Een goed voorbeeld van een camperforum Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 47 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 46 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Een goed voorbeeld van een camperforum I_vote_lcapEen goed voorbeeld van een camperforum I_voting_barEen goed voorbeeld van een camperforum I_vote_rcap 
steven
Een goed voorbeeld van een camperforum I_vote_lcapEen goed voorbeeld van een camperforum I_voting_barEen goed voorbeeld van een camperforum I_vote_rcap 
pedro
Een goed voorbeeld van een camperforum I_vote_lcapEen goed voorbeeld van een camperforum I_voting_barEen goed voorbeeld van een camperforum I_vote_rcap 
krusty
Een goed voorbeeld van een camperforum I_vote_lcapEen goed voorbeeld van een camperforum I_voting_barEen goed voorbeeld van een camperforum I_vote_rcap 
Fleur
Een goed voorbeeld van een camperforum I_vote_lcapEen goed voorbeeld van een camperforum I_voting_barEen goed voorbeeld van een camperforum I_vote_rcap 
ss
Een goed voorbeeld van een camperforum I_vote_lcapEen goed voorbeeld van een camperforum I_voting_barEen goed voorbeeld van een camperforum I_vote_rcap 
jeanhup
Een goed voorbeeld van een camperforum I_vote_lcapEen goed voorbeeld van een camperforum I_voting_barEen goed voorbeeld van een camperforum I_vote_rcap 
Philip
Een goed voorbeeld van een camperforum I_vote_lcapEen goed voorbeeld van een camperforum I_voting_barEen goed voorbeeld van een camperforum I_vote_rcap 
Annejanne
Een goed voorbeeld van een camperforum I_vote_lcapEen goed voorbeeld van een camperforum I_voting_barEen goed voorbeeld van een camperforum I_vote_rcap 
Maryline
Een goed voorbeeld van een camperforum I_vote_lcapEen goed voorbeeld van een camperforum I_voting_barEen goed voorbeeld van een camperforum I_vote_rcap 

 

 Een goed voorbeeld van een camperforum

Ga naar beneden 
+2
pedro
Uthrex
6 plaatsers

Goed voorbeeld
Dealer bescherming
Een goed voorbeeld van een camperforum I_vote_lcap0%Een goed voorbeeld van een camperforum I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Modernere forum
Een goed voorbeeld van een camperforum I_vote_lcap100%Een goed voorbeeld van een camperforum I_vote_rcap
 100% [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 3
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Een goed voorbeeld van een camperforum Empty
BerichtOnderwerp: Een goed voorbeeld van een camperforum   Een goed voorbeeld van een camperforum Emptyvr 4 feb 2011 - 21:11

Eigenlijk is deze oplossing toch veel professioneler dan hier


Beste mensen,

Ik denk dat we al meerdere malen DUIDELIJK vermeld hebben dat negatieve commentaar over motorhome dealers ENKEL VIA PB kan gebeuren.

Ik heb geen zin om voor de 4de keer dit jaar een woedende dealer aan de lijn te hebben, die eist om alles te verwijderen, en die dreigt met een rechtszaak indien we niet voldoen aan hun eis. Dit is de realiteit, en ik heb hier geen zin in. Ook voor mij blijft dit een hobby waar ik plezier aan wil beleven.

Daarom : wie dit niet respecteert vanaf mijn bericht nu, dus vanaf 13/09/2010:

Dit is een vb van een campersite .be is toch een redelijk voorstel
- Ban van 1 week
- Wie het daarna nog niet geleerd heeft: ban van 1 maand
- 3de keer = definitieve ban.

De algemene forumregels zijn hierover vandaag aangepast!

Groetjes,
Franky.


Laatst aangepast door swupsie op vr 4 feb 2011 - 21:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

Een goed voorbeeld van een camperforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goed voorbeeld van een camperforum   Een goed voorbeeld van een camperforum Emptyvr 4 feb 2011 - 21:12

Juist, en gelijk heb je. Moest het hier niet over pellets gaan Smile

Uthrex

_________________
Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Een goed voorbeeld van een camperforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goed voorbeeld van een camperforum   Een goed voorbeeld van een camperforum Emptyvr 4 feb 2011 - 21:48

Volgt er ook een ban wegens het niet plaatsen in het goede topic? Shocked LOL
Ff verplaatst naar juiste topic...
pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

Een goed voorbeeld van een camperforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goed voorbeeld van een camperforum   Een goed voorbeeld van een camperforum Emptyvr 4 feb 2011 - 21:58

Ik peins dat em wil zeggen dat die oplossing beter is dan hoe het er hier aan toe gaat.
En ja, toegegeven, wij zijn van veel te goede wil. Zacht van karakter, goed gelovig, zo naïef als een ei, deleten nooit is een berichtje, of een overbodige enquete ofzo.
En dat ban gedoe moeten we ook is dringend uitzoeken hoe dat werkt. Zal ik een enquete opstarten waar iedereen kan zeggen wie ze hier liever kwijt zijn?

Rofl,
Uthrex

_________________
Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32173
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Een goed voorbeeld van een camperforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goed voorbeeld van een camperforum   Een goed voorbeeld van een camperforum Emptyvr 4 feb 2011 - 22:01

misschien ook ineens een ban voor handleidingjagers en mensen die nooit achteraf nog info teruggeven over opgeloste problemen

maar ja die ban zal geen effekt hebben, ze merken hem waarschijnlijk niet eens Shocked

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Een goed voorbeeld van een camperforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goed voorbeeld van een camperforum   Een goed voorbeeld van een camperforum Emptyvr 4 feb 2011 - 22:03

Het enige dat ik hier kwijt wil is dat "beestje" van Uthrex lol! lacher lachen rollen

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Een goed voorbeeld van een camperforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goed voorbeeld van een camperforum   Een goed voorbeeld van een camperforum Emptyvr 4 feb 2011 - 22:52

mijn antwoord op deze enquête is heel simpel.

dit is voor mij ook maar een hobby, net zoals de andere admin en mod's. We doen allemaal ons best maar zijn niet 24/24 online om alles te screenen en tegen het licht te houden.

Ben je niet akkoord met de gang van zaken. Lees hier dan niet meer.


Nmvg,

Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Jef
Pelletkachel
Pelletkachel
Jef


Man Aantal berichten : 618
Leeftijd : 67
Registration date : 31-10-08

Een goed voorbeeld van een camperforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goed voorbeeld van een camperforum   Een goed voorbeeld van een camperforum Emptyza 5 feb 2011 - 0:51

swupsie schreef:
Eigenlijk is deze oplossing toch veel professioneler dan hier


Beste mensen,

Ik denk dat we al meerdere malen DUIDELIJK vermeld hebben dat negatieve commentaar over motorhome dealers ENKEL VIA PB kan gebeuren.

Ik heb geen zin om voor de 4de keer dit jaar een woedende dealer aan de lijn te hebben, die eist om alles te verwijderen, en die dreigt met een rechtszaak indien we niet voldoen aan hun eis. Dit is de realiteit, en ik heb hier geen zin in. Ook voor mij blijft dit een hobby waar ik plezier aan wil beleven.

Daarom : wie dit niet respecteert vanaf mijn bericht nu, dus vanaf 13/09/2010:

Dit is een vb van een campersite .be is toch een redelijk voorstel
- Ban van 1 week
- Wie het daarna nog niet geleerd heeft: ban van 1 maand
- 3de keer = definitieve ban.

De algemene forumregels zijn hierover vandaag aangepast!

Groetjes,
Franky.

Hier ben ik nu toch weer even niet mee What a Face
Wat heeft hier ons pelletforum met campers te maken en wie breekt hier dealers van motorhomes af Shocked
Ik dacht nu toch een geregelde lezer te zijn op dit forum maar ik heb hier nog nooit wat gelezen over campers wat?

_________________
Iris plus Speksteen


26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
1 Omvormer SMA 5000TL-20
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32173
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Een goed voorbeeld van een camperforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goed voorbeeld van een camperforum   Een goed voorbeeld van een camperforum Emptyza 5 feb 2011 - 1:33

Jef schreef:


Hier ben ik nu toch weer even niet mee What a Face
Wat heeft hier ons pelletforum met campers te maken en wie breekt hier dealers van motorhomes af Shocked
Ik dacht nu toch een geregelde lezer te zijn op dit forum maar ik heb hier nog nooit wat gelezen over campers wat?

jef dit was maar een voorbeeld hoe men op een ander forum omgaat met regels tongue
maar je mag wel een campers topic starten als je wil lol!

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Een goed voorbeeld van een camperforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goed voorbeeld van een camperforum   Een goed voorbeeld van een camperforum Emptyza 5 feb 2011 - 8:18

pelletstokers zijn mensen met een warm hart
campeerders zijn bohemers en zigeuners klop
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Een goed voorbeeld van een camperforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goed voorbeeld van een camperforum   Een goed voorbeeld van een camperforum Emptyza 5 feb 2011 - 9:01

Bestaan er dan ook pelletkachel voor een camper, die je bij een motorhome dealer kunt kopen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een goed voorbeeld van een camperforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goed voorbeeld van een camperforum   Een goed voorbeeld van een camperforum Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een goed voorbeeld van een camperforum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» voorbeeld van een goed vlammenspel
» Plan van een schouw goed of niet goed?
» Mooi voorbeeld van een MALAFIEDE VERKOPER !

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Chit Chat-
Ga naar: