ontkend.
    Ik heb ook de vraag gekregen om het bericht te verwijderen, maar daar ga ik niet op in[/quote]

    Wat wordt er dan onkent?

    Mvg,
    Nico
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast zo maa 07, 2010 11:05 pm

    tot mijn spijt moet ik ook toegeven met een prob te zitten met mijn kachel enkele uren stoken en dan zuiver maken anders zitten in de kou bezoek gehad van italie veelbelovend dit en dat fout geven het door aan verkoper en ja verkoper weet van niks zelf contact met italie genomen en ja weer belofte van dit en dat maar nog steeds niks gehoort van verkoper als je hem belt neemt hij ook niet op dus bel op andere plaatsen om hem te horen
    denk er ook over om stappen te ondernemen heb het in vertrouwen aangekocht
    Anonymous
    gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty xx

    Bericht van gast ma maa 08, 2010 8:51 am

    Rein ,
    Waar hebt u deze kachel gekocht?
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van steven ma maa 08, 2010 10:03 am

    Nico,

    dat er problemen met het merk zijn.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van steven ma maa 08, 2010 10:04 am

    Gast,

    identificeer u, iedereen kan hier zo maar vragen anoniem beginnen rond strooien.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gast ma maa 08, 2010 11:21 am

    heb bericht ontvangen van nico maar kan niet terugsturen
    heb ook een zoe
    ben steeds tevreden geweest over service maar wil hier niet met namen van winkeliers gooien daar het mms meer slecht doet dan goed als mensen hier een tijdje komen en reactie lezen dan weten ze zo ook van waar de kachels of pellets komen
    je koopt in vertrouwen maar dat zegt niet veel meer in deze tijd

    Gesponsorde inhoud


    Last Calor - Pagina 3 Empty Re: Last Calor

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr apr 19, 2024 2:47 pm