Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 18 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+7
Block
Annejanne
pedro
stoffel
Philip
Uthrex
steven
11 plaatsers

    verkooppunten Mandi pellets


    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast za okt 24, 2009 8:12 pm

    Vandaag een deel Mandi pellets gehaald..we zijn er tevreden van en de prijs vanlt goed mee, laat de koude dagen maar komen.. kampvuur
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van steven za okt 24, 2009 8:53 pm

    wesp,

    Waar heb je ze gekocht en aan welke prijs?


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast za okt 24, 2009 8:59 pm

    Steven schreef:wesp,

    Waar heb je ze gekocht en aan welke prijs?


    Mvg,


    Steven

    Bij Brico aan 3.90 euro/zak. Koop je een pallet krijg je 5% korting..we zijn nog een beetje aan het rond kijken naar de prijzen voor de Mandi pellets Din+..dus als iemand ze nog beterkoop weet.. let us know tof
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van steven za okt 24, 2009 9:15 pm

    Met de samenaankoop spraken we over 3,25 euro per zak.

    Per pallet kan je ze in Zulte goedkoper krijgen bij DB Brandhout (3,7 euro).


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast za okt 24, 2009 9:19 pm

    Steven schreef:Met de samenaankoop spraken we over 3,25 euro per zak.

    Per pallet kan je ze in Zulte goedkoper krijgen bij DB Brandhout (3,7 euro).


    Mvg,


    Steven

    Zulte is wel de andere kant van het land voor ons Laughing leveren die ook aan huis? Maar dan komen we wss even duur uit..
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Philip za okt 24, 2009 9:28 pm

    @ wesp

    ik woon centrum belgie zeg maar 10 km onder brussel in het mooie pajottenland

    mijn mandi pellets komen uit zulte (leverancier DB) geleverd 2 pal mand aan 3.75/zak



    voor de eerste aankoop geld wel 10 euro borg voor de pallet maarja dat moet je bij ene bak bier ook betalen he hahahahahahaha

    Eigenschappen : Din+ 6mm
    Inhoud per pallet : 70 zakken van 15 kg
    Transportkost : 0 EUR
    Levering gratis vanaf : 1 pallet(ten)
    Afhalen op zaterdag: mogelijk
    Prijs : 280 euro per palet van 1050 kg
    Prijs per kilo : 0,266€
    Diameter : mm 6
    Lengte : mm 20-45
    Merk : Mandi Din+
    Gewicht van 1 kg pellets in water : Kg/M² 1,1
    Vochtigheidsgraad : % 7,19
    Asgehalte : % 0,46
    Warmte bij verbranding : MJ/Kg 18,86
    Tijdspanne tot totale verbranding : % 1,33
    Waarborg palet : 10€



    komt op 4.00/zak geleverd hier moet je de forum korting nog in verekenen die je kan verkregen als geregstreerd lid dacht 10 cent de zak
    koop je een tweede pal erbij heb je onmiddelijk nog is 20 euro korting op de 2° palet


    zo kom je uit op 3.75 de zak ^^

    reken fff uit wat het je kost aan werk en benzine om zelf 140 zakken mandi te gana halen


    ps service en levering tot in de puntjes verzorgd


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van steven za okt 24, 2009 9:34 pm

    Wesp,

    Als het u interesseert, stuur mij een PM en ik geef u de forumkorting.

    Vanaf de eerste zak gaat er 0,1 euro af.

    Vanaf een bepaalde hoeveelheid gratis leveren aan huis.(1 pallet)

    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast zo okt 25, 2009 7:32 am

    Steven schreef:Wesp,

    Als het u interesseert, stuur mij een PM en ik geef u de forumkorting.

    Vanaf de eerste zak gaat er 0,1 euro af.

    Vanaf een bepaalde hoeveelheid gratis leveren aan huis.(1 pallet)

    Mvg,


    Steven
    Hi,
    toch even mijn bedenkingen inzake die leverancier uit Zulte. Mijn overbuur had gebeld om één palet te laten leveren. Hij kreeg te horen dat hij 280 eurozou moeten betalen. Hij vertelde dat aan mij en ik heb hem toen gezegd dat hij 2 palletten moest bestellen, eentje voor mij erbij, dit om korting te krijgen. Mijn overbuur belde terug en daar kreegde hij te horen dat de prijs per palet hetzelfde bleef, dus 280 euro per palet?????? N versta ik hier niks van??? Shocked
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van steven zo okt 25, 2009 10:06 am

    Dandy DI,

    Je hebt dan ook wel de kortingcode nodig van het pelletforum om de korting van 0,1 euro per zak te kunnen krijgen.

    Je kan zelf online uw bestelling doen en daar staat heel duidelijk vermeld dat je vanaf de 2de pallet een korting hebt van 20 euro.

    Voorbeeld dat ik zelf berekend heb:

    Prijs pallet granulta geleverd = 230 euro

    3 palletten bestellen = 690 euro - (2x korting van 20 euro) = 650 euro

    Je kan het hier narekenen: http://www.deleersnijder-bocaege.be/brandhout/index.php?page=8&detail=16


    Je moet het wel op 1 adres laten toekomen.


    Mvg,

    Steven


    Laatst aangepast door Steven op zo okt 25, 2009 10:31 am; in totaal 1 keer bewerkt


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Philip zo okt 25, 2009 10:10 am

    das raar
    ikke heb zonder problemen de 20e korting op de tweede pallet gehad
    ik heb via mail besteld ,heb er de forum kortingscode op vermeld en ook deze zonder problemen gekregen

    waarschijnlijk is het zo dat hij het ziet als 2 leveringen aan 2 aankopers en niet als 1 bestelling

    maar reken uit 280€ : 72 zakken = 3.88 € (vorig bericht zat fout in van mij ik rekende 4€)reken er je forum korting nog is af en de levringskosten die er al bij inbegrepen zitten


    verder kan je ook is vragen of je overbuur als hij hier geregistreerd lid is wel de forumcode aan steven heeft aangevraagd, die code heeft recht op 0.1€ x 72 zakken is nogmaals 7.2 € korting
    kom je geleverd aan je deur op 3.78 de zak uit

    een tip indien je besteld vraag je overbuur zijn lege palet dan spaar je die waarborg uit
    maak je geleverde palet leeg en schenk je overbuur een biertje in en geef hem zijn lege palet terug ^^


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van steven zo okt 25, 2009 10:32 am

    ik heb er nu een rekenvoorbeeld bijgestoken. (zie vorig bericht


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast zo okt 25, 2009 2:54 pm

    Steven schreef:Wesp,

    Als het u interesseert, stuur mij een PM en ik geef u de forumkorting.

    Vanaf de eerste zak gaat er 0,1 euro af.

    Vanaf een bepaalde hoeveelheid gratis leveren aan huis.(1 pallet)

    Mvg,


    Steven

    Ok, thnx..we hebben er nu weer voor een tijdje en we willen de Granilux nog eens testen, of die German pellets, maar als het zover is zal ik je een pb sturen..moet je die forumcode daar dan gewoon doorgeven?

    Mvg.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast zo okt 25, 2009 6:13 pm

    Beste,

    Ik heb zopas een LB-Flam met CV aansluiting (17KW) gekocht over een 10 tal dagen zal ik kunnen opstarten. Op het forom lees ik over een Forum korting kan ik daar ook van genieten?
    Levert deze firma ook in Leopoldsburg ?
    Heeft iemand ervaring met deze kachel en branden daar alle pellets in ?

    roger.seys@base.be


    Roger, als je lid bent van ons forum, dan kan je die code krijgen.
    Of ze ook tot in Leopoldsburg gaan durf ik niet zeggen.
    Hoeveel zou je willen bestellen? Ik vraag het dan wel eens aan DB Brandhout
    Ze hebben mandi, granulta en badger.
    Hier is de link naar hun gegevens op het forum: https://pellets.forummotion.com/oost-vlaanderen-f95/db-brandhout-zulte-9870-t328.htm


    Ik wil 1 of 2 pallets bestellen als ik weet dat ze goed branden Roger


    Laatst aangepast door seysroger op ma okt 26, 2009 11:44 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast zo okt 25, 2009 6:19 pm

    Volgende week is er bij Brico trouwens een promotie..10 zakken kopen --> 1 gratis
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast zo okt 25, 2009 8:45 pm

    Is dat in alle Brico's Wesp? Op de site staan enkel Olimbs en blijkt dat deze momenteel niet erg aangeprezen zijn maar de Mandi's wil ik wel eens proberen gezien de positieve comments...

    gr

    Ilya
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4741
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van pedro zo okt 25, 2009 8:55 pm

    Ilya schreef:Is dat in alle Brico's Wesp? Op de site staan enkel Olimbs en blijkt dat deze momenteel niet erg aangeprezen zijn maar de Mandi's wil ik wel eens proberen gezien de positieve comments...

    gr

    Ilya

    Hier op het forum vindt je alleszins niks negatiefs over de Olip pellets hoor Ilya,en ik ben dr ook héél tevreden over!Over welke site heb je het dan waar ze niet worden aangeprezen?

    Grtzzzz


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast zo okt 25, 2009 9:03 pm

    Was dat dan die niet met de plastiek er in gedraaid?
    Ik zal er wel weer naast zitten...
    Even opgezocht het was Plospan de boosdoener...

    Snorry!

    Cheers!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast zo okt 25, 2009 9:16 pm

    Ilya schreef:Is dat in alle Brico's Wesp? Op de site staan enkel Olimbs en blijkt dat deze momenteel niet erg aangeprezen zijn maar de Mandi's wil ik wel eens proberen gezien de positieve comments...

    gr

    Ilya

    Idd op hun site staat dat ze Olimps hebben, volgens mij zijn ze veranderd van merk? Want nu zijn het iig Mandi pellets, en ja ik denk in alle brico's. Staat in de folder van volgende week; wij krijgen de reclame altijd 's zondags al voor de volgende week Wink
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast zo okt 25, 2009 9:49 pm

    Het is al verscheidene weken dat ze geen olimp hebben maar wel lava in de plaats hebben , maar ja de reklammekes zijn al gedrukt en de olimplevering loopt mank, en nog iets bij voorbeeld de pellets zijn niet in alle bricos verkrijgbaar gelieve eerst eens te bellen .

    Zoals je zegt , mogelijk volgende week mandi !!!!!
    Ninove - nooit geen pellets wegens plaatsgebrek (naast carrefour)
    Aalst - nieuwe winkel waar wel veel plaats is en een tuintoonzaal (Albrechtlaan tegen aldi)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast zo okt 25, 2009 10:24 pm

    Krusty schreef:Het is al verscheidene weken dat ze geen olimp hebben maar wel lava in de plaats hebben , maar ja de reklammekes zijn al gedrukt en de olimplevering loopt mank, en nog iets bij voorbeeld de pellets zijn niet in alle bricos verkrijgbaar gelieve eerst eens te bellen .

    Zoals je zegt , mogelijk volgende week mandi !!!!!
    Ninove - nooit geen pellets wegens plaatsgebrek (naast carrefour)
    Aalst - nieuwe winkel waar wel veel plaats is en een tuintoonzaal (Albrechtlaan tegen aldi)

    Hier in de Brico stonden 3 paletten mandi..die lava heb ik er niet eens zien liggen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast zo okt 25, 2009 10:30 pm

    Ik spreek over ninove en aalst
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast zo okt 25, 2009 10:37 pm

    Krusty schreef:Ik spreek over ninove en aalst

    Dacht dat zoiets overal hetzelfde was..blijkbaar niet dan?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast zo okt 25, 2009 10:43 pm

    T" is zoals ik al zei ""ge ziet op den duur het bos door de bomen niet meer !!""
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4741
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van pedro zo okt 25, 2009 10:49 pm

    Krusty schreef:T" is zoals ik al zei ""ge ziet op den duur het bos door de bomen niet meer !!""

    Idd,ge zout er kierewiet van komen!!!! geek


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast zo okt 25, 2009 11:13 pm

    Nuja, wij gaan dr nog wat bijhalen bloot gat want ze vallen goed mee.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gast za okt 31, 2009 3:29 pm

    Vandaag 22 zakken Mandi gaan halen in de Brico aan toch een mooie prijs 3,55 per zak. Er waren er nog... in sterrebeek ten minste.
    Nog nooit getest dus ik ben benieuwd maar ik heb vertrouwen in ons Belgisch fabrikaat.

    groetjes!

    Gesponsorde inhoud


    verkooppunten Mandi pellets - Pagina 2 Empty Re: verkooppunten Mandi pellets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 1:38 am