nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 94 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 92 gasten

alvaho

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
nieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_lcapnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_voting_barnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_rcap 
steven
nieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_lcapnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_voting_barnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_rcap 
pedro
nieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_lcapnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_voting_barnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_rcap 
krusty
nieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_lcapnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_voting_barnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_rcap 
Fleur
nieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_lcapnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_voting_barnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_rcap 
ss
nieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_lcapnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_voting_barnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_rcap 
jeanhup
nieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_lcapnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_voting_barnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_rcap 
Philip
nieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_lcapnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_voting_barnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_rcap 
Annejanne
nieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_lcapnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_voting_barnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_rcap 
Maryline
nieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_lcapnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_voting_barnieuwe toba gekocht - Pagina 3 I_vote_rcap 

 

 nieuwe toba gekocht

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 32123
Registration date : 15-02-10

nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe toba gekocht   nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Emptydi feb 22, 2011 9:10 pm

dafke_307 schreef:
Maar zoals eerder gezegd, installateur aanspreken. Blijkt dat hij er geen verstand van heeft dus fero contacteren. Nadeel is dar fero veel moet bijspringen bij onervaren installateurs waardoor de wachttijd kan oplopen scratch

fero zou toch dan deze installateurs een verplichte cursus moeten geven, anders blijven ze achter de feiten aanhollen,





Terug naar boven Ga naar beneden
boxke
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
boxke


Aantal berichten : 223
Registration date : 18-10-10

nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe toba gekocht   nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Emptydi feb 22, 2011 9:10 pm

kurtvdc schreef:
de waarden die ik opgaf waren op volle snelheid ventilator en pellettoevoer op 3. pellettoevoer op 3 zetten was de oplossing van de installateur trouwens. dat was zijn (niet zo) mirakuleuze oplossing. hij ging zelf de leverancier bellen (zal dus ferro zijn). hoop nu enkel dat hij mij niet "vergeet". want zo wordt stoken ook kostelijk en toch met heel weinig effect... niet?!?
Dan beveelt de controle-eenheid om de één of andere reden, om op stand 3 te branden ipv. stand 5.
In stand 'auto' kan dit inderdaad het geval zijn (wordt beperkt tot de stand van de ruimte-ventilator), maar in 'manuele' mode zou je hem toch naar 5 moeten kunnen sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe toba gekocht   nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Emptydi feb 22, 2011 9:20 pm

die toevoer pellettoevoer die ik vernoemde is dat wat je kan aanpassen met het paneeltje op de kachel hé. ff reset 5sec indrukken en kan komen er waarden op van -3 to 3 dit is om de hoeveelheid pellets die hij krijgt meer of minder te zetten. de installateur zei me om dat op 3 dus maximum te zetten. cursussen zouden verplicht moeten zij eer iemand zich installateur of verkoper mag noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe toba gekocht   nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Emptyvr feb 25, 2011 5:15 pm

vandaag contact gehad met de intalateur. hij stelde voor om het toerental en de luctafvoer te bekijken... wat ik dus al had gedaan dankzij jullie. zoals verwacht is de 2é waarde te hoog de luchtafvoer is te veel dus gaat hij de leverancier sturen om de kachel aan de computer te leggen en hem af te regelen. eindelijk zal alles dus hopelijk opgelost raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
boxke
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
boxke


Aantal berichten : 223
Registration date : 18-10-10

nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe toba gekocht   nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Emptyvr feb 25, 2011 7:24 pm

kurtvdc schreef:
vandaag contact gehad met de intalateur. hij stelde voor om het toerental en de luctafvoer te bekijken... wat ik dus al had gedaan dankzij jullie. zoals verwacht is de 2é waarde te hoog de luchtafvoer is te veel dus gaat hij de leverancier sturen om de kachel aan de computer te leggen en hem af te regelen. eindelijk zal alles dus hopelijk opgelost raken.
Hou ons op de hoogte, wan tdit tweede cijfer ligt in lijn met wat ik; Het is het eerste cijfer dat te laag is: 168 is het toerental dat bij een toba thuishoort bij brandstand 3 en niet bij 5.

gr,
Boxke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe toba gekocht   nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Emptydi maa 01, 2011 3:42 pm

installateur zou zijn leverancier bellen... dan mailen. uiteindelijk heb ik zelf met fero contact opgenomen want zo kon het echt niet verder. heb ook de installateur eens goed mijn mening gezegd. vrijdag komt de technieker van fero want de luchtstroom licht idd veeel te hoog. met pieken van 275.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32123
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe toba gekocht   nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Emptydi maa 01, 2011 4:13 pm

kurtvdc schreef:
installateur zou zijn leverancier bellen... dan mailen. uiteindelijk heb ik zelf met fero contact opgenomen want zo kon het echt niet verder. heb ook de installateur eens goed mijn mening gezegd. vrijdag komt de technieker van fero want de luchtstroom licht idd veeel te hoog. met pieken van 275.

en is de installateur al spraakzamer geworden sinds de plaatsing Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe toba gekocht   nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Emptydi maa 01, 2011 7:26 pm

heb hem eens goed op zijn plaats gezet en hoop eigenlijk nog zo weinig mogelijk met hem te doen hebben. hij was mij terug aan het proberen afschepen en uit de hoogte aan het doen terwijl hij niets van het vak kent...
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32123
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe toba gekocht   nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Emptydi maa 01, 2011 9:20 pm

kurtvdc schreef:
heb hem eens goed op zijn plaats gezet en hoop eigenlijk nog zo weinig mogelijk met hem te doen hebben. hij was mij terug aan het proberen afschepen en uit de hoogte aan het doen terwijl hij niets van het vak kent...

ge hebt hem wel nog nodig voor uw onderhoud en pannes he Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe toba gekocht   nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Emptydi maa 01, 2011 9:50 pm

erwin123 schreef:
kurtvdc schreef:
heb hem eens goed op zijn plaats gezet en hoop eigenlijk nog zo weinig mogelijk met hem te doen hebben. hij was mij terug aan het proberen afschepen en uit de hoogte aan het doen terwijl hij niets van het vak kent...

ge hebt hem wel nog nodig voor uw onderhoud en pannes he Smile
klop
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe toba gekocht   nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Emptywo maa 02, 2011 2:24 pm

ik zal wel iemand anders vragen voor het onderhoud... iemand die er wel iets van kent. hoop trouwens dat er niet veel pannes zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe toba gekocht   nieuwe toba gekocht - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nieuwe toba gekocht
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Programmatie handbediening MCZ Toba
» MCZ Toba gloeikaars
» [Filmpje]: Demonstratie MCZ Toba

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: MCZ-
Ga naar: