prijsstijgingen pellets??? Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 38 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 38 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
prijsstijgingen pellets??? I_vote_lcapprijsstijgingen pellets??? I_voting_barprijsstijgingen pellets??? I_vote_rcap 
steven
prijsstijgingen pellets??? I_vote_lcapprijsstijgingen pellets??? I_voting_barprijsstijgingen pellets??? I_vote_rcap 
pedro
prijsstijgingen pellets??? I_vote_lcapprijsstijgingen pellets??? I_voting_barprijsstijgingen pellets??? I_vote_rcap 
krusty
prijsstijgingen pellets??? I_vote_lcapprijsstijgingen pellets??? I_voting_barprijsstijgingen pellets??? I_vote_rcap 
Fleur
prijsstijgingen pellets??? I_vote_lcapprijsstijgingen pellets??? I_voting_barprijsstijgingen pellets??? I_vote_rcap 
ss
prijsstijgingen pellets??? I_vote_lcapprijsstijgingen pellets??? I_voting_barprijsstijgingen pellets??? I_vote_rcap 
jeanhup
prijsstijgingen pellets??? I_vote_lcapprijsstijgingen pellets??? I_voting_barprijsstijgingen pellets??? I_vote_rcap 
Philip
prijsstijgingen pellets??? I_vote_lcapprijsstijgingen pellets??? I_voting_barprijsstijgingen pellets??? I_vote_rcap 
Annejanne
prijsstijgingen pellets??? I_vote_lcapprijsstijgingen pellets??? I_voting_barprijsstijgingen pellets??? I_vote_rcap 
Maryline
prijsstijgingen pellets??? I_vote_lcapprijsstijgingen pellets??? I_voting_barprijsstijgingen pellets??? I_vote_rcap 

 

 prijsstijgingen pellets???

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptydi jan 04, 2011 11:40 pm

Als ik zo eens een beetje rondkijk bij de verdelers van pellets heb ik heel sterk de indruk dat de prijzen van de pellets aan een serieuze prijsstijging bezig zijn. Ik kocht in mei 2010 nog een pallet mandi pellets aan 3,70 € per zak, voor dezelfde pellets zou ik nu al 4,25€ per zak moeten neertellen bij aankop van een pallet. Ik vind dat een nogal grote prijsstijging en hoop dat deze trend zich niet gaat verder zetten, want dan is onze winst door pellets te stoken eraan denk ik.

Met vriendelijke groeten, Benny 67!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32119
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptydi jan 04, 2011 11:43 pm

Benny 67 schreef:
Als ik zo eens een beetje rondkijk bij de verdelers van pellets heb ik heel sterk de indruk dat de prijzen van de pellets aan een serieuze prijsstijging bezig zijn. Ik kocht in mei 2010 nog een pallet mandi pellets aan 3,70 € per zak, voor dezelfde pellets zou ik nu al 4,25€ per zak moeten neertellen bij aankop van een pallet. Ik vind dat een nogal grote prijsstijging en hoop dat deze trend zich niet gaat verder zetten, want dan is onze winst door pellets te stoken eraan denk ik.

Met vriendelijke groeten, Benny 67!!!

bij bricogb zijn de mandis gestegen van 4.19 vorige week
naar 4.69 deze week affraid

dus ik denk dat we met een stijging van 0.50 euro per zak moeten rekening houden

op jaarbasis voor de meesten dus op 2 palletten iets van een 65 euro duurder

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptywo jan 05, 2011 12:11 am

Er is mij gezegd een tiental dagen geleden dat de pellets na nieuwjaar fors gingen stijgen , et voila nen halven eurie erbij, vandaag is mij gezegd tegen eind deze maand een forse opslag van de pelletprijs (mandi en de andere zullen waarschijnlijk volgen)
Als er dan nog eens een halve eurie bijkomt , dan worden die verdomme wel duuuuuuuuuuuuuur hé !!
Wie zich nu nog laat vangen .........eigen schuld , dikke bult !!!
Ik heb het hier al verschillende keren gezegd hé!!!!!zie topic brico plan-it
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32119
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptywo jan 05, 2011 12:22 am

krusty schreef:
Er is mij gezegd een tiental dagen geleden dat de pellets na nieuwjaar fors gingen stijgen , et voila nen halven eurie erbij, vandaag is mij gezegd tegen eind deze maand een forse opslag van de pelletprijs (mandi en de andere zullen waarschijnlijk volgen)
Als er dan nog eens een halve eurie bijkomt , dan worden die verdomme wel duuuuuuuuuuuuuur hé !!
Wie zich nu nog laat vangen .........eigen schuld , dikke bult !!!
Ik heb het hier al verschillende keren gezegd hé!!!!!zie topic brico plan-it

misschien laten ze doelbewust uitschijnen dat er geen meer zijn momenteel, om ze binnen een paar weken met opslag te verkopen

affraid

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptywo jan 05, 2011 7:29 am

misschien heeft unizo goed hun huiswerk gemaakt na klachten,die ketens verkochten hun waar 30% onder de prijs van de kleinhandel ,plus al die heisa daarover hier op het forum er daar nog eens bovenop......... silent



gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptywo jan 05, 2011 7:39 am

Fleur, dan kunde u al voorstellen welke winstmarge ze hebben. Want verkopen met verlies is niet toegestaan (buiten de solden)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptywo jan 05, 2011 6:20 pm

ik ben bij brico plantit in Brugge geweest vandaag en de pellets van Mandi stonden 3,99€ per zak
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptywo jan 05, 2011 6:31 pm

je12er1051 schreef:
ik ben bij brico plantit in Brugge geweest vandaag en de pellets van Mandi stonden 3,99€ per zak

En u heeft de bon van 15% gebruikt ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptywo jan 05, 2011 6:42 pm

neen stond er niet bij dat het promotie was
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptywo jan 05, 2011 6:52 pm

Ik bedoel , als 3,99 € geen promo is dan had je de bon hier moeten afprinten, hij staat in het topic plan-it Ternat , die blauwen bon , nog geldig tot eind january

en dan betaalde je per zak 3,39 €
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptywo jan 05, 2011 7:03 pm

ok bedankt voor info
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptywo jan 05, 2011 8:55 pm

Vandaag pellets gehaald aan 3.5 euro per zak

http://www.kemel-wallyn.be/
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32119
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptywo jan 05, 2011 8:58 pm

Flat Twin Power schreef:
Vandaag pellets gehaald aan 3.5 euro per zak

http://www.kemel-wallyn.be/

welke pellets zijn dat daar

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptydo jan 06, 2011 10:35 am

Er staat geen merk op, enkel dat het dinplus pellets zijn. Ik heb een paar zakken meegebracht om eens uit te proberen voor ik mijn garage vol leg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptydo jan 27, 2011 9:08 pm

Ben vandaag nog naar Plan-it Antwerpen geweest met de bedoeling mijn bon van 15% aan te wenden maar ontdekte daar dat de pellets gestegen waren naar een slordige 4,5€.
Heb toch afgezien van de aankoop en ga zaterdag wel een partijtje bij Makro halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptydo jan 27, 2011 9:18 pm

harley59rood schreef:
Ben vandaag nog naar Plan-it Antwerpen geweest met de bedoeling mijn bon van 15% aan te wenden maar ontdekte daar dat de pellets gestegen waren naar een slordige 4,5€.
Heb toch afgezien van de aankoop en ga zaterdag wel een partijtje bij Makro halen.


Als ze in promo staan is uw bon niet geldig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptydo jan 27, 2011 9:26 pm

Er loopt al een actie bij Plan-it. Olimp 6+1

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptyzo feb 06, 2011 6:42 pm

Prijsstijging pellets.
Wat is op dit moment goedkoper.
Aardgas met de laatste nieuwe gasketel of pellets.
Ik ben voor die gasketel aan het sparen .zodat ik 2 verwarmingen heb.
Je weet maar nooit.
Ik heb ook al de muren en het dak geisoleerdt met 20 cm deltaplaat.
Dit scheelt enorm.
Komende zomer komt de graafmachine om een grondwarmte buis te leggen.
Lengte 60 meter diameter 40 cm op 2.50 meter diep.
Dit gaat ook veel uitmaken in verwarming en koeling.
Dit is wel nodig .
Kijk eens op google.
Typ daar golfstroom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptyzo feb 06, 2011 7:02 pm

kristel schreef:
Er loopt al een actie bij Plan-it. Olimp 6+1

Groetjes
Kristel



4,50 de zak kristel,komt op 3.85 de zak als je er 6 koopt met 1 gratis
is een promotie,dus kortingbonnen niet meer geldig
gisteren was ik daar toevallig en gevraagd uit nieuwsgierigheid,woensdag maar voorradig in brugge ????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptyzo feb 06, 2011 7:21 pm

Ik heb nog geen ervaring met Olimp pellets maar voor mij zijn ze niet goedkoop genoeg om 20km ver te rijden.

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptywo jan 04, 2012 4:56 pm

Vandaag gekocht in Brico-Plan-it te Ternat - Mandi-pellets aan 3,95 per zak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptydo feb 09, 2012 4:48 pm

--------


Laatst aangepast door Annejanne op do feb 09, 2012 6:47 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Bericht verwijderd, is niet meer van toepassing)
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 838
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptydo feb 09, 2012 4:50 pm

Groepsaankoopje?? lacher

_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptydo feb 09, 2012 4:52 pm

@nick, adverteert in verschillende topics!!Onbetrouwbaar, ik hoop dat die berichten snel verwijderd worden.

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Emptydo feb 09, 2012 4:55 pm

Heb al gevraagd of ze willen stoppen met spammen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





prijsstijgingen pellets??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: prijsstijgingen pellets???   prijsstijgingen pellets??? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
prijsstijgingen pellets???
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» REMY pellets en VALBOVAL pellets, Cuincy (59553)
» NRW pellets
» pellets vallen niet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Mandi pellets-
Ga naar: