een maxime hoogte van buis  Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 47 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 47 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
een maxime hoogte van buis  I_vote_lcapeen maxime hoogte van buis  I_voting_bareen maxime hoogte van buis  I_vote_rcap 
steven
een maxime hoogte van buis  I_vote_lcapeen maxime hoogte van buis  I_voting_bareen maxime hoogte van buis  I_vote_rcap 
pedro
een maxime hoogte van buis  I_vote_lcapeen maxime hoogte van buis  I_voting_bareen maxime hoogte van buis  I_vote_rcap 
krusty
een maxime hoogte van buis  I_vote_lcapeen maxime hoogte van buis  I_voting_bareen maxime hoogte van buis  I_vote_rcap 
Fleur
een maxime hoogte van buis  I_vote_lcapeen maxime hoogte van buis  I_voting_bareen maxime hoogte van buis  I_vote_rcap 
ss
een maxime hoogte van buis  I_vote_lcapeen maxime hoogte van buis  I_voting_bareen maxime hoogte van buis  I_vote_rcap 
jeanhup
een maxime hoogte van buis  I_vote_lcapeen maxime hoogte van buis  I_voting_bareen maxime hoogte van buis  I_vote_rcap 
Philip
een maxime hoogte van buis  I_vote_lcapeen maxime hoogte van buis  I_voting_bareen maxime hoogte van buis  I_vote_rcap 
Annejanne
een maxime hoogte van buis  I_vote_lcapeen maxime hoogte van buis  I_voting_bareen maxime hoogte van buis  I_vote_rcap 
Maryline
een maxime hoogte van buis  I_vote_lcapeen maxime hoogte van buis  I_voting_bareen maxime hoogte van buis  I_vote_rcap 

 

 een maxime hoogte van buis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



een maxime hoogte van buis  Empty
BerichtOnderwerp: een maxime hoogte van buis    een maxime hoogte van buis  Emptyma dec 19, 2011 1:09 pm

Hallo wie weet als er een maxime hoogte verijst is als je een dubbelwandige buis van 8cm door snede tegen de buitenmuur geplaatst .Er werd mij verteld dat er een gat geboord word door de muur op +/ 35 Cm van de vloer . Daar zou men vertrekken met een T stuk plus twee maal 1 m een hoek van 45gr plus een buisje van 25cm wat boven komt te staan om de uitgang van de muur weg te lijden .Zo dat de muur niet vuil word dan komt mijn buis op ongeveer 2.50m - 2,60m van de terrasvloer . Is dat niet wat hoog is mijn vraag laat jullie reacties maar komen .
ik dank jullie Baseman
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

een maxime hoogte van buis  Empty
BerichtOnderwerp: Re: een maxime hoogte van buis    een maxime hoogte van buis  Emptyma dec 19, 2011 1:11 pm

schouw moet tot boven het dak

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
lojo
Starter
Starter
lojo


Man Aantal berichten : 11
Registration date : 30-09-11

een maxime hoogte van buis  Empty
BerichtOnderwerp: Re: een maxime hoogte van buis    een maxime hoogte van buis  Emptyma dec 19, 2011 3:32 pm

Volgens sommige handleidingen van pelletkachels zou 1,5m het minimum zijn tussen t-stuk en uitlaat(boven kant).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



een maxime hoogte van buis  Empty
BerichtOnderwerp: Re: een maxime hoogte van buis    een maxime hoogte van buis  Emptyma dec 19, 2011 3:39 pm

Citaat :
Volgens sommige handleidingen van pelletkachels zou 1,5m het minimum zijn tussen t-stuk en uitlaat(boven kant
is een beetje vaag.

Citaat :
schouw moet tot boven het dak
is juist en duidelijk. In de (7) handleidingen die ik ken staat dit duidelijk beschreven, met tekening erbij van de risico-zones met betrekking tot valwinden e.d.

Bij voorkeur boven de nok en anders minimaal 2 meter boven de dakhelling.
Terug naar boven Ga naar beneden
lojo
Starter
Starter
lojo


Man Aantal berichten : 11
Registration date : 30-09-11

een maxime hoogte van buis  Empty
BerichtOnderwerp: Re: een maxime hoogte van buis    een maxime hoogte van buis  Emptyma dec 19, 2011 4:00 pm

Voor de aankoop van mijn kachel ben ik bij twee verkopers gaan kijken en beide hadden hun kachel aangesloten met een t-stuk van onder en dan 1,5m verticaal en dan met een bocht van 90° horizontaal door de wand naar buiten.
Ik ga niet alle handleidingen noemen maar bijvoorbeeld bij de Edilkamin Iris 2005
is er een schets en uitleg die laat zien dat dit toegelaten is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



een maxime hoogte van buis  Empty
BerichtOnderwerp: Re: een maxime hoogte van buis    een maxime hoogte van buis  Emptyma dec 19, 2011 5:51 pm

Een plaatje zegt meer;
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



een maxime hoogte van buis  Empty
BerichtOnderwerp: Re: een maxime hoogte van buis    een maxime hoogte van buis  Emptyma dec 19, 2011 6:21 pm

Beste,

Dat is afhankelijk van merk tot merk, bij Edilkamin is 1.5 meter voldoende om de garantie te behouden. Bij MCZ dient dit steeds bovendaks te zijn.

Groeten,

Vandebosch Nicky
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een maxime hoogte van buis  Empty
BerichtOnderwerp: Re: een maxime hoogte van buis    een maxime hoogte van buis  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een maxime hoogte van buis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» hoogte vlammen
» Hoogte rooster kanalisatie
» buis kanalisatie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: