Net een pelletkachel besteld Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 74 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 73 gasten

atlasgust

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Net een pelletkachel besteld I_vote_lcapNet een pelletkachel besteld I_voting_barNet een pelletkachel besteld I_vote_rcap 
steven
Net een pelletkachel besteld I_vote_lcapNet een pelletkachel besteld I_voting_barNet een pelletkachel besteld I_vote_rcap 
pedro
Net een pelletkachel besteld I_vote_lcapNet een pelletkachel besteld I_voting_barNet een pelletkachel besteld I_vote_rcap 
krusty
Net een pelletkachel besteld I_vote_lcapNet een pelletkachel besteld I_voting_barNet een pelletkachel besteld I_vote_rcap 
Fleur
Net een pelletkachel besteld I_vote_lcapNet een pelletkachel besteld I_voting_barNet een pelletkachel besteld I_vote_rcap 
ss
Net een pelletkachel besteld I_vote_lcapNet een pelletkachel besteld I_voting_barNet een pelletkachel besteld I_vote_rcap 
jeanhup
Net een pelletkachel besteld I_vote_lcapNet een pelletkachel besteld I_voting_barNet een pelletkachel besteld I_vote_rcap 
Philip
Net een pelletkachel besteld I_vote_lcapNet een pelletkachel besteld I_voting_barNet een pelletkachel besteld I_vote_rcap 
Annejanne
Net een pelletkachel besteld I_vote_lcapNet een pelletkachel besteld I_voting_barNet een pelletkachel besteld I_vote_rcap 
Maryline
Net een pelletkachel besteld I_vote_lcapNet een pelletkachel besteld I_voting_barNet een pelletkachel besteld I_vote_rcap 

 

 Net een pelletkachel besteld

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptyzo nov 06, 2011 8:13 pm

Ik ben nieuw hier, dus zal mij dan maar even voorstellen.

Vorige week heb ik mijn kachel besteld. Het is een Ravelli Lisa Plus (7,5KW) geworden.
Deze wordt één van de komende weken samen met de inox schouw geïnstalleerd.
Dit alles heb ik gekocht bij David Van Roy in Ophasselt.

Ik hoor jullie mening wel!

Groeten,
Bart
Terug naar boven Ga naar beneden
knoepken
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
avatar


Man Aantal berichten : 206
Leeftijd : 73
Registration date : 14-12-08

Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptyzo nov 06, 2011 8:32 pm

Welkom in de club van de pelletbranders.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4765
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptyzo nov 06, 2011 9:17 pm

Welkom hier!!!

Grtz,
Pedro

Trouwens een mooi voorbeeld van hoe een nieuw forumlid zich zou moeten voorstellen hier opt forum!!

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Pcorsa
Pellet
Pellet
Pcorsa


Man Aantal berichten : 69
Registration date : 30-10-11

Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptyzo nov 06, 2011 11:40 pm

welkom ....

ben ook nog in afwachting van de plaatsing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptyma nov 07, 2011 12:49 am

Welkom...

Ik ben ook maar een nieuweling.
Dit is een top pelletforum kampvuur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptydi nov 08, 2011 8:25 am

welkom
mijn kachel de roma 8 gaan we dit weekend ophalen en aansluiten.
we willen 2 meter omhoog en 2 meter verticaal door de muur dus ik hoop dat dat kan en goed is
iemand er iets op te zeggen???
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptydi nov 08, 2011 9:58 am

2 meter verticaal door de muur? Is dat dan in de spouw? Of bedoel je langs de gevel verder omhoog? Of bedoel je horizontaal? Wink
Waarschijnlijk dat laatste. Ik zou buiten de gevel nog een metertje naar boven gaan, mooi kapje erop en onderaan iets met een klepje (makkelijk om te kuisen)

Uthrex

_________________
Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptydi nov 08, 2011 10:24 am

ben ook nieuw
mijn schoonouders hebben pas een edelkamin iris plus geinstalleerd
groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptydi nov 08, 2011 3:45 pm

Erica,

Het kanaal 2 meter horizontaal?
Volgens de fabrikant mag het met 3% stijgend, maar mijn ervaring is dat er veel as blijft liggen.
De afvoer gaat verstoppen en de kachel gaat dan niet goed branden.

Mijn advies is "liever niet doen".

Groet Arjan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptyzo nov 20, 2011 2:56 pm

Vrijdag is de kachel geleverd.
Dit weekend heb ik mijn eerste zakje opgebrand. kampvuur
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptyzo nov 20, 2011 5:58 pm

en wat zegt het?

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptyma nov 21, 2011 7:34 pm

Valt heel goed mee. Tot nu toe zeer tevreden van mijn aankoop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptyma nov 21, 2011 7:38 pm

Ik tel de dagen af, nog 10 tot die van mij geleverd zal worden ... Een funny hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptyma nov 21, 2011 7:59 pm

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum. Vandaag bericht gekregen dat ze volgende week dinsdag onze
pelletkachel komen leveren.Het is een Arce circle 12+ geworden. Iemand enige ervaring hiermee ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptyvr aug 03, 2012 6:52 pm

hallo,
een edilkamin flexa gaat ons in de toekomst verwarmen! yes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Emptyvr aug 03, 2012 7:09 pm

Marened,

mooi en gefeliciteerd maar toch even bij het begin beginnen met lezen, bijvoorbeeld [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Net een pelletkachel besteld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net een pelletkachel besteld   Net een pelletkachel besteld Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Net een pelletkachel besteld
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kachel besteld
» MCZ Ego besteld!
» kachel is besteld

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: