verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 12 gasten

povi1

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_lcapverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_voting_barverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_rcap 
steven
verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_lcapverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_voting_barverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_rcap 
pedro
verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_lcapverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_voting_barverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_rcap 
krusty
verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_lcapverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_voting_barverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_rcap 
Fleur
verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_lcapverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_voting_barverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_rcap 
ss
verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_lcapverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_voting_barverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_rcap 
jeanhup
verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_lcapverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_voting_barverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_rcap 
Philip
verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_lcapverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_voting_barverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_rcap 
Annejanne
verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_lcapverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_voting_barverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_rcap 
Maryline
verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_lcapverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_voting_barverkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 I_vote_rcap 

 

 verkooppunten Mandi pellets

Ga naar beneden 
+7
Block
Annejanne
pedro
stoffel
Philip
Uthrex
steven
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!



Aantal berichten : 1426
Registration date : 15-03-09

verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptydo dec 03, 2009 6:58 pm

brr die doe het zelf zaken vragen er op los hoor ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptywo dec 09, 2009 9:02 pm

Vandaag Mandi-pellets in Brico Hasselt: € 4.19 per zak. Ik heb er daar gekocht in reclame (half november) aan € 3.55 per zak!

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptydi dec 22, 2009 8:19 pm

Vanaf 231209 tot 020110 bij BRICO, Mandi voor 3.90 Euro per zak 15kg
Nog steeds duurder dan 3.55 Euro maar toch beter dan 4.19 Euro!

gr

Ilya
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptydi dec 22, 2009 8:27 pm

Ilya,

Als je mandi pellets zoekt, kijk hier dan eens: https://pellets.forummotion.com/pellets-f77/forumkorting-aankoop-pellets-t1259.htm?highlight=forumkorting

Interessant als je 1 pallet kan afhalen of als je 2 palletten wil laten leveren.

3,6 euro per zak afgehaald, bij aankoop van 1 pallet of 3,75 euro per zak, bij aankoop van 2 palletten geleverd. (inclusief forumkorting)

Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptydi dec 22, 2009 8:38 pm

Salut Steven,

Die had ik zeker al gezien! En is voor mij ook een optie eens ik door mijn domo's bijna heen ben. Ik wissel graag eens af met andere merken en de Mandi's zijn mij als een van de betere bevonden. Laat die forumkortings maar komen!

gr

Ilya pelletforum
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptydi dec 22, 2009 8:48 pm

Ik zal u de code mailen.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptydo jan 21, 2010 4:22 pm

Ik heb vandaag een pallet 65 zakken Mandi gekocht bij Brico in Eeklo 3.71€ per zak
MVG
Patrick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptydo jan 21, 2010 4:39 pm

Hallo,


Nu nog in den Brico Plan-It (kortrijk)

Mandi's 3,9 per zak, het is wel 6 plus 1 gratis = 3,34 per zak...

groeten, Bram
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptydo jan 21, 2010 5:12 pm

Bram,
Ik heb eens gekeken op de website van Brico Plan-it in de reclame folder, die verpakking ziet er helemaal anders uit of die die ik gekocht heb, ben je zeker dat het Mandi is ?
MVG
Patrick
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptydo jan 21, 2010 9:59 pm

volgens de foto van bric planit zijn het olimps

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptyvr jan 22, 2010 6:31 am

Hallo,

'K weet het; hier in de reclamefolder stonden ook olimps. Ik dus in den auto achter zakskes olimp met de rest van de ecocheques... Toen ik daar toekwam zei de verantwoordelijke: "Olimp; ken ik niet; dat komt hier van uit Brussel van het hoofdmagazijn. 'T is altijd dat merk dat we krijgen omdat we het zeer goed verkopen"

groeten, Bram

Terwijl ik Olimp een klein beetje hoger inschat dan Mandi's...
Terug naar boven Ga naar beneden
tine
Gast
Anonymous



verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptyvr jan 22, 2010 10:15 am

hoi,
bram ,kzie dat je ook van gullegem bent...,wij ook.
onze rika como staat er nu van 3 december,en we zijn er enorm tevreden over!
Momenteel gebruiken we domopellets,pallet gekocht bij aankoop kachel,maar ben aan het twijfelen om es met de olimppellets te proberen,daar ze in de stock te verkrijgen zijn.
Dit kan toch geen kwaad voor de kachel?
Wat is jou ervaring ermee?
groetjes tine
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4765
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptyvr jan 22, 2010 12:57 pm

Tine,
andere pellets kunnen zeker geen kwaad voor je kachel....
verschillende soorten uitproberen is zelfs een must Wink
Grtz,Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptyvr jan 22, 2010 6:04 pm

@ Tine,

Olimps moet je zeker proberen, maar niet van de stock hé, Kijk eens op de site van Flament in staden. Eventueel naar de stock voor 3 zakken, en als ze goed zijn dan naar Flament. Mandi's zijn ook goed; momenteel in reklame in den brico-pottelberg. Welke kachel hebben jullie?

groeten, Bram
Terug naar boven Ga naar beneden
tine
Gast
Anonymous



verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptyvr jan 22, 2010 6:54 pm

Wij hebben een rika como.
Zeer content van!
zijn wel content van de domopellets,maar hebben nog geen andere geprobeerd,dusja....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptyzo jan 24, 2010 5:19 pm

ik ben naar de brico gegaan en er waren mandi pellets aan 3.90
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptyzo jan 24, 2010 6:47 pm

Ja dit klopt in Eeklo was het ook 3.90€ maar omdat ik een volledig pallet kocht kreeg ik korting ( wel vragen om de korting)
MVG
Patrick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptyzo jan 24, 2010 11:23 pm

bedankt voor de info,mandi pellets vind je niet zo makkelijk in west vlaanderen.ze zij even goed als de clean fire pellets 4.7 kwh of 5h kw maakt nietveel verschil in warmte.
Terug naar boven Ga naar beneden
niel
Pellet
Pellet
niel


Man Aantal berichten : 59
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-09

verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptydo jun 17, 2010 8:10 pm

Brandstoffen Vanhaeren in Rummen verkoopt ook mandi pellets aan een goeie prijs van 3,6 Euro.Gratis aan huis geleverd > Aktie in mei;juni;juli.Gisteren 2 paletten besteld en vandaag al geleverd.Het ruikt weer lekker naar pellets in m'n tuinhuis Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Aankoop mandi   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptywo aug 25, 2010 9:20 pm

Heb gisteren mandi pellets aangekocht in brico Ternat.
Er komt een actie van 3.5 € per zak vanaf september - men had zich echter vergist want iemand had deze al in de winkel geplaatst. Dus ik dadelijk toegeslagen en 40 zakken meegenomen. Ze zien er goed uit van kwaliteit.
Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4765
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptydo sep 02, 2010 8:34 pm

Mandi pellets a 3,70 in DB zulte

http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen-aangrenzende-provinces/pellets-mandi-51380728.htm

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptyvr sep 03, 2010 12:29 am

voor leden van het pelletforum is het 3,6, dankzij de forumkorting (denk wel dat de prijs niet meer correct is)

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4765
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptyvr sep 03, 2010 9:01 am

Advertentie is nog geen week geleden geplaatst op Kapaza,dus prijs zal wel nog kloppen wss.

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
niel
Pellet
Pellet
niel


Man Aantal berichten : 59
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-09

verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptyvr dec 03, 2010 4:33 pm

Ik heb de indruk dat mandi pellets minder warmte geven dan vorig jaar.Ik moet m'n kachel 1 a 2 standen hoger zetten dan vorig jaar met dezelfde vriestemperaturen.De clean fire pellets geven dan weer meer warmte dan die ik vorig jaar heb gebruikt.Heeft nog iemand deze ervaring?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptyvr dec 31, 2010 12:35 pm

Mandi verkocht in de Brico
4.19 euro/zak ( soms promotie : 3,9 )
met discount kaart van Brico krijg je 10% korting, bij acties zou je zelfs tot 15% korting ( 10ù indien je geen kaart hebt, maar is meestal wel tijdelijk)krijgen. Dan moet je wel de kostprijs van de kaart inrekenen, maar als je regelmatig naar Brico gaat= geen probleem om die terug te winnen.

indien levering thuis zie: http://www.brico.be/wabs/nl/diensten-/transport-levering.do
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31740
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Emptyvr dec 31, 2010 1:50 pm

patjojo schreef:
Mandi verkocht in de Brico
4.19 euro/zak ( soms promotie : 3,9 )
met discount kaart van Brico krijg je 10% korting, bij acties zou je zelfs tot 15% korting ( 10ù indien je geen kaart hebt, maar is meestal wel tijdelijk)krijgen. Dan moet je wel de kostprijs van de kaart inrekenen, maar als je regelmatig naar Brico gaat= geen probleem om die terug te winnen.

indien levering thuis zie: http://www.brico.be/wabs/nl/diensten-/transport-levering.do

wat is de prijs van een bricokaart

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Mandi pellets   verkooppunten Mandi pellets - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verkooppunten Mandi pellets
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eigenschappen Mandi
» Nieuwe verdeler mandi pellets
» verkooppunten RZ pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Mandi pellets-
Ga naar: