Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 24 gasten

martindesplenter

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 am.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_lcapBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_voting_barBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_lcapBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_voting_barBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_lcapBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_voting_barBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_lcapBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_voting_barBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_lcapBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_voting_barBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_lcapBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_voting_barBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_lcapBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_voting_barBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_lcapBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_voting_barBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_lcapBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_voting_barBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_lcapBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_voting_barBegin te twijfelen.............. - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 Begin te twijfelen..............

Ga naar beneden 
+7
ss
flair
erwin
patricvds
albert
Philip
marver
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!



Aantal berichten : 2085
Registration date : 22-11-10

Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2011 5:16 am

marcw schreef:
hoeveel vrouwen kunnen noch geen kamer thermosaat af stellen denk u
ik zeg niet dat bepaalde vrouwen met die kachels niet zouden kunnen werken
maar geloof me zeer vele niet hoor
met zakjes sleuren en kachel kuisen geen probleem ,maar als de kachel niet werkt zoals het hoort
en men met parremeters moet gaan werken, pellets beoordelen of ze die het volle rendement geven


Wat is dat voor flauwe kul? Denk je dat vrouwen achterlijk zijn? Man, ik verkoop electronische toestellen, o.a. hifi en mijn ervaring is dat veel mannen moeite hebben om bijvoorbeeld een toestel te programmeren om een opname te doen of zelfs een zender op een tuner in te stellen, veel vrouwen doen het foutloos. Daarbij, neus eens rond op het forum, vrouwen met ballen vind je zeker ook rond het pellet-gebeuren.
Maar soit, seksisten zijn (waarschijnlijk?) ook niet minderwaardig!?
Nog raar dat er geen vrouwezn op je domme praat reageerden, misschien hebben ze medelijden?
Groeten,
ss duivel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2011 6:39 am

marcw schreef:
hoeveel vrouwen kunnen noch geen kamer thermosaat af stellen denk u
ik zeg niet dat bepaalde vrouwen met die kachels niet zouden kunnen werken
maar geloof me zeer vele niet hoor
met zakjes sleuren en kachel kuisen geen probleem ,maar als de kachel niet werkt zoals het hoort
en men met parremeters moet gaan werken, pellets beoordelen of ze die het volle rendement geven


Ik kan even goed info opzoeken en raad vragen, net zoals een man zou doen als hij iets moet weten.
Ik heb zelf in het begin mijn parameters afgesteld en dat heeft mijn installateur maar 1 keer voorgedaan,ik heb namelijk een papiertje gekregen waar dat allemaal opstaat en ik kan lezen Wink
Ik denk dat tegenwoordig meer en meer vrouwen hun mannetje wel kunnen staan hoor en ik kan echt mijne plan trekken en ben zeker geen uitzondering.

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
albert
Pellet
Pellet
albert


Man Aantal berichten : 50
Leeftijd : 76
Registration date : 17-05-10

Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2011 6:53 am

Goed geantwoordt SS
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2011 7:20 am

marcw schreef:
hoeveel vrouwen kunnen noch geen kamer thermosaat af stellen denk u
ik zeg niet dat bepaalde vrouwen met die kachels niet zouden kunnen werken
maar geloof me zeer vele niet hoor
met zakjes sleuren en kachel kuisen geen probleem ,maar als de kachel niet werkt zoals het hoort
en men met parremeters moet gaan werken, pellets beoordelen of ze die het volle rendement geven


Heb echt medelijden met je, in welk tijdperk leef jij eigenlijk?

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2011 7:24 am

Zie je wel dat we hier ECHTE vrouwen hebben die hun mannetje kunnen staan!!!
Prachtig toch, we zijn echt bijna 2012! Daarbij Bever, lees eens wat meer op het forum, er zijn er meerdere, gelukkig maar!
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2011 9:05 am

Oei, die z'n vrouw zal uit r pijp mogen komen nu lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2011 9:35 am

met dank aan de vrouwen die hier reageren. Sommige onder ons denken dat we nog in de jaren heeeeeeeeeeeeeel stillekes leven ...

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2011 10:01 am

oei oei voor wat zijn ze hier in hun gat gebeten
heb ik soms verwijten gemaakt vrouwen voor lompe wezels verweten of zo
zei ik niet dat ze het technis niet zo in hen vingers hebben als mannen
is dat beledegend soms
dat er zulke vrouwen zijn die technis onderlegd zijn is zeker,maar de grote meerderheid tot hier toe zeker niet

mag men hier soms niet zeggen wat men denk
voor sommige niet denk ik
zet aub de beledigde zinnen die ik zou geschreven hebben
hier eens neer
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2011 11:31 am

1 van de regels van het pelletforum is dat je geen discriminerende uitspraken mag maken.


staat hier: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2011 11:39 am

Ik heb een andere oplossing.

Niet akkoord? Ga dan bovenaan je scherm naar Profiel:

Profielinformatie:


Wil je je account verwijderen?
Klik hier om je account te vewijderen. Deze actie kan niet ongedaan worden gemaakt. Je ontvangt een e-mail om de verwijdering te bevestigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
flair
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
flair


Man Aantal berichten : 225
Registration date : 12-03-11

Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2011 11:43 am

Man man, zou deze topic niet beter op slot gaan, 't loopt hier wel echt uit de hand .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2011 11:52 am

Als ik het forum doorlees heb ik de indruk dat er zelfs meer installateurs zijn die nog niet eens een kachel fatsoenlijk kunnen instellen, als ze er maar eentje verkopen kunnen... ik bedoel hiermee dat er zeker heel veel goede verkopers zijn hé, maar een heel kleine minderheid die ervan wil profiteren om snel geld te maken van de "pellethype", maar alle gekheid op een stokje, als je interesse hebt je te verdiepen in de technologie van de kachels, dan lukt het je zonder meer, zeker weten, maar als je een ingesteldheid hebt van "ik kan het niet" dan zal het ook niet lukken... dus optimistisch blijven en met de goede "look" ertegen aan gaan dan lukt het iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Groene Ridder
Pellet
Pellet
Groene Ridder


Man Aantal berichten : 53
Registration date : 06-02-11

Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2011 5:53 pm

in welk tijdperk leef jij eigenlijk? in het stenen tijdperk als het zo verder gaat met wekelijkse prijsstijgingen en weinig dalingen van dat zwarte goud. MET paard en kar naar het werk gelijk vroeger en zo pelletzakjes rondhalen (Laughing )
Terug naar boven Ga naar beneden
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 27-10-08

Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2011 8:45 pm

op slot
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begin te twijfelen..............   Begin te twijfelen.............. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Begin te twijfelen..............
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Help!!! begin meer en meer te twijfelen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: