Hij is geleverd ;-) Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 64 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 64 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Hij is geleverd ;-) I_vote_lcapHij is geleverd ;-) I_voting_barHij is geleverd ;-) I_vote_rcap 
steven
Hij is geleverd ;-) I_vote_lcapHij is geleverd ;-) I_voting_barHij is geleverd ;-) I_vote_rcap 
pedro
Hij is geleverd ;-) I_vote_lcapHij is geleverd ;-) I_voting_barHij is geleverd ;-) I_vote_rcap 
krusty
Hij is geleverd ;-) I_vote_lcapHij is geleverd ;-) I_voting_barHij is geleverd ;-) I_vote_rcap 
Fleur
Hij is geleverd ;-) I_vote_lcapHij is geleverd ;-) I_voting_barHij is geleverd ;-) I_vote_rcap 
ss
Hij is geleverd ;-) I_vote_lcapHij is geleverd ;-) I_voting_barHij is geleverd ;-) I_vote_rcap 
jeanhup
Hij is geleverd ;-) I_vote_lcapHij is geleverd ;-) I_voting_barHij is geleverd ;-) I_vote_rcap 
Philip
Hij is geleverd ;-) I_vote_lcapHij is geleverd ;-) I_voting_barHij is geleverd ;-) I_vote_rcap 
Annejanne
Hij is geleverd ;-) I_vote_lcapHij is geleverd ;-) I_voting_barHij is geleverd ;-) I_vote_rcap 
Maryline
Hij is geleverd ;-) I_vote_lcapHij is geleverd ;-) I_voting_barHij is geleverd ;-) I_vote_rcap 

 

 Hij is geleverd ;-)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Hij is geleverd ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Hij is geleverd ;-)   Hij is geleverd ;-) Emptyvr nov 11, 2011 2:15 pm

We hebben vorige week dan een thermorossi 1000 besteld en eergisteren geleverd en aangesluiten. Zeer vriendelijke man van Energypoint heeft er vanachter een stukje op gemaakt dat we toch de lucht extern kunnen nemen daar we balansventilatie hebben.

Eerste bevindingen zijn zeer goed, kachel moet 60m³ verwarmen en op de allerlaagste stand hebben we nog 22 graden. De hoogste stand heb ik nog niet getest, deze hou ik voor mijn bonga bonga feestjes ;-)

De eerste uren heeft hij wel zeer fel gerookt, dit waarschijnlijk omdat de lak aan het inbakken was.
Voor de rest is hij stil echter erger ik me nog een beetje aan het motortje van de aanvoer, hij staat dicht bij mij in aan de zetel en je mag er niet op letten.
Morgen ga ik eens luisteren in de toonzal als het daar ook zo is.

Voor mij een dikke 9 op 10 zeker voor deze prijs.

Greetz

KJ
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32124
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Hij is geleverd ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hij is geleverd ;-)   Hij is geleverd ;-) Emptyvr nov 11, 2011 2:40 pm

hpps schreef:
We hebben vorige week dan een thermorossi 1000 besteld en eergisteren geleverd en aangesluiten. Zeer vriendelijke man van Energypoint heeft er vanachter een stukje op gemaakt dat we toch de lucht extern kunnen nemen daar we balansventilatie hebben.

Eerste bevindingen zijn zeer goed, kachel moet 60m³ verwarmen en op de allerlaagste stand hebben we nog 22 graden. De hoogste stand heb ik nog niet getest, deze hou ik voor mijn bonga bonga feestjes ;-)

De eerste uren heeft hij wel zeer fel gerookt, dit waarschijnlijk omdat de lak aan het inbakken was.
Voor de rest is hij stil echter erger ik me nog een beetje aan het motortje van de aanvoer, hij staat dicht bij mij in aan de zetel en je mag er niet op letten.
Morgen ga ik eens luisteren in de toonzal als het daar ook zo is.

Voor mij een dikke 9 op 10 zeker voor deze prijs.

Greetz

KJ

veel plezier met je kachel, na een paar dagen is die rook en geur eraf, en hoor je die motor ook niet meer daar wen je snel aan

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Hij is geleverd ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hij is geleverd ;-)   Hij is geleverd ;-) Emptyvr nov 11, 2011 4:29 pm

Beste,

Ik ben nog aan het uitzoeken welke pelletkachel ik me wil aanschaffen, deze 1000 serie behoort er ook bij. Nu zie ik dat je 22gr hebt voor een ruimte van 60 kubieke meter. Klopt het deze 60 kubieke meter of is het 60 vierkante meter? Voor mij zou de kachel een 110 kubieke meter moeten verwarmen. Indien ik de folders moet geloven zou de 1000 serie een 162 kubieke meter aankunnen.
Die extra aanbrenging ivm de luchttoevoer van buitenaf lijkt me ook wel interessant.Hopelijk knn/willen alle handelaars dit verwezelijken.

grts
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Hij is geleverd ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hij is geleverd ;-)   Hij is geleverd ;-) Emptyvr nov 11, 2011 8:57 pm

Hoi Kodiak,

Het is inderdaad 60 kube.
Ik weet niet vanwaar je bent maar je kan altijd eens komen kijken.

mvg
KJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hij is geleverd ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hij is geleverd ;-)   Hij is geleverd ;-) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hij is geleverd ;-)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ervaringen met Badger Pellets
» MCZ Musa is geleverd en geïnstalleerd
» Rika Como besteld

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: