Ervaringen German pellets - Pagina 9 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 37 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 36 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ervaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
steven
Ervaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
pedro
Ervaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
krusty
Ervaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
Fleur
Ervaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
ss
Ervaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
jeanhup
Ervaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
Philip
Ervaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
Annejanne
Ervaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 
Maryline
Ervaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 9 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 9 I_vote_rcap 

 

 Ervaringen German pellets

Ga naar beneden 
+35
caeyru
pellbox
Kris 42
krusty
MCZ SUITE AIR
demarc
ben-revo
colleken
demosthenes
piet
paularis
grossard.rob
dxnature
stef123
christ
gertdc
Péétje Brik
boke
degustibus
trigger
superior
jeanhup
biezoe
povi1
cuypersmarc
ss
marnic
erwin
pedro
player
Geert
Philip
niel
Block
steven
39 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptydo 11 okt 2012 - 12:56

Slecht nieuws ivm de 10% korting op 12 en 13 oktober. Ben net bij Aveve geweest en in de voorwaarde stond dat de korting niet geldig is op pallet prijzen, wat 3.99€ is per zak van 15kg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Pellets van Aveve   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptyza 13 okt 2012 - 14:51

Na alle dage komen lezen me terug een nieuw wachtwoord aan gevraagd.
Heb vandaag in aveve een 42 zakken gaan halen was min 10 % zijn nu aan 0,276 cent de kg.is 4,14 € de zak de prijs per palet was zelfs 3,99 € per zak.
Had er vorige week een paar zakken gaan halen en zijn goed zelf precies een minder verbruik.
tegen de pellets van Edilkamin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptywo 24 okt 2012 - 7:58

Ik stook sinds 1 week German pellets en ben er heel tevreden over. Ik stook van 7 u 's avonds tot 6 u. 's morgens en ik kan 3 nachten lang met 1 zak van 15 kg stoken.
Terug naar boven Ga naar beneden
paularis
Pellet
Pellet
paularis


Man Aantal berichten : 169
Leeftijd : 61
Registration date : 17-10-12

Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptywo 24 okt 2012 - 9:59

Hallo iedereen,

Ik gebruik ook German pellets via Aveve en ook hier tevreden over.
Bijna geen stof in de zakken (tov makro pellets) , ook ruitje beetje sneller zwart.
Vermogen is goed , weinig asse.
Gekocht in promo 8+1 voor 4 euro / zak
cheers
Groetjes
Paul

_________________
Flumenfire(selecta) 9.5 kw
Green Energie (3,36 euro)
Agricon (2.86 euro)
Igel pellets (3.25 euro)
German pellets (4.0 euro)
Makro premium wood pellets( (3.39 euro)
Badger : (4,5 euro als test)
Plospan : (3,75/14kg als test)
Mandi : (3,97 euro als test)

Pierre Girretz(4,5 euro als test)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptywo 24 okt 2012 - 15:42

Heb ze 2 jaar geleden geprobeert 2 zakjes 15 Kg vuurkorf koekte meteen vast door slakvorming.
Terug naar boven Ga naar beneden
piet
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
piet


Man Aantal berichten : 250
Registration date : 23-11-11

Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptydo 22 nov 2012 - 20:28

Stook momenteel German pellets van Aveve uit Essen (België)
Goede warmte niks mis mee alleen veel assen.
Ga deze week een ander merk proberen uit Nederland laat dit nog weten.
Had eerst piveteau bois, gaven een stuk minder assen.
Wat mij opvalt is dat de huidige German pellets tijdens het branden heel veel vonkenregen geven wat weer veel assen teweeg brengt.
Maar volgens mij is het maken van pellets hetzelfde als brood bakken, geen enkel brood is hetzelfde.
Groetjes
Piet

_________________
Nordic Fire ILVAR 7
houtpellets AVEVE -
Terug naar boven Ga naar beneden
stef123
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
stef123


Man Aantal berichten : 323
Registration date : 22-09-12

Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptyma 10 dec 2012 - 18:09

Ik gebruik nu 1 week de German pellets, ruitje wordt na een uur of 4 wel bruin en moet elke dag gepoetst worden maar niks van koek in het potje.
mvg
Stef
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: german   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptydo 13 dec 2012 - 15:13

Ik heb nu al een aantal zakjes german pellets gebruikt . Wat me opvalt is dat mijn venster veel sneller zwart is met dezelfde instellingen als bij Green Energy . En ook in het potje een grotere koek .
Terug naar boven Ga naar beneden
demosthenes
Pelletje
Pelletje
demosthenes


Man Aantal berichten : 20
Registration date : 23-02-11

Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptyma 14 jan 2013 - 20:44

wisselende ervaring met deze German pallets van Aveve in mijn kachel en in onze Cv brander(Oekofen)

Vorig jaar fantastisch, perfect, geen slakvorming, weinig roet

Dit jaar slak, slak en slak. Alles al 2 maal gereinigd, en toch... Lijkt mij dat de samenstelling veranderd is

Jammer....

_________________
Ecoteck Laura Air Plus kachel 12kW
Oekofen 15kW cv ketel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptyza 26 jan 2013 - 15:38

German pellets 4,89€/ zak en 280€/ pallet zelf afhalen bij Aveve Opoeteren. Net 5 gehaald om te testen.


Laatst aangepast door Mozes op za 26 jan 2013 - 15:51; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Exact merk toegevoegd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptyza 26 jan 2013 - 15:49

aveve alken 3,95euro per zak(granilux)
per pallet is het 3,80euro per zak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptyzo 27 jan 2013 - 19:07

Net van de verdeler in Testelt gehoord dat de prijs per palet met maar liefst 50 euro per palet omhoog gegaan is !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptydi 29 jan 2013 - 15:42

mijn German pallets geven genoeg warmte wand
Terug naar boven Ga naar beneden
colleken
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
colleken


Vrouw Aantal berichten : 233
Leeftijd : 56
Registration date : 25-11-12

Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptyvr 1 feb 2013 - 12:58

Ik heb al verschillende soorten pellets getest en deze van Aveve zijn voor mijn kachel de beste . Vanaf volgend jaar zullen het geen andere meer zijn .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptyvr 1 feb 2013 - 14:27

Ik krijg het niet warm als ik pellets van Aveve stook en heb ook meer as en zwarte ruit.

Bij mij branden Green Energy en Clear Fire het beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
ben-revo
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
ben-revo


Man Aantal berichten : 257
Leeftijd : 61
Registration date : 09-12-11

Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptydi 5 feb 2013 - 16:19

Aveve te Kinrooi 4,89 euro , per zak van 15kg . klop

_________________
Rika Revo 9kw
Rika Topo II 10kw
Terug naar boven Ga naar beneden
demarc
Pellet
Pellet
demarc


Man Aantal berichten : 122
Registration date : 11-12-11

Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptydi 5 feb 2013 - 18:10

Ja dat ze in kinrooi en ven maaseik 4,89€ kosten dat heb ik ook ondervonden
ik heb ze geprobeerd in mijn superior sonia
maar veel assen en snel een zwarte ruit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptydi 5 feb 2013 - 19:59

German Pellets ook te koop in AVEVE Koekelare.
4,89 € per zak, 4,19 € per zak indien afname pallet.

Prijzig, maar ik dacht dat German Pellets wel goed was?

Ondertussen wat navraag gedaan, in de buurt is bij andere handelaars ook Badger en Wonterspan verkrijgbaar. Welk van deze 2 verkiezen jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptydi 5 feb 2013 - 20:06

el-dimi, er zijn geen pellets die bij iedereen goed zijn, beste paar zakjes kopen en testen.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
MCZ SUITE AIR
Pellet
Pellet
MCZ SUITE AIR


Man Aantal berichten : 102
Leeftijd : 62
Registration date : 17-05-12

Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptywo 6 feb 2013 - 10:27

mijn broer heeft onlangs aveve gekocht en is niet tevreden.
Veel as en een koek in het branderpotje.

_________________
MCZ SUITE AIR  [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
fireland-wood-premium wood-agriselect-plus-econ-
green energy-bioflam-igel-florafire-badger-pivetau-greenmax
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptyma 11 feb 2013 - 20:49

Beste pelletkachel gebruikers,
Ik heb een Edilkamin Cherie en moet weer nieuwe pellets kopen.
Tot op heden heb ik alleen maar German pellets gebruikt, zijn goed maar geven veel slak, iemand ervaring wat het beste is in een CHERIE?
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptyma 11 feb 2013 - 20:54

op zulke vragen is maar 1 antwoord, er zijn geen beste pellets iedere schouw is anders, paar zakjes kopen en testen is het enige goede antwoord..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: verbranding german pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptydo 14 feb 2013 - 19:16

Ik vindt dat de laatste tijd de kwaliteit van de german pellets niet zo goed meer is. Het raampje van pelletkachel slaagt aan. Hebben er nog dit probleem ondervonden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptyza 23 feb 2013 - 13:40

Ondertussen 5,4€ per zak bij aveve, zijn ze daar gek geworden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptyza 23 feb 2013 - 18:57

Ben ook langs geweest bij aveve scherpenheuvel,ook 5.40 de zak. Ben vertrokken zonder en op een ander pellets gaan kopen aan 4.20 de zak ( corpellets 14 kg ).
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4433
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Emptyza 23 feb 2013 - 20:46

Als je geen AVEVE freak bent moet je voor de goedkoop bij AVEVE ..... NIET zijn.
Je zult daar ALTIJD meer betalen voor je pellets dan elders.

Al eens gekeken welke kiekens hier in de raad van bestuur zitten.
En die hebben allemaal een dikken bak onder hun kont met of zonder chauffeur , en dat moet allemaal betaald worden.

Lees hier maar eens hun structuur....

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaringen German pellets
Terug naar boven 
Pagina 9 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» german pellets failliet
» verkooppunten German Pellets
» ervaringen Agricon pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: German pellets-
Ga naar: