dat is precies wat ik bedoel
maak die dingen dan voor iedereen betaalbaar..
nick1 schreef:Ik heb er als newbie al mijn buik van vol van dergelijke chit chat topics, niet echt een aangenaam sfeertje en berichten die verwijderd worden zonder verdere uitleg liggen me niet. Vanaf nu volg en reageer ik enkel nog op onderwerpen die pelletkachels aanbelangen.
jan 49 schreef:Beste, hier wil ik toch even op inpikken,ik ben belg en heb 35 jaar gewerkt en MOEST op brugpensioen,willen of niet, (heb nu een aalmoes)maar voor subsiedie's voor zonnepanelen komt een bruggepensioneerde niet in aanmerking, heb wel 35 jaar belastingen betaald (waar is de logica)Namor schreef:dat wordt er al jaren langs alle kanten..
ik wil verder geen discussie uitlokken..
maar ff een voorbeeld, mijn buurman heeft geluk en kan zonnepanelen leggen
krijgt daar flink subsidie op , die van onze belastingcenten afgaan..
ons dak ligt verkeerd helaas..
dus zonnepanelen kan ik niks mee..
toen ik 20 jaar geleden mij huis bouwde was dat ook niet iets waar je rekening mee hield..
dus ik betaal nu zodat mijn buurman gratis stroom heeft..
en zo zijn er nog wel genoeg voorbeelden te stellen..
Luc Melis schreef:nick1 schreef:Ik heb er als newbie al mijn buik van vol van dergelijke chit chat topics, niet echt een aangenaam sfeertje en berichten die verwijderd worden zonder verdere uitleg liggen me niet. Vanaf nu volg en reageer ik enkel nog op onderwerpen die pelletkachels aanbelangen.
Hier idem dito ,als er hier een pipo staat te janken en zegt dat hij zich aangevallen voelt worden de berichten direct verwijderd !!
flament NV Staden schreef:francky schreef:
Op zin gat gaan zitten, ik ga gaan werken van men 16 jaar en ben er nu 46 dus al 30 jaar gewerkt ! ze spreken van te werken tot 62 jaar ,als ik dat goed uitreken heb ik dan al 46 jaar gewerkt dan voor vader staat ,Niet iedereen zit op een bureau he en heeft licht werk .
als ik kijk naar men dochters de eene heeft tot haar 22 naar school geweest, de andere gaat nu ook tot haar 21 gaan en ze moet dan nog slagen..of er is nog een jaar bij.
Tegen dat zij hun deel hebben gedaan voor vader staat ???
Heb er vandaag ook tegen men baas over gesproken van die staking en hij gaf me gelijk we werken maar met drie man en het is druk,nogthans ben ik bij een vakbont, maar ik ga werken, maar niet tot men 62
Ge kunt elke dag stoppen met werken. Maar dan moet ge niet komen klagen dat het pensioen te klein is.
atlasgust schreef:Ik denk dat ik meega betogen, heb al een bord gemaakt met de tekst: ik ben tegen alles.
Nee de waarheid is gans anders, ik heb 50 jaar gewerkt (wie doet beter) en toch zijn we kontent dat we tevreden zijn.
francky schreef:flament NV Staden schreef:
Ge kunt elke dag stoppen met werken. Maar dan moet ge niet komen klagen dat het pensioen te klein is.
Ja hij heb gemakelijk zegen !!! ge zijd amper 30 en ma en pa ..... de rest ga ik niet noemen.
Wil wel geen ruzie he, maar voor je iets zegt over werken of pensioen, niet iedereen krijt het is zijn handen gesmeten he
jan 49 schreef:Beste, hier wil ik toch even op inpikken,ik ben belg en heb 35 jaar gewerkt en MOEST op brugpensioen,willen of niet, (heb nu een aalmoes)maar voor subsiedie's voor zonnepanelen komt een bruggepensioneerde niet in aanmerking, heb wel 35 jaar belastingen betaald (waar is de logica)Namor schreef:dat wordt er al jaren langs alle kanten..
ik wil verder geen discussie uitlokken..
maar ff een voorbeeld, mijn buurman heeft geluk en kan zonnepanelen leggen
krijgt daar flink subsidie op , die van onze belastingcenten afgaan..
ons dak ligt verkeerd helaas..
dus zonnepanelen kan ik niks mee..
toen ik 20 jaar geleden mij huis bouwde was dat ook niet iets waar je rekening mee hield..
dus ik betaal nu zodat mijn buurman gratis stroom heeft..
en zo zijn er nog wel genoeg voorbeelden te stellen..
ss schreef:@ Nick1: Goed idee.
@ Luc Melis: Beleefdheid en respect voor een ander persoon, zowel als respect voor ieders mening is belangrijk, zoniet onmisbaar op een deftig forum. Uw uitdrukking "Pipo" is er ook weer op!
@Groeten,
ss