Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 60 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 60 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_lcapErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_voting_barErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_lcapErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_voting_barErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_lcapErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_voting_barErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_lcapErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_voting_barErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_lcapErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_voting_barErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_lcapErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_voting_barErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_lcapErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_voting_barErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_lcapErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_voting_barErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_lcapErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_voting_barErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_lcapErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_voting_barErvaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptydi nov 03, 2009 7:10 pm

hallo,
ja hij wil op geen één stand hoger branden.
heb al contact gehad met temu warmtetechniek en die komen langs om het probleem op te lossen.

en dan komt het vast wel weer in orde

marc
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptydi nov 03, 2009 10:40 pm

Bij het opstarten zal je toch een grote vlam hebben?

Waarschijnlijk staat de toevoer van de pellets iets te laag.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Geert
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Geert


Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 51
Registration date : 02-12-08

Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptydi nov 03, 2009 10:42 pm

heb dat ook aan de hand gehad met mijne vorige 3001 , de leverancier heeft tenslotte ze omgeruilt door de 7000 die ik nu heb

mvg, Geert

_________________
Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptywo nov 04, 2009 1:52 pm

Tegenwoordig brand ik deze kachel bij opstarten eerst op de manuele stand: hoge temperatuur (25gr), hoge stand van vlam (dus flink vuur) en ventilator, tot de 20graden bereikt is, daarna temperatuur omlaag en op automaat, dan is de vlam laag, achterwand mooi grijs. Op deze manier hebben we een goede verbranding, ook op level 1. We branden de plospan pellets op en gaan dan over op pellets van de lange. We ervaren geen problemen op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
niel
Pellet
Pellet
niel


Man Aantal berichten : 59
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-09

Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2009 4:06 pm

blaauwgeers schreef:
hallo,
ik heb zins vrijdag mijn ecotherm 3001 geplaatst mijn ervaring is dat deze kachel alleen vlammen weer geeft in de opstart en als de kachel één maal brand dat de vlammen van +/- 1.5cm niet boven de brander pot uit komen bij welke instelling dan ook.ik hoop dat dit een fabrieks fout is.
groeten marc

Dag Marc,
heb zelf ook 2 wkn een 3001 en deze doet hetzelfde als de jouw kachel.M'n kachel geeft wel goed warmte dus ik denk dat dit normaal is.Volgens mij zijn de vlammen in de opstartfase zo groot om de kachel snel op te warmen.
groeten Niel
Terug naar boven Ga naar beneden
niel
Pellet
Pellet
niel


Man Aantal berichten : 59
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-09

Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2009 5:07 pm

hallo,
heb sinds 2 wkn mijn 3001 en ben er heel tevreden over.Verwarmt een ruimte van 60 m² in de laagste stand.'t is nu nog wel warm en woon in een goed geisoleerde houtskeletbouw.Ben wel benieuwd als het echt gaat vriezen...
Ik weet alleen niet goed wat ik met de levels(de snelheid van de rookgas ventilator) moet aanvangen.Volgens handleiding moet je hem bij meer brandbare pellets hoger zetten.Maar wat is een meer brandbare pellet en welke minder.Ik heb german pellets waarvan ik vind dat ze de kachel snel vervuilen en ik heb mandi, deze branden heel proper op.Moet ik de level missch. aanpassen bij de germans en hoe?
Terug naar boven Ga naar beneden
niel
Pellet
Pellet
niel


Man Aantal berichten : 59
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-09

Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2009 5:09 pm

hallo,
heb sinds 2 wkn mijn 3001 en ben er heel tevreden over.Verwarmt een ruimte van 60 m² in de laagste stand.'t is nu nog wel warm en woon in een goed geisoleerde houtskeletbouw.Ben wel benieuwd als het echt gaat vriezen...
Ik weet alleen niet goed wat ik met de levels(de snelheid van de rookgas ventilator) moet aanvangen.Volgens handleiding moet je hem bij meer brandbare pellets hoger zetten.Maar wat is een meer brandbare pellet en welke minder.Ik heb german pellets waarvan ik vind dat ze de kachel snel vervuilen en ik heb mandi, deze branden heel proper op.Moet ik de level missch. aanpassen bij de germans en hoe?
Terug naar boven Ga naar beneden
Geert
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Geert


Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 51
Registration date : 02-12-08

Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2009 5:10 pm

met deze vraag zit ik ook wel een beetje Niel

_________________
Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2009 6:37 pm

En zijn er buiten dat level andere parameters die men kan wijzigen. Ikzelf heb er ook eentje sinds een 3-tal weken en ben nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Geert
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Geert


Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 51
Registration date : 02-12-08

Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2009 6:57 pm

volgens Ann, kunnen we met de thermorossi enkel werken met die levels en kunnen geen parameters veranderen

_________________
Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2009 8:08 pm

je mag de kachel gerust op level 2 zetten.zeker met german pellets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Geert
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Geert


Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 51
Registration date : 02-12-08

Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2009 8:21 pm

ik zet de mijne op level 0

_________________
Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyma nov 09, 2009 4:39 pm

Probleem met de katalysator
Vorig jaar was deze reeds krom getrokken , maar bij nazicht door Gijssens bleek dat deze nog niet vervangen diende te worden. Nu is deze gisteren stuk gesprongen ( middendoor) en dus niet meer bruikbaar . Heb Gijssens nog niet kunnen verwittigen ( sluitingsdag) maar vind dit toch vrij raar , daar onze kachel maar net één jaar oud is . Weet dus zelf niet of ik hem nog mag gebruiken zonder de kat . De vlam is nu veel groter en de ruit krijgt dus meer hitte te verduren lijkt het me . Heeft er iemand enige ervaring met een katalysator die reeds vervangen diende te worden , zou dit garantie zijn ? Ter verduidelijking de katalysator is dat metalen balkje dat op de vuurkorf staat met twee pinnen waarmee je het vastzet .
Mvg
Fille van Diest
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptydi nov 10, 2009 10:27 pm

Hallo,
poosje geleden bericht over mijn 3001 easy
Inmiddels is de service monteur van temu langs geweest en bleek het probleem niet bij de kachel te zitten.
Oorzaak was verkeerde pellets van olymp en een verkeerd gedachten bij het vuurbeeld van een pelletkachel.
Complementen voor de snelle en goede service van de mensen van temu heel happy
.
groeten Marc Blaauwgeers
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptydi nov 10, 2009 10:53 pm

Marc,
wat bedoel je met 'verkeerde pellets van Olimp?

Grtz,Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptywo nov 11, 2009 1:39 am

Marc,

Dat is echt wel een goedkope uitleg indien ze het op uw pellets willen steken.


Mvg,


steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
niel
Pellet
Pellet
niel


Man Aantal berichten : 59
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-09

Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptywo nov 11, 2009 11:45 pm

Heb de kachel op level 2 gezet bij de german pellets en de kachel is nu veel minder snel vuil.
Marc, heb ook een zak olimp gehad en ben hier niet zo tevreden over geven weinig warmte en weinig vlam in vgl met mandi en german pellets.
In stand 1 en 2(vlam) heb ik weinig vlam maar vanaf stand 3 wel.En inderdaad een pelletkachel geeft niet dezelfde vlammen als een gewone houtkachel.
groeten Niel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptydo nov 12, 2009 11:49 pm

hallo,
mijn 3001 easy brand nu prima met de pellets van arjan olijve.
die olymp pellets die ik eerder had branden lang niet zo goed.
er stond wel op de zak dat het din was maar in polen kan dat blijkbaar al snel

groeten marc een tevreden thermo rossi 3001 gebruiker cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyvr nov 13, 2009 12:33 am

blaauwgeers schreef:
hallo,
mijn 3001 easy brand nu prima met de pellets van arjan olijve.
die olymp pellets die ik eerder had branden lang niet zo goed.
er stond wel op de zak dat het din was maar in polen kan dat blijkbaar al snel

groeten marc een tevreden thermo rossi 3001 gebruiker cheers

Marc,

Heb je dan nu hogramix?


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyvr nov 13, 2009 11:44 pm

hallo,

ik heb geen idee wat het merk is van de pellets.
ik weet wel dat de kachel er goed op brand
groeten marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptywo nov 25, 2009 12:16 pm

heb mijn thermorossi 3001 van vorige week donderdag, ben tevreden over de verbranding met domo pellets, ben nu 2 zakken mandi din+ aan het proberen waarvan ik de indruk heb dat ze iets meer warmte geven (zelfde instelling van de kachel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptywo nov 25, 2009 6:30 pm

blaauwgeers schreef:
Hallo,
poosje geleden bericht over mijn 3001 easy
Inmiddels is de service monteur van temu langs geweest en bleek het probleem niet bij de kachel te zitten.
Oorzaak was verkeerde pellets van olymp en een verkeerd gedachten bij het vuurbeeld van een pelletkachel.
Complementen voor de snelle en goede service van de mensen van temu heel happy
.
groeten Marc Blaauwgeers

Bedoel je TEMU uit Heerde, daar heb ik mijn kachel ook gekocht. Ik heb je verhaal gelezen over de slechte pellets die je had. Ik heb de pellets bij TEMU gekocht (Mak Holzpellets din+). Deze zijn gewoon goed.

Mvg,
Henri
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyzo dec 06, 2009 7:41 pm

Ik ben aan het uitkijken naar een Easy3001 en vraag me af of ik hiermee een open ruimte in c-vorm van 75 m² warm krijg. (Zonder altijd op max te zetten).

Grtjs,

Erwin
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyzo dec 06, 2009 8:17 pm

ErwinP,

Kijk hier eens: https://pellets.forummotion.com/thermorossi-f50/kenmerken-thermorossi-pelletkachel-t237.htm

max 216m³

Dat is dus een heel nipte zaak, behalve als je heel goed geïsoleerd hebt.

75m² is een grote ruimte. Is dat 1 kamer of meerdere?


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyzo dec 06, 2009 8:19 pm

ErwinP schreef:
Ik ben aan het uitkijken naar een Easy3001 en vraag me af of ik hiermee een open ruimte in c-vorm van 75 m² warm krijg. (Zonder altijd op max te zetten).

Grtjs,

Erwin


isolatie van de ruimte of woning speelt ook een rol !
Terug naar boven Ga naar beneden
niel
Pellet
Pellet
niel


Man Aantal berichten : 59
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-09

Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Emptyzo dec 06, 2009 10:36 pm

Ikzelf verwarm er een ruimte van 60m² mee in een goed geisoleerd huis en dat gaat goed tot hiertoe maar het is nog niet echt koud geweest.
Als de kachel de hele dag niet gebrand heeft en het huis koud is moet de kachel toch een uur tot 1.5 uur op vol vermogen branden voor ik overal de gewenste t° heb (22-23°C).Daarna brandt de kachel verder op stand 1à2.Maar zoals ik al zei is het nog niet echt koud geweest,dus ik denk dat je beter een iets zwaarder model kiest.
grtn Niel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?   Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaring met Thermorossi Ecotherm 3001?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aankoop Thermorossi Ecotherm 3001 Metalcolor
» ervaringen met Thermorossi 1000
» ervaring thermorossi 7000

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Thermorossi-
Ga naar: