Integra II - Kamerventilator Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 28 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 26 gasten

grossard.rob, polle90

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Integra II - Kamerventilator I_vote_lcapIntegra II - Kamerventilator I_voting_barIntegra II - Kamerventilator I_vote_rcap 
steven
Integra II - Kamerventilator I_vote_lcapIntegra II - Kamerventilator I_voting_barIntegra II - Kamerventilator I_vote_rcap 
pedro
Integra II - Kamerventilator I_vote_lcapIntegra II - Kamerventilator I_voting_barIntegra II - Kamerventilator I_vote_rcap 
krusty
Integra II - Kamerventilator I_vote_lcapIntegra II - Kamerventilator I_voting_barIntegra II - Kamerventilator I_vote_rcap 
Fleur
Integra II - Kamerventilator I_vote_lcapIntegra II - Kamerventilator I_voting_barIntegra II - Kamerventilator I_vote_rcap 
ss
Integra II - Kamerventilator I_vote_lcapIntegra II - Kamerventilator I_voting_barIntegra II - Kamerventilator I_vote_rcap 
jeanhup
Integra II - Kamerventilator I_vote_lcapIntegra II - Kamerventilator I_voting_barIntegra II - Kamerventilator I_vote_rcap 
Philip
Integra II - Kamerventilator I_vote_lcapIntegra II - Kamerventilator I_voting_barIntegra II - Kamerventilator I_vote_rcap 
Annejanne
Integra II - Kamerventilator I_vote_lcapIntegra II - Kamerventilator I_voting_barIntegra II - Kamerventilator I_vote_rcap 
Maryline
Integra II - Kamerventilator I_vote_lcapIntegra II - Kamerventilator I_voting_barIntegra II - Kamerventilator I_vote_rcap 

 

 Integra II - Kamerventilator

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Integra II - Kamerventilator Empty
BerichtOnderwerp: Integra II - Kamerventilator   Integra II - Kamerventilator Emptywo dec 29, 2010 11:02 am

Graag zou ik willen weten of de ingebouwde kamerventilator van de IntegraII regelbaar is, of werkt deze enkel samen met de branderventilator.
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Integra II - Kamerventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Integra II - Kamerventilator   Integra II - Kamerventilator Emptyvr jan 07, 2011 4:19 pm

Welkom op het pelletforum
Ik ken uw kachel niet, ik denk dat er weinig gebruikers zijn van deze kachel.
Maar ik moet u mededelen dat het me tenzeerste zou verwonderen moest deze ventilator op eender welke manier verbonden zijn met de rookgasventilator.
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Jellemina
Pellet
Pellet
Jellemina


Aantal berichten : 58
Registration date : 11-11-10

Integra II - Kamerventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Integra II - Kamerventilator   Integra II - Kamerventilator Emptyvr jan 07, 2011 4:45 pm

Hallo,

Het betreft waarschijnlijk de RIKA IntegraII.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Integra II - Kamerventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Integra II - Kamerventilator   Integra II - Kamerventilator Emptyvr jan 07, 2011 5:34 pm

het is die

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Integra II - Kamerventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Integra II - Kamerventilator   Integra II - Kamerventilator Emptyvr jan 07, 2011 10:15 pm

Alvast bedankt met uw reacties.

Het gaat inderdaad over de Rika Integra II.
Ik heb in de bijlage (die geleverd werd bij de Rika Int. II) gelezen dat de kamerventilator en rookgasventilator samen werken en dit in functie van de ingestelde vermogenswaarde.
Maar ik vind dat op sommige momenten het beter zou zijn wanneer de kamerventilator iets harder zou blazen.
Vandaar mijn vraag of deze waarden instelbaar zijn via het menu? De waarden van de rookgasventilator zijn zeker instelbaar. Als ik deze waarde verhoog, gaat ook die van de kamerventilator omhoog, maar krijg ik geheel andere verbranding. Dit kan niet de bedoeling zijn lijkt me.

Overigens zijn we super tevreden van deze kachel, en voldoet hij aan al onze verwachtingen.

Alvast bedankt voor nog eventuele reacties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Integra II - Kamerventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Integra II - Kamerventilator   Integra II - Kamerventilator Emptyvr jan 07, 2011 10:28 pm

rudiger de blanger schreef:
Alvast bedankt met uw reacties.

Het gaat inderdaad over de Rika Integra II.
Ik heb in de bijlage (die geleverd werd bij de Rika Int. II) gelezen dat de kamerventilator en rookgasventilator samen werken en dit in functie van de ingestelde vermogenswaarde.
Maar ik vind dat op sommige momenten het beter zou zijn wanneer de kamerventilator iets harder zou blazen.
Vandaar mijn vraag of deze waarden instelbaar zijn via het menu? De waarden van de rookgasventilator zijn zeker instelbaar. Als ik deze waarde verhoog, gaat ook die van de kamerventilator omhoog, maar krijg ik geheel andere verbranding. Dit kan niet de bedoeling zijn lijkt me.

Overigens zijn we super tevreden van deze kachel, en voldoet hij aan al onze verwachtingen.

Alvast bedankt voor nog eventuele reacties.

de kamerventilater geeft totaal niets met de verbranding te maken
de rookgasventilater wel
mischien informeren bij stroomop in kuurne (invoerder)
mvg jl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Integra II - Kamerventilator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Integra II - Kamerventilator   Integra II - Kamerventilator Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Integra II - Kamerventilator
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rika Integra II
» Ruimte ventilator regelen Rika Integra II

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Rika-
Ga naar: