Piazetta of een goedkopere Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 21 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 19 gasten

Guess who

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Piazetta of een goedkopere I_vote_lcapPiazetta of een goedkopere I_voting_barPiazetta of een goedkopere I_vote_rcap 
steven
Piazetta of een goedkopere I_vote_lcapPiazetta of een goedkopere I_voting_barPiazetta of een goedkopere I_vote_rcap 
pedro
Piazetta of een goedkopere I_vote_lcapPiazetta of een goedkopere I_voting_barPiazetta of een goedkopere I_vote_rcap 
krusty
Piazetta of een goedkopere I_vote_lcapPiazetta of een goedkopere I_voting_barPiazetta of een goedkopere I_vote_rcap 
Fleur
Piazetta of een goedkopere I_vote_lcapPiazetta of een goedkopere I_voting_barPiazetta of een goedkopere I_vote_rcap 
ss
Piazetta of een goedkopere I_vote_lcapPiazetta of een goedkopere I_voting_barPiazetta of een goedkopere I_vote_rcap 
jeanhup
Piazetta of een goedkopere I_vote_lcapPiazetta of een goedkopere I_voting_barPiazetta of een goedkopere I_vote_rcap 
Philip
Piazetta of een goedkopere I_vote_lcapPiazetta of een goedkopere I_voting_barPiazetta of een goedkopere I_vote_rcap 
Annejanne
Piazetta of een goedkopere I_vote_lcapPiazetta of een goedkopere I_voting_barPiazetta of een goedkopere I_vote_rcap 
Maryline
Piazetta of een goedkopere I_vote_lcapPiazetta of een goedkopere I_voting_barPiazetta of een goedkopere I_vote_rcap 

 

 Piazetta of een goedkopere

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Piazetta of een goedkopere Empty
BerichtOnderwerp: Piazetta of een goedkopere   Piazetta of een goedkopere Emptyzo 20 feb 2011 - 21:49

Goedendag kan iemand mij vertellen of piazetta echt goed is of zijn er ook goede goedkope kachels
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32173
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Piazetta of een goedkopere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piazetta of een goedkopere   Piazetta of een goedkopere Emptyzo 20 feb 2011 - 21:57

graumans schreef:
Goedendag kan iemand mij vertellen of piazetta echt goed is of zijn er ook goede goedkope kachels

antwoord ja en ja Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Piazetta of een goedkopere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piazetta of een goedkopere   Piazetta of een goedkopere Emptyzo 20 feb 2011 - 21:59

Welke dan
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32173
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Piazetta of een goedkopere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piazetta of een goedkopere   Piazetta of een goedkopere Emptyzo 20 feb 2011 - 22:04

graumans schreef:
Welke dan

welke goed zijn specifiek voor uw situatie dat is een moeilijkere vraag

indien mogelijk een woordje uitleg over de isolatie van de woning en de grootte van de te verwarmen ruimte,

welke regio woon je

goede en veel verkochte merken vind je hier

https://pellets.forummotion.com/t1518-de-grote-pelletkachel-enquete Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Piazetta of een goedkopere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piazetta of een goedkopere   Piazetta of een goedkopere Emptyzo 20 feb 2011 - 23:27

Graumans,

MCZ, Edilkamin, Extraflame, Adler, ... en nog een reeks andere degelijke merken

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
turkoois
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
turkoois


Man Aantal berichten : 297
Leeftijd : 74
Registration date : 23-10-10

Piazetta of een goedkopere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piazetta of een goedkopere   Piazetta of een goedkopere Emptyma 21 feb 2011 - 19:29

Artel is ook een heel goede kachel voor een heel betaalbare prijs. Niks dan lof over deze kachel.

succes met uw keuze,

Groeten,

Chris (turkoois)

_________________
AMG Artel Norma met kanalisatie 10 kw.
Elite pellets
12 poly Zonnepanelen axitec 260 Wp.
12 Solaredge embedded optimizers
Solaredge 3000 omvormer.
Totaal 3.12 kWp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Piazetta of een goedkopere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piazetta of een goedkopere   Piazetta of een goedkopere Emptyma 21 feb 2011 - 21:53

Is de artel na een paar jaar ook nog goed en hoe vaak moet je die bij dagelijks gebruik schoonmaken ( iedere dag of eens per week )
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32173
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Piazetta of een goedkopere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piazetta of een goedkopere   Piazetta of een goedkopere Emptyma 21 feb 2011 - 22:35

graumans schreef:
Is de artel na een paar jaar ook nog goed en hoe vaak moet je die bij dagelijks gebruik schoonmaken ( iedere dag of eens per week )

zelfs een duur merk kan lelijk tegenvallen kwestie van pannes
schoonmaken moet iedereen om de paar dagen, daar zou ik me niet blind op staren, hangt ook af van welke pellets je stookt

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Piazetta of een goedkopere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piazetta of een goedkopere   Piazetta of een goedkopere Emptyma 21 feb 2011 - 22:46

OK maar maken de goedkopere merken niet meer lawaai en wat voor ventilatoren zitten daar in ets ets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Piazetta of een goedkopere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piazetta of een goedkopere   Piazetta of een goedkopere Emptyma 21 feb 2011 - 22:47

Overal eens gaan kijken en luisteren is dan de boodschap denk ik, lawaai is voor iedereen persoonlijk he.

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Piazetta of een goedkopere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piazetta of een goedkopere   Piazetta of een goedkopere Emptydi 22 feb 2011 - 9:01

zelf gaan kijken naar een kachel die in werking is. zo kan je jezelf een idee vormen over het geluid

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
turkoois
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
turkoois


Man Aantal berichten : 297
Leeftijd : 74
Registration date : 23-10-10

Piazetta of een goedkopere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piazetta of een goedkopere   Piazetta of een goedkopere Emptydi 22 feb 2011 - 21:12

@Graumans,

In welke streek woont u?

U kunt bij mij komen kijken en luisteren naar mijn Artel EVO 8.5. kw. als u dat wil.
Ik heb geen persoonlijke ervaringen met andere kachels wat geluid betreft, maar ik vind het best meevallen met het geluid. Als je alleen de kachel aan hebt en verder is het doodstil (dus geen radio of tv aan) dan hoor je natuurlijk de ventilator altijd, maar ik vind dat helemaal niet storend.
Ik heb mijn kachel nagenoeg altijd op P1 staan en krijg mijn 120 m3 altijd fijn op temperatuur. De kachel gaat ook telkens mooi in ecopower, waardoor hij zichzelf uitschakelt en daarna weer automatisch inschakelt als de temperatuur er om vraagt. De kachel is ook erg zuinig. Het gemiddelde gebruik sinds begin november is 500 gram per uur. Ik heb nu sinds 3 november ongeveer 42 zakken van 15 kg premiumpellets van GPP verstookt. Mijn kachel is ongeveer 13 uur per dag aan. (uitgezonderd maandag 5 uur)

Groetjes,

chris (turkoois)

_________________
AMG Artel Norma met kanalisatie 10 kw.
Elite pellets
12 poly Zonnepanelen axitec 260 Wp.
12 Solaredge embedded optimizers
Solaredge 3000 omvormer.
Totaal 3.12 kWp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Piazetta of een goedkopere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piazetta of een goedkopere   Piazetta of een goedkopere Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Piazetta of een goedkopere
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» goedkopere pellets
» piazetta p 965
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Piazzetta-
Ga naar: