Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 24 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 24 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers

+5
Annejanne
Fleur
erwin
Block
krusty
9 plaatsers

Nieuwe energiespeler op de markt !!

cuypersmarc
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje

Aantal berichten : 274
    Registration date : 29-11-10

Nieuwe energiespeler op de markt !! - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe energiespeler op de markt !!

Bericht van cuypersmarc wo mei 23, 2012 2:26 pm

wij zijn dit jaar overgestapt van electrabel naar eneco
    was een maand geleden voor mij het goed koopste, echter heb ik verleden week nog eens een simulatie gedaan met vreg systeem en stond nu op plaats 7 ?
    mischien beter elke maand veranderen Smile
    povi1
    povi1
    Pellet
    Pellet

Man Aantal berichten : 110
    Leeftijd : 67
    Registration date : 29-12-09

Nieuwe energiespeler op de markt !! - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe energiespeler op de markt !!

Bericht van povi1 wo mei 23, 2012 4:04 pm

Ook ik ben enkele weken geleden overgestapt van luminus naar elegant en het maakte mij een verschil van 240 euro minder te betalen op jaarbasis enkel voor electriciteit daar ik geen gas heb.
    Ook de dochter is vandaag overgestapt van nuon naar elegant en heeft een 280 euro minder te betalen voor gas en electriciteit.Het is dus toch wel de moeite om te vergelijken en over te stappen. Smile
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast wo mei 23, 2012 5:37 pm

heb eens verschil met hun uitgerekend hetgène ik nu betaal bij electrabel en hetgene ik bij elegant zou betalen op elektriciteit allèèn al als alles klopt dat ze zeggen zou dit voormij èèn derde maken van 90euro naar 60euro per maand Twisted Evil
    erwin
    erwin
    Admin

Man Aantal berichten : 32457
    Leeftijd : 62
    Registration date : 15-02-10

Bericht van erwin wo mei 23, 2012 8:48 pm

@ pedro

over die wachttijden zegt elegant het volgende:

Waar u massaal voor belt
    Bij ons krijgt u geen stemcomputer aan de lijn, maar een medewerker van vlees en bloed. Deze persoonlijke aanpak kan soms leiden tot wachttijden.

Door uw massale enthousiasme kunnen we niet altijd even snel reageren op alle vragen. Om onze klanten de service te kunnen bieden die ze verdienen, hebben we de telefonische beschikbaarheid voor niet-klanten beperkt: van 10 tot 12 kan iedereen ons kantoor bellen met alle mogelijke vragen.

Omdat we ook tijdens deze stormloop trouw willen blijven aan onze grondige en persoonlijke aanpak, hebben we voor onze klanten een speciaal e-mailadres gemaakt: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]. Mail ons via het e-mailadres waarmee u klant werd, dan helpen we u met voorrang verder.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo nov 24, 2024 12:15 am