Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 24 gasten

francyd2


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 am.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
pedro
steven
6 plaatsers

    verkooppunten Wonterspan pellets


    erwin
    Admin


    Aantal berichten : 31459
    Registration date : 15-02-10

    verkooppunten Wonterspan pellets - Pagina 3 Empty Re: verkooppunten Wonterspan pellets

    Bericht van erwin zo sep 04, 2011 7:39 am

    jo.deceuster schreef:Ik heb de hele winter met Wonterspan gebrand en ze zijn uitstekend. Misschien een groepsaankoop proberen te forceren met mensen uit de buurt? Ik kan gerust een palet gebruiken...

    niemand houd je tegen jo om een groepsaankoop op poten te zetten Basketball
    jo.deceuster
    jo.deceuster
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 43
    Registration date : 15-11-10

    verkooppunten Wonterspan pellets - Pagina 3 Empty Re: verkooppunten Wonterspan pellets

    Bericht van jo.deceuster zo sep 04, 2011 7:43 am

    Op zich wil ik gerust de fabrikant contacteren en afspraken maken maar ik heb noch het geld om de 5 paletten voor te schieten, noch het vervoer om ze op te halen, noch de plaats om 5 paletten te stockeren tot men ze komt halen... Genoeg goede wil dus, maar praktisch gezien onmogelijk beste Erwin...
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 28-10-08

    verkooppunten Wonterspan pellets - Pagina 3 Empty Re: verkooppunten Wonterspan pellets

    Bericht van steven zo sep 04, 2011 7:45 am

    Jo,

    de groepsaankoop in Limburt van Annejanne is ook zonder voorschotten verlopen. Iedereen moest de pellets gaan afhalen.


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31459
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    verkooppunten Wonterspan pellets - Pagina 3 Empty Re: verkooppunten Wonterspan pellets

    Bericht van erwin zo sep 04, 2011 7:46 am

    jo.deceuster schreef:Op zich wil ik gerust de fabrikant contacteren en afspraken maken maar ik heb noch het geld om de 5 paletten voor te schieten, noch het vervoer om ze op te halen, noch de plaats om 5 paletten te stockeren tot men ze komt halen... Genoeg goede wil dus, maar praktisch gezien onmogelijk beste Erwin...

    jo misschien zijn er toch geinteresseerden en kunnen jullie onderling iets afspreken ivm stokeren en betalen, ze zullen zich wel melden hier dan binnenkort


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Wonterspan pellets - Pagina 3 Empty Re: verkooppunten Wonterspan pellets

    Bericht van Gast do okt 20, 2011 1:29 am

    nu ook tekoop bij fina poperinge 4 euro per zak wel duur vind ik
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkooppunten Wonterspan pellets - Pagina 3 Empty Leverancier Wonterpellets West-Vlaanderen

    Bericht van Gast do jan 11, 2018 11:35 pm

    Er is er ook een in Moerkerke Scheeweghe 5---0485/271999----05047713
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31459
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    verkooppunten Wonterspan pellets - Pagina 3 Empty Re: verkooppunten Wonterspan pellets

    Bericht van erwin do okt 20, 2022 11:08 am

    verkooppunten Wonterspan pellets - Pagina 3 Knips703


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    verkooppunten Wonterspan pellets - Pagina 3 Empty Re: verkooppunten Wonterspan pellets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 5:50 am