pelletkachel harman  Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
pelletkachel harman  I_vote_lcappelletkachel harman  I_voting_barpelletkachel harman  I_vote_rcap 
steven
pelletkachel harman  I_vote_lcappelletkachel harman  I_voting_barpelletkachel harman  I_vote_rcap 
pedro
pelletkachel harman  I_vote_lcappelletkachel harman  I_voting_barpelletkachel harman  I_vote_rcap 
krusty
pelletkachel harman  I_vote_lcappelletkachel harman  I_voting_barpelletkachel harman  I_vote_rcap 
Fleur
pelletkachel harman  I_vote_lcappelletkachel harman  I_voting_barpelletkachel harman  I_vote_rcap 
ss
pelletkachel harman  I_vote_lcappelletkachel harman  I_voting_barpelletkachel harman  I_vote_rcap 
jeanhup
pelletkachel harman  I_vote_lcappelletkachel harman  I_voting_barpelletkachel harman  I_vote_rcap 
Philip
pelletkachel harman  I_vote_lcappelletkachel harman  I_voting_barpelletkachel harman  I_vote_rcap 
Annejanne
pelletkachel harman  I_vote_lcappelletkachel harman  I_voting_barpelletkachel harman  I_vote_rcap 
Maryline
pelletkachel harman  I_vote_lcappelletkachel harman  I_voting_barpelletkachel harman  I_vote_rcap 

 

 pelletkachel harman

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



pelletkachel harman  Empty
BerichtOnderwerp: pelletkachel harman    pelletkachel harman  Emptyzo dec 19, 2010 4:35 pm

Hallo,
Wil een Harman pelletkachel aankopen,wat is jullie ervaring hiermee?Het is een kachel van 14kw,kan ik hiermede een 60m² gemakkelijk verwarmen?Is dit een pelletkachel zonder veel problemen van afstelling?
Groetjes,
01Michel
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

pelletkachel harman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel harman    pelletkachel harman  Emptyzo dec 19, 2010 4:42 pm

01michel schreef:
Hallo,
Wil een Harman pelletkachel aankopen,wat is jullie ervaring hiermee?Het is een kachel van 14kw,kan ik hiermede een 60m² gemakkelijk verwarmen?Is dit een pelletkachel zonder veel problemen van afstelling?
Groetjes,
01Michel

60m2 met normale isolatie heb je voldoende met een 7kw
met een beetje reserve heb je voldoende met een 8-10kw

een 14kw gaat meestal in eco branden, met een niet zo optimale verbranding
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pelletkachel harman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel harman    pelletkachel harman  Emptyzo dec 19, 2010 4:47 pm

Bedankt Erwin,maar heb nu een karmek kachel van 8kw en kan mijn living echtniet op een hogere temperatuur brengendan 20graden ,maar dan moet ze een ganse dag op 3 staan om een beetje warmte te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pelletkachel harman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel harman    pelletkachel harman  Emptyzo dec 19, 2010 5:50 pm

01michel schreef:
Hallo,
Wil een Harman pelletkachel aankopen,wat is jullie ervaring hiermee?Het is een kachel van 14kw,kan ik hiermede een 60m² gemakkelijk verwarmen?Is dit een pelletkachel zonder veel problemen van afstelling?
Groetjes,
01Michel



michel
een keer deze mannen contacteren
https://pellets.forummotion.com/t1560-ervaring-harman
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pelletkachel harman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel harman    pelletkachel harman  Emptyzo dec 19, 2010 5:53 pm

01michel,

het is niet logisch dat je huidige kachel die ruimte niet kan verwarmen.

Heeft de installateur je kachel goed afgesteld?

De kachel die je nu voorstelt is veel te krachtig

Mvg,

Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



pelletkachel harman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel harman    pelletkachel harman  Emptyzo dec 19, 2010 7:31 pm

Dag Steven,
Van in het begin heb ik steeds problemen gehad,dikwijls de installateur gevraagd zonder antwoord.Ben zelf begonnen met alles te veranderen en aan te passen met beter resultaat,maar niet genoeg.Voor mij is het maar een zaak en dat is ,heb veel te weinig kw om alles te verwarmen.Hij moest mij een zwaardere voorgesteld hebben dan had ik reserve over.Ik ben in feite bedrogen en wil met die man niets meer te maken hebben,punt uit.Heb een andere gevonden die veel heerlijker is en er meer van afweet. Hij stelde daarom die harman voor omdat die mooier in mijn schouw staat,esthetisch is ook belangrijk. Wil niet hetzelfde voorhebben daarom iets zwaardere van kw.
Groetjes,
01 Michel
Terug naar boven Ga naar beneden
bart b
verkoper
avatar


Man Aantal berichten : 223
Leeftijd : 46
Registration date : 06-02-09

pelletkachel harman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel harman    pelletkachel harman  Emptyma dec 20, 2010 10:30 am

hey ,

Een Harmann pelletkachel is moduleerbaar van 0-14kw.
en is perfect afte stellen .

Wij wouden ook ze een kopen .
Maar dat er geen verkopers van dit merk in Limburg zijn.
Hebben wij Edilkamin gekocht .
Zijn hier zeer tevreden over "Ecoidro en Iris plus spek".
En eveneens van onze verkoper en zijn service.

Mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bbpellets.eu
peter van den Branden
verkoper
peter van den Branden


Man Aantal berichten : 158
Leeftijd : 65
Registration date : 29-01-10

pelletkachel harman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel harman    pelletkachel harman  Emptyma dec 20, 2010 2:18 pm

Beste,
De Harman is perfect af te stellen. Kan je niet te zwaar kopen!!!!Ze hebben alleen maar 12 kW
Hiermee kan je ook op temp branden :bvb:22° als die bereikt zijn gaat de kachel autom uit en terug aan wanneer de temp 20° is
Wel zien dat ze geplaatst wordt door iemand die een opleiding heeft gekregen
van Cogra (frankrijk) anders miserie
Ook op letten dat de graden op het bedieningspaneel in celsius staan

Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecotronic.be
Gesponsorde inhoud





pelletkachel harman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: pelletkachel harman    pelletkachel harman  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pelletkachel harman
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 2de hands harman accentra pelletkachel
» verkooppunten Harman pelletkachel
» filmpje: werking harman pelletkachel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Harman-
Ga naar: