van Gast di dec 20, 2011 11:53 pm
ten eerste bestaat het woord "gratis" niet in onze economie. OP de één of andere manier moet dat reeds ingecalculeerd zijn in de prijs. bvb : ik plaats de kachel gratis voor u voor 2500 euro. Of ik lever hem gewoon voor 2250 euro en vraag 250 euro voor de plaatsing. Komt op hetzelfde neer. Dat zijn dan nog de bedrijven die het langst zullen meegaan in tegenstelling tot bedrijven die plaasten en verkopen aan een minimale marge. Deze kunnen dan een jaar later geen garantie meer bieden...... omdat ze failliet zijn. Zo ken ik er hier genoeg waarvan klanten dan vragen of je niemand weet die ook onderhoud doet voor een prijsje (ik doe trouwens alleen pelletverkoop)
Daarenbonven kiest iedereen toch waar hij zijn kachel koopt? Interesseert de deal jou niet, ga dan op een ander. Kies gewoon zelf voor de verkoper die u het voordeligst lijkt.
Vraag en aanbod mensen, zo worden prijzen gezet.
En soms is prijs zelfs niet het belangrijkste!! raar maar waar.
En weet ook : mensen die hier op het forum zitten, vertegenwoordigen slechts een kleine 10% van de pelletkachelgebruikers, en laat het nu net deze 10% zijn die altijd steen en been klaagt over prijzen.
Ik ken genoeg mensen die blindelings een kachel laten plaatsen en 4.50 euro betalen voor hun pellets.