Edelkamin Marea Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina

Het forum over verwarmen met pellets

IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Edelkamin Marea I_vote_lcapEdelkamin Marea I_voting_barEdelkamin Marea I_vote_rcap 
steven
Edelkamin Marea I_vote_lcapEdelkamin Marea I_voting_barEdelkamin Marea I_vote_rcap 
pedro
krusty
Fleur
ss
jeanhup
Philip
Annejanne
Maryline

Edelkamin Marea

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous

Edelkamin Marea Empty
BerichtOnderwerp: Edelkamin Marea   Edelkamin Marea Emptyza feb 18, 2012 8:25 am

Hallo,
Mijn pelletkachel edelkamin marea geeft op het scherm washing weer wat houd dit in
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven

Man Aantal berichten : 5472
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Edelkamin Marea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Edelkamin Marea   Edelkamin Marea Emptyza feb 18, 2012 10:03 am

dat is het kuisen van het branderpotje. Heb je geen handleiding?

De ventilator gaat dat wat harder blazen

speedy
Pellet
Pellet

Aantal berichten : 70
Registration date : 21-02-09

Edelkamin Marea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Edelkamin Marea   Edelkamin Marea Emptyza feb 18, 2012 2:56 pm

Als er washing poluzia opkomt moet je de 2 stangen van rookkanalen vene op en neer doen. Dan verdwijnt het meestal. Als hij het branderpotje leeg blaast krijg ik geen melding op de mijne.
Gast
Gast
Anonymous

Edelkamin Marea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Edelkamin Marea   Edelkamin Marea Emptyza feb 18, 2012 4:47 pm

Bedankt voor jullie snelle reactie, ik heb de kachel vanmorgen goed zuiver gemaakt en toen ook niks meer op het scherm gezien.
Ik heb de kachel pas het was een showroom model ze zijn nog op zoek naar de handleiding, dus nu ik op internet voor wat extra informatie.
Ik zag ook dat je de hoeveelheid pellets kunt aanpassen, wat voor instelling kan ik dan het beste kiezen.
Gesponsorde inhoud

Edelkamin Marea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Edelkamin Marea   Edelkamin Marea Empty

Edelkamin Marea
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: