brandkorf vervangen Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 170 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 170 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
brandkorf vervangen I_vote_lcapbrandkorf vervangen I_voting_barbrandkorf vervangen I_vote_rcap 
steven
brandkorf vervangen I_vote_lcapbrandkorf vervangen I_voting_barbrandkorf vervangen I_vote_rcap 
pedro
brandkorf vervangen I_vote_lcapbrandkorf vervangen I_voting_barbrandkorf vervangen I_vote_rcap 
krusty
brandkorf vervangen I_vote_lcapbrandkorf vervangen I_voting_barbrandkorf vervangen I_vote_rcap 
Fleur
brandkorf vervangen I_vote_lcapbrandkorf vervangen I_voting_barbrandkorf vervangen I_vote_rcap 
ss
brandkorf vervangen I_vote_lcapbrandkorf vervangen I_voting_barbrandkorf vervangen I_vote_rcap 
jeanhup
brandkorf vervangen I_vote_lcapbrandkorf vervangen I_voting_barbrandkorf vervangen I_vote_rcap 
Philip
brandkorf vervangen I_vote_lcapbrandkorf vervangen I_voting_barbrandkorf vervangen I_vote_rcap 
Annejanne
brandkorf vervangen I_vote_lcapbrandkorf vervangen I_voting_barbrandkorf vervangen I_vote_rcap 
Maryline
brandkorf vervangen I_vote_lcapbrandkorf vervangen I_voting_barbrandkorf vervangen I_vote_rcap 

 

 brandkorf vervangen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



brandkorf vervangen Empty
BerichtOnderwerp: brandkorf vervangen   brandkorf vervangen Emptydo sep 01, 2011 8:19 pm

Hallo,
ik ben hier nieuw op dit forum en heb al veel dingen kunnen vinden die me zullen helpen.
Toch vind ik niks terug ivm de brandkorf (vuurkorf). Indien je hem wilt vervangen waar kan je die dan kopen?
ik zoek en zoek op google enz maar vind hier niks van terug. Ik heb een Adler pelletkachel en ben hier heel
tevredenover en hij heeft me al veel geld uitgespaard... :-)
Wie kan me helpen in het vinden van een brandkorf (vuurkorf) en uit welk materiaal bestaat dit het best?

thx
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

brandkorf vervangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: brandkorf vervangen   brandkorf vervangen Emptydo sep 01, 2011 8:22 pm

hoi Bollie

beste is eventjes Jeanhup(Importeur van Adler) te contacteren via pm maar hoogstwaarschijnlijk zal hij je zelf hier snel te woord staan

trouwens ik denk dat de beste vuurkorfjes uit gietzijzer zijn

grtz
philip

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



brandkorf vervangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: brandkorf vervangen   brandkorf vervangen Emptydo sep 01, 2011 8:25 pm

Bedankt voor de snelle reactie.
Heb hem al een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord gekregen :-(. Misschien is hij even op vakantie is trouwens een
topkerel en een topservice die hij aanbiedt.
Maar mits hij toch uit Nederland komt en ik in België(Lochristi) woon, dacht ik dat je dat ergens dichterbij kon vinden.
Dus als je misschien een adres weet of zo???

thx
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

brandkorf vervangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: brandkorf vervangen   brandkorf vervangen Emptydo sep 01, 2011 8:27 pm

ik denk dat de prijzen niet gek veel zullen schelen en mischien weet jean wel dealer namen in de buurt van lochristi

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



brandkorf vervangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: brandkorf vervangen   brandkorf vervangen Emptydo sep 01, 2011 8:29 pm

ik wacht dan nog effe op zijn antwoord maar als er iemand al iets of iemand weet zijn laat het maar weten aub...
want blijkbaar is dit niet zo gemakkelijk te vinden...:-)
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

brandkorf vervangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: brandkorf vervangen   brandkorf vervangen Emptydo sep 01, 2011 10:42 pm

Hoi Bollie,

Ik heb je e-mail inderdaad over het hoofd gezien in de waterval van e-mails die na de vakantie in mijn inbox zaten. Ik pak hem er zo even bij en zal je een antwoord sturen. Overigens hebben we die brandkorfjes op voorraad. De prijs is €49,- incl. BTW maar excl. verzendkosten.
Er zijn 2 soorten materialen voor brandkorven: hoogwaardig staal of gietijzer.
Het voordeel van gietijzer is dat ze minder gevoelig zijn voor temperatuurcorrosie (wegvreten van het staal op de plaats waar de temperatuur het hoogst is). Dit vertaalt zich in een iets langere levensduur (maar gietijzer wordt uiteindelijk ook broos door vuurcorrosie en dan prik je er opeens doorheen bij het reinigen). Het vervangen van een gietijzeren bakje is meestal duurder.
Het voordeel van stalen brandkorfjes is dat er meestal meer gaatjes in te boren zijn per cm2 waardoor deze brandkorfjes iets minder gevoelig zijn voor slakvorming en verstopping.

We hebben pelletkachels met beide soorten korfjes in ons assortiment en eigenlijk zijn de verschillen in de praktijk vrij marginaal. Bij een goede afstelling gaan beide soorten bakjes jaren mee en verstoppen ze alletwee niet.

Groet,

Jean
importeur van Adler en Pasian pelletkachels
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
Gast
Gast
Anonymous



brandkorf vervangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: brandkorf vervangen   brandkorf vervangen Emptyvr sep 02, 2011 8:32 am

Bedankt Jeanhup voor alweer de snelle reactie!!!!
Een echte aanrader is deze firma en zeker de service!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





brandkorf vervangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: brandkorf vervangen   brandkorf vervangen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
brandkorf vervangen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» brandkorf
» brand door pelletkachel
» gietijzeren brandkorf brand anders als rvs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: