Interessante links Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 89 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 88 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Interessante links I_vote_lcapInteressante links I_voting_barInteressante links I_vote_rcap 
steven
Interessante links I_vote_lcapInteressante links I_voting_barInteressante links I_vote_rcap 
pedro
Interessante links I_vote_lcapInteressante links I_voting_barInteressante links I_vote_rcap 
krusty
Interessante links I_vote_lcapInteressante links I_voting_barInteressante links I_vote_rcap 
Fleur
Interessante links I_vote_lcapInteressante links I_voting_barInteressante links I_vote_rcap 
ss
Interessante links I_vote_lcapInteressante links I_voting_barInteressante links I_vote_rcap 
jeanhup
Interessante links I_vote_lcapInteressante links I_voting_barInteressante links I_vote_rcap 
Philip
Interessante links I_vote_lcapInteressante links I_voting_barInteressante links I_vote_rcap 
Annejanne
Interessante links I_vote_lcapInteressante links I_voting_barInteressante links I_vote_rcap 
Maryline
Interessante links I_vote_lcapInteressante links I_voting_barInteressante links I_vote_rcap 

 

 Interessante links

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Interessante links   Interessante links Emptywo okt 29, 2008 8:46 am

Ben je een interessante link op het internet tegengekomen ? Je kunt hem hier gerust neerzetten !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyzo nov 02, 2008 5:26 pm

Op deze site zie je de prijsontwikkeling van de pellets in Duitsland
een goede barometer voor de pelletprijs.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Mvg

Herman
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyza nov 15, 2008 9:24 am

Op deze site kan je checken of pellets een DIN+ certificaat hebben:

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Mvg,


Steven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
flamme
Pelletje
Pelletje
avatar


Man Aantal berichten : 43
Leeftijd : 49
Registration date : 28-10-08

Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptydi nov 25, 2008 11:36 pm

voor de mensen met een pelletkachel die kanalisatie heeft mss een leuke site
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

te verkijgen bij [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supersnelleboten.be
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyza dec 27, 2008 12:11 am

Deze link is aangebracht door Rene.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Je kan hier de handleidingen van de kachels terug vinden in het Engels.


Mvg,


Steven


Laatst aangepast door steven op ma jan 26, 2009 11:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Relax
Pelletkachel
Pelletkachel
Relax


Man Aantal berichten : 665
Leeftijd : 60
Registration date : 19-12-08

Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyma dec 29, 2008 8:26 pm

Ik denk dat ie er te lezen is in 5 talen. Geen Nederlands. Wél Italiaans, Engels, Frans, Duits en Spaans.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyza jan 31, 2009 10:02 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyza feb 14, 2009 9:16 pm

Hier een leuke link om alles over pellets te weten te komen, helaas! alleen duits en engels.



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyma jun 22, 2009 10:29 pm

Website van LIVIOS bouwen aan morgen
Zeer interessante artikels


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyzo dec 20, 2009 10:55 am

Voor de leken , veel info

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyzo dec 20, 2009 11:05 am

dat is 1 van mijn bronnen

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyzo feb 21, 2010 9:28 am

als men die duitse of engelse sites bekijkt in mozila kan men ze gewoon vertalen
handig als men geen talen spreekt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyzo feb 21, 2010 9:58 am

Misschien een adres voor noord Nederland? Kan alleen niet veel vinden over de kwaliteit maar ga er binnenkort een proefpakket halen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyzo feb 21, 2010 10:34 am

2,75 € voor een zakske ........misschien zelfgemaakte ......hallo Fleur !!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyzo feb 21, 2010 10:39 am

Hoe die 2,75 berekend wordt weet ik niet. Bij een proefpakket van 10 zakken betaal je 3,40. Ik heb uitgezocht dat het een (bos)hout verwerkend bedrijf is en handelt in allerlei soorten hout waaronder brandhout.

Ik neem aan dat ze hun zaagsel op deze manier verwerken, kan alleen geen certificering ontdekken. Leg volgende week contact en haal dan een proefpakket om de zien hoe ze zich verhouden tot mijn power pellets uit Duitsland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyzo maa 28, 2010 4:06 pm

dicktwist schreef:
Hoe die 2,75 berekend wordt weet ik niet. Bij een proefpakket van 10 zakken betaal je 3,40. Ik heb uitgezocht dat het een (bos)hout verwerkend bedrijf is en handelt in allerlei soorten hout waaronder brandhout.

Ik neem aan dat ze hun zaagsel op deze manier verwerken, kan alleen geen certificering ontdekken. Leg volgende week contact en haal dan een proefpakket om de zien hoe ze zich verhouden tot mijn power pellets uit Duitsland.

En heb je de pellets nog geprobeerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyzo maa 28, 2010 5:47 pm

Ik heb mailcontact met Willem gehad. Hij kan nog niets leveren omdat hij nog helemaal niets produceert. De advertentie was bedoeld om te kijken of er een markt voor was.

Of hij gaat investeren in een pelletpers en of er dan een product op de markt komt voor die prijs is dus onzeker. In juli haal ik mijn pellets in Meppen, daar betaal je dan bij grotere afname ongeveer € 180,= per pallet van 65 zakken volgens mijn sanitairinstallateur.

Hij koop de Power Pellets al jaren voor de hele buurt in en haalt dan tien pallets per keer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyzo maa 28, 2010 7:44 pm

dicktwist schreef:
Ik heb mailcontact met Willem gehad. Hij kan nog niets leveren omdat hij nog helemaal niets produceert. De advertentie was bedoeld om te kijken of er een markt voor was.

Of hij gaat investeren in een pelletpers en of er dan een product op de markt komt voor die prijs is dus onzeker. In juli haal ik mijn pellets in Meppen, daar betaal je dan bij grotere afname ongeveer € 180,= per pallet van 65 zakken volgens mijn sanitairinstallateur.

Hij koop de Power Pellets al jaren voor de hele buurt in en haalt dan tien pallets per keer op.

Zo dat is echt goedkoop ik haal momenteel pellets uit emlicheim daar betaal ik
3,75 per 15kg zak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Emptyma maa 29, 2010 7:27 am

De prijs die ik noemde is de prijs in juli en augustus, nu zijn ze daar ook duurder en het gaat dan om echt grote afnames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Interessante links Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interessante links   Interessante links Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Interessante links
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Keuze kachel MCZ / Ediikamin met 1 kanalisatie
» interessante link
» buizen aan interessante prijs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: