Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 55 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 53 gasten

Lucs, SICCO

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers

+15
atlasgust
jan 49
Annejanne
francky
Uthrex
kempenaar
rika1967
degustibus
nick1
flair
bart b
peter van den Branden
ss
Luc Melis
player
19 plaatsers

Morgen staken of niet?

Enquête

Morgen staken of niet?

[ 8 ]
    Morgen staken of niet? - Pagina 3 Bar_left31%Morgen staken of niet? - Pagina 3 Bar_right [31%] 
    [ 18 ]
    Morgen staken of niet? - Pagina 3 Bar_left69%Morgen staken of niet? - Pagina 3 Bar_right [69%] 

Totaal aantal stemmen: 26
    Enquête gesloten

Gast
    Gast

Morgen staken of niet? - Pagina 3 Empty Re: Morgen staken of niet?

Bericht van Gast do dec 01, 2011 8:24 pm

dat is precies wat ik bedoel
    maak die dingen dan voor iedereen betaalbaar..
    Luc Melis
    Luc Melis
    Pellet
    Pellet

Man Aantal berichten : 118
    Leeftijd : 68
    Registration date : 09-10-11

Bericht van Luc Melis do dec 01, 2011 8:30 pm

nick1 schreef:Ik heb er als newbie al mijn buik van vol van dergelijke chit chat topics, niet echt een aangenaam sfeertje en berichten die verwijderd worden zonder verdere uitleg liggen me niet. Vanaf nu volg en reageer ik enkel nog op onderwerpen die pelletkachels aanbelangen.

Hier idem dito ,als er hier iemand staat te janken en zegt dat hij zich aangevallen voelt worden de berichten direct verwijderd !! niet goed

Laatst aangepast door player op vr dec 02, 2011 12:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : taalgebruik)

De pan european is ondertussen vervangen door een BMW R1200 GS LC !! [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel

Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

Bericht van francky do dec 01, 2011 8:35 pm

jan 49 schreef:
    Namor schreef:dat wordt er al jaren langs alle kanten..

ik wil verder geen discussie uitlokken..
    maar ff een voorbeeld, mijn buurman heeft geluk en kan zonnepanelen leggen
    krijgt daar flink subsidie op , die van onze belastingcenten afgaan..
    ons dak ligt verkeerd helaas..
    dus zonnepanelen kan ik niks mee..
    toen ik 20 jaar geleden mij huis bouwde was dat ook niet iets waar je rekening mee hield..
    dus ik betaal nu zodat mijn buurman gratis stroom heeft..
    en zo zijn er nog wel genoeg voorbeelden te stellen..
    Beste, hier wil ik toch even op inpikken,ik ben belg en heb 35 jaar gewerkt en MOEST op brugpensioen,willen of niet, (heb nu een aalmoes)maar voor subsiedie's voor zonnepanelen komt een bruggepensioneerde niet in aanmerking, heb wel 35 jaar belastingen betaald (waar is de logica)

Waarom zou je geen subsiedie kunnen krijgen ? mms omdat ge nu geen belasting meer betaald nu, en dat je inkom te laag is om hiervan te kunnen genieten.
    Maar ben zeker dat dit wel nog KON.
    Het zelfde met een pelletkachel als die in vervanging komt van een kolen kachel, blijkbaar zijn er hier nog die de weg niet kennen ! om 250 euro terug te krijgen.

Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel

Bericht van francky do dec 01, 2011 8:41 pm

Luc Melis schreef:
    nick1 schreef:Ik heb er als newbie al mijn buik van vol van dergelijke chit chat topics, niet echt een aangenaam sfeertje en berichten die verwijderd worden zonder verdere uitleg liggen me niet. Vanaf nu volg en reageer ik enkel nog op onderwerpen die pelletkachels aanbelangen.

Hier idem dito ,als er hier een pipo staat te janken en zegt dat hij zich aangevallen voelt worden de berichten direct verwijderd !! niet goed

Ja men berichten van gisteren zijn ook verwijderd zonder maar een antwoordt waarom of hoe .
    Dit is eenmaal de mentaliteit van het forum hier.
    Als er wat begint te branden nemen ze de brandblusser voor de zekerheid.

Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast do dec 01, 2011 8:44 pm

van mij is ook al een bericht verwijderd?????
    maar ik zou graag weten waarom, is altijd handig om te weten waarom..
    maar goed dat heeft niks met de staking van morgen te maken... No Laughing
    atlasgust
    Pellet
    Pellet

Man Aantal berichten : 100
    Leeftijd : 80
    Registration date : 01-01-09

Morgen staken of niet? - Pagina 3 Empty Staken of niet

Bericht van atlasgust do dec 01, 2011 9:12 pm

Ik denk dat ik meega betogen, heb al een bord gemaakt met de tekst: ik ben tegen alles.
    Nee de waarheid is gans anders, ik heb 50 jaar gewerkt (wie doet beter) en toch zijn we kontent dat we tevreden zijn.
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel

Bericht van francky do dec 01, 2011 9:13 pm

flament NV Staden schreef:
    francky schreef:

Op zin gat gaan zitten, ik ga gaan werken van men 16 jaar en ben er nu 46 dus al 30 jaar gewerkt ! ze spreken van te werken tot 62 jaar ,als ik dat goed uitreken heb ik dan al 46 jaar gewerkt dan voor vader staat ,Niet iedereen zit op een bureau he en heeft licht werk .
    als ik kijk naar men dochters de eene heeft tot haar 22 naar school geweest, de andere gaat nu ook tot haar 21 gaan en ze moet dan nog slagen..of er is nog een jaar bij.
    Tegen dat zij hun deel hebben gedaan voor vader staat ???

Heb er vandaag ook tegen men baas over gesproken van die staking en hij gaf me gelijk we werken maar met drie man en het is druk,nogthans ben ik bij een vakbont, maar ik ga werken, maar niet tot men 62

Ge kunt elke dag stoppen met werken. Maar dan moet ge niet komen klagen dat het pensioen te klein is.

Ja hij heb gemakelijk zegen !!! ge zijd amper 30 en ma en pa ..... de rest ga ik niet noemen.
    Wil wel geen ruzie he, maar voor je iets zegt over werken of pensioen, niet iedereen krijt het is zijn handen gesmeten he

Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

Bericht van Annejanne do dec 01, 2011 9:19 pm

atlasgust schreef:Ik denk dat ik meega betogen, heb al een bord gemaakt met de tekst: ik ben tegen alles.
    Nee de waarheid is gans anders, ik heb 50 jaar gewerkt (wie doet beter) en toch zijn we kontent dat we tevreden zijn.

mijn vader is 86 en werkt nog elke dag behalve zondag en maandag. Is altijd zelfstandig geweest en kan het werken niet laten......

Gast
    Gast

Bericht van Gast do dec 01, 2011 10:49 pm

francky schreef:
    flament NV Staden schreef:

Ge kunt elke dag stoppen met werken. Maar dan moet ge niet komen klagen dat het pensioen te klein is.

Ja hij heb gemakelijk zegen !!! ge zijd amper 30 en ma en pa ..... de rest ga ik niet noemen.
    Wil wel geen ruzie he, maar voor je iets zegt over werken of pensioen, niet iedereen krijt het is zijn handen gesmeten he

Laatst aangepast door flament NV Staden op vr dec 02, 2011 8:02 am; in totaal 1 keer bewerkt
    erwin
    erwin
    Admin

Man Aantal berichten : 32456
    Leeftijd : 62
    Registration date : 15-02-10

Bericht van erwin vr dec 02, 2011 12:03 am

ben benieuwd wie er morgen nu echt gaan staken is Shocked

Gast
    Gast

Bericht van Gast vr dec 02, 2011 8:08 am

't regent er zullen er veel niet gaan werken, maar of ze in brussel gaan lopen...
    jan 49
    jan 49
    Pellet
    Pellet

Aantal berichten : 113
    Registration date : 17-01-11

Bericht van jan 49 vr dec 02, 2011 9:11 am

jan 49 schreef:
    Namor schreef:dat wordt er al jaren langs alle kanten..

ik wil verder geen discussie uitlokken..
    maar ff een voorbeeld, mijn buurman heeft geluk en kan zonnepanelen leggen
    krijgt daar flink subsidie op , die van onze belastingcenten afgaan..
    ons dak ligt verkeerd helaas..
    dus zonnepanelen kan ik niks mee..
    toen ik 20 jaar geleden mij huis bouwde was dat ook niet iets waar je rekening mee hield..
    dus ik betaal nu zodat mijn buurman gratis stroom heeft..
    en zo zijn er nog wel genoeg voorbeelden te stellen..
    Beste, hier wil ik toch even op inpikken,ik ben belg en heb 35 jaar gewerkt en MOEST op brugpensioen,willen of niet, (heb nu een aalmoes)maar voor subsiedie's voor zonnepanelen komt een bruggepensioneerde niet in aanmerking, heb wel 35 jaar belastingen betaald (waar is de logica)

oei, nu moet ik me zelf gaan verbeteren,heb geen 35 maar 40 jaar gewerkt, van mijn 15de tot mijn 55ste,zo hard en lang gewerkt dat ik het zelf niet meer wist

groetjes Jan
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

Bericht van Philip vr dec 02, 2011 9:12 am

staking of betoging ?

van de 150 a 200 stakers die mijn collega's zijn , moest ik hen vragen waarom ze staken zegt zeker en vast 95% a das toch mooi een extra dagje verlof en lang weekendje en weten ze verder niet waarom ahja ze zullen zeggen dat ze plots heel wat minder gaan verdienen omdat ze dat ergens gehoord hebben

waarom betogen ze of staken ze niet in de helft van de week ? omdat de bonden dan geen gevolg hebben

Gast

Bericht van Gast vr dec 02, 2011 9:14 am

Je zal ook moeilijk iemand aan de politieke top vinden die maatregelen gaat stemmen ten gunste van de werkende laag van de bevolking. Voka,Unizo , zij bepalen de politiek van vandaag. Ga maar eens na wie hun mandatarissen zijn.
    Hoorde vanmorgen nog op de radio de rede van gewezen vrt baas De Graeve, nu Grote man van Bekaert. Walgelijk dat je weet dat Bekaert zijn grootste vestigingen in het buitenland heeft daar waar geen vakbonden of sociale normen worden aanvaard.
    Of onze Freia die niet wist dat er slimmere mensen dan haar bestonden en nu plots inziet dat de zonnepanelen plots te duur worden en dan koudweg verklaard dat dan ook maar de ganse gemeenschap moet bijdragen aan deze miskleun van formaat. Ze had mss eens over de taalgrens kunnen gaan kijken en vaststellen dat enkel particulieren in aanmerking komen voor de GSC. Daar kennen ze geen Huts van Katoennatie die 16 voetbalvelden aan opp vol met panelen legt en jaarlijks tussen de 12 en 14 miljoen euro aan GSC onbelast binnenhaalt.

Staken niet maar toch even duidelijk maken aan de politiek dat een koe enkel kan gemolken word tot ze geen melk meer kan.
    biezoe
    Pellet
    Pellet

Man Aantal berichten : 174
    Registration date : 28-02-09

Bericht van biezoe vr dec 02, 2011 10:00 am

Dit is hier toch een forum over pelletkachels ?????
    player
    player
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje

Man Aantal berichten : 359
    Leeftijd : 42
    Registration date : 04-02-09

Bericht van player vr dec 02, 2011 10:28 am

Op ieder forum is er ook een plaats waar ook algemene dingen besproken kunnen worden, voor diegene die hier niet mee gediend zijn, is het mogelijk om dit subforum links te laten.
    Diegene die klagen dat er berichten zonder uitleg verwijderd worden, hebben niet het volledige topic gelezen...
    Op fora moet er een vrije meningsuiting mogelijk zijn en moet er gediscussieerd kunnen worden op een fatsoenlijke manier!

PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Man Aantal berichten : 4513
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

Bericht van krusty vr dec 02, 2011 10:33 am

Ik heb gisteren bewust niet gereageerd .Maar toch vandaag een eenmalige kleine reactie omdat ik van mening ben dat vakbonden:

1)Niet meer van deze tijd zijn .
    2)Maatschappijparasieten zijn.
    3)Een kanker van onze maatschappij zijn die eigenlijk zou moeten kunnen weggesneden worden.
    4)Een vakbond dient alleen om vriendjes aan een schoon jobken te helpen.
    5)Het stakingsrecht misbruikt wordt om op cafe te gaan zitten.
    6)Een syndicaal afgevaardigde heeft hoeveel dagen verlof ??????? 5-6 of nog meer, voor wat ??????Voor vergaderingen ....whoehaa....laat me lachen...5 minuten vergaderen en de rest punt 5.
    7)Een vakbond is een gelegaliseerde misdadigersbende waar veel zwart geld wordt witgewassen .
    Cool Ik heb 44 jaar gewerkt waarvan de eerste 6 of 7 jaar gesyndiceerd, daarna opgezegd, dus minimum 35 jaar gewerkt zonder syndicaat....En ik heb nooit geen problemen gehad.

DAAROM, hoop ik dat het vandaag stront regent met haakjes aan omdat ze zouden blijven hangen achter de oren van de betogers !

Vandaag betogen, morgen staken, wat zal het overmorgen zijn???

De vakbonden zijn vreselijk ongerust omdat hun door de jaren opgebouwd imperium, opgebouwd op de rug van de onwetende werkende man, stilaan aan het afbrokkelen is en terecht!!

Zouden we voor de verandering niet eens gaan betogen ter verbanning van die clownsfamilie (vlamingenhaters) in Brussel , die ons jaarlijks miljoenen kosten en hier alleen maar rondlopen voor de show en niks te zeggen hebben. T'is misschien maar best zo , want de chaos is al groot genoeg!!
    En eigenlijk heb ik al 2 dagen vreselijk binnenpretjes met wat ik gisteren hoorde op het nieuws dat de koekoek (is een dier dat zijn eitjes gaat leggen in een ander zijn nest, en Wendy V.W.kan ervan meespreken) of mag ik zeggen scheefpoeper,met de regelmaat van de klok een paar oorvegen verkocht aan zijn liefjes , heueu.......ja , de appel valt niet ver van de boom hé !!
    Trouwens hij en zijn broerken, die zijn bezig met ons nog meer op kosten te jagen want die kweken als konijnen, waarschijnlijk gaan we die ook mogen onderhouden.

En dan nog uitgebracht op de RTBF door P. DEBORSU , en dat verwonderd mij vreselijk,want de walen zijn door weer en wind hun hevigste sympatisanten. Zou hun imperium daar ook aan het afbrokkelen zijn.???

Eigenlijk maken we ons vreselijk belachelijk met deze vrouwenmishandelaar, gierigaard die afpingeld op restaurant (hij wenste een discount van 35%) , en zijn eigen ijsje niet betaald (stak geniepig de 10 € terug in zijn zak).Hopelijk komt hij bij jullie nooit geen pelletkachel kopen.......woehaaaaa...!!

En als klap op de vuurpijl, te dom om te helpen donderen is, jaja.....Het tweede jaar in de hogeschool 2 x moeten overdoen!!

Dus als we morgen zouden kunnen gaan betogen om die rotzooi af te voeren, sta ik als eerste op de barricaden!
    Dit zou dan eens een terechte betoging zijn die iedereen ten goede komt!!

ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 71
    Registration date : 22-11-10

Bericht van ss vr dec 02, 2011 11:13 am

@ Nick1: Goed idee.
    @ Luc Melis: Beleefdheid en respect voor een ander persoon, zowel als respect voor ieders mening is belangrijk, zoniet onmisbaar op een deftig forum. Uw uitdrukking "Pipo" is er ook weer op!
    @ aetd: deel je mening
    @ atlasgust: Blij dat je kontent bent, voorlopig ben ik dat ook... Ik begrijp de mensen niet die voortdurend klagen en zagen! Ik heb er zo ook een hoop in mijn familie zitten en het is heel onaangenaam om die azijnpissers hun gezaag te verteren bij familiefeestjes...
    Groeten,
    ss
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

Bericht van Annejanne vr dec 02, 2011 11:22 am

Je hebt gelijk Krusty, het kan toch wel deugd doen om zijn gal te spuwen hé lacher (gelukkig is er chitchat waar het allemaal kan en mag)

Luc Melis
    Pellet
    Pellet

Man Aantal berichten : 118
    Registration date : 09-10-11

Bericht van Luc Melis vr dec 02, 2011 11:49 am

ss schreef:@ Nick1: Goed idee.
    @ Luc Melis: Beleefdheid en respect voor een ander persoon, zowel als respect voor ieders mening is belangrijk, zoniet onmisbaar op een deftig forum. Uw uitdrukking "Pipo" is er ook weer op!
    @Groeten,
    ss

SS lees eerst eens bericht nummer 2
    en lees dan bericht nummer 6
    wie valt wie hier aan !
    Ik ben beleefd maar volgens mij is er maar één zijn mening die hier van tel is
    groetjes Crying or Very sad

De pan european is ondertussen vervangen door een BMW R1200 GS LC !! [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
    player
    player
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje

Man Aantal berichten : 359
    Leeftijd : 42
    Registration date : 04-02-09

Bericht van player vr dec 02, 2011 12:18 pm

@SS & Luc, laat het aub rusten. Jullie kunnen aparte meningen hebben en probeer deze ook de respecteren. Lees je bericht nog eens na vooraleer je iets post in een opwelling van emotie Smile

PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Bericht van ss vr dec 02, 2011 1:39 pm

OK Player, ik ga niet verder in op de vijandelijkheden.
    Vandaag de bewuste betoging, volgens de politie 50.000 deelnemers, persoonlijk had ik er de helft minder verwacht. Het ABVV kondigt, indien de politici de begroting niet herzien, harde actie aan!? Bevestiging van mijn betoog dat ze het land liever om zeep willen dan hun macht te zien tanen!
    Groeten,
    ss
    biezoe
    Pellet
    Pellet

Man Aantal berichten : 174
    Registration date : 28-02-09

Bericht van biezoe vr dec 02, 2011 1:44 pm

zie, het is dat wat ik wil zeggen, van over politiek te klappen komt ruzie, het is al wel genoeg daar in Brussel bij die zakkevullers !!
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Bericht van ss vr dec 02, 2011 1:54 pm

Geen ruzie, wel meningverschil! Zolang het niet persoonlijk gaat worden komt er ook geen ruzie wel gezonde discussie! tof
    Positief blijven in 't leven...
    Enne, ik gun die mensen hun betoging, maar ik sta er niet achter, dat is toch een gezonde basis om een discussie te beginnen, daarvoor moet je toch niet met stenen gooien he...
    Ik mag het trouwens niet gedroomd hebben dat ik ruzie ga maken over politiek! Politiek is me geen ruzie waard.
    Groeten,
    ss
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Bericht van ss za dec 03, 2011 1:55 pm

Morgen is al lang voorbij vrees ik, aan de uitslag te zien besluit ik dat "het verstand" toch zegevierde...
    Player, wat denk je? slotje?
    Groeten,
    ss
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

Bericht van Philip za dec 03, 2011 2:01 pm

slotje

datum voorbij en anders begint de politiek weer

grtz

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za nov 23, 2024 7:49 pm