Fietstochtje door Nederland Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 10 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Fietstochtje door Nederland I_vote_lcapFietstochtje door Nederland I_voting_barFietstochtje door Nederland I_vote_rcap 
steven
Fietstochtje door Nederland I_vote_lcapFietstochtje door Nederland I_voting_barFietstochtje door Nederland I_vote_rcap 
pedro
Fietstochtje door Nederland I_vote_lcapFietstochtje door Nederland I_voting_barFietstochtje door Nederland I_vote_rcap 
krusty
Fietstochtje door Nederland I_vote_lcapFietstochtje door Nederland I_voting_barFietstochtje door Nederland I_vote_rcap 
Fleur
Fietstochtje door Nederland I_vote_lcapFietstochtje door Nederland I_voting_barFietstochtje door Nederland I_vote_rcap 
ss
Fietstochtje door Nederland I_vote_lcapFietstochtje door Nederland I_voting_barFietstochtje door Nederland I_vote_rcap 
jeanhup
Fietstochtje door Nederland I_vote_lcapFietstochtje door Nederland I_voting_barFietstochtje door Nederland I_vote_rcap 
Philip
Fietstochtje door Nederland I_vote_lcapFietstochtje door Nederland I_voting_barFietstochtje door Nederland I_vote_rcap 
Annejanne
Fietstochtje door Nederland I_vote_lcapFietstochtje door Nederland I_voting_barFietstochtje door Nederland I_vote_rcap 
Maryline
Fietstochtje door Nederland I_vote_lcapFietstochtje door Nederland I_voting_barFietstochtje door Nederland I_vote_rcap 

 

 Fietstochtje door Nederland

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Fietstochtje door Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Fietstochtje door Nederland   Fietstochtje door Nederland Emptyma aug 27, 2012 11:25 am

Volgende maand plannen mijn collega en ik een 3daagse fietstocht dooor/in Nederland.Onze voorkeur gaat uit naar provincie Friesland of Noord-Holland en ev. Flevoland of Drenthe. Nu mijn vraag:zijn er mensen die mij een fietsroute kunnen aanbevelen en ook een goedkope overnachtingsplaats(bijv B&B)? Bedoeling is om op woensdagmiddag op een plaats aan te komen en in de namiddag een korte fietstocht te maken ,en dan op donderdag een hele dag fietsen en ondertss nog enkele mooie plaatsjes meepikken,om dan opvrijdag terug richting Belgie te rijden(met de auto:-)

grtz,
pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
ann
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
ann


Vrouw Aantal berichten : 285
Leeftijd : 57
Registration date : 25-01-10

Fietstochtje door Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fietstochtje door Nederland   Fietstochtje door Nederland Emptyma aug 27, 2012 11:41 am

Dag Pedro,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Je wordt hiervan lid voor 10 euro geloof ik en dan kan je bij mensen gaan slapen en betaal je ontbijt inbegrepen nog geen 20 euro per persoon.

Je krijgt dan een boek met contactadressen. Daarin staat wat er ter beschikking is op welk adres: bijvoorbeeld kamer in het huis of apart huisje in tuin, of woonboot, etc.

Ik heb het eenmaal gedaan en het viel me reuze mee.

Groetjes,

Ann
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.gsystems.be
Gast
Gast
Anonymous



Fietstochtje door Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fietstochtje door Nederland   Fietstochtje door Nederland Emptyma aug 27, 2012 12:41 pm

Pedro,

mooie en bewegwijzerde fietsroutes vind je bij de ANWB, hebben in de meeste toeristische plaatsen wel een vestiging.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Fietstochtje door Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fietstochtje door Nederland   Fietstochtje door Nederland Emptydi aug 28, 2012 5:42 pm

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!!

volgende week es alles voorbereiden en zien waar we gaan uitkomen:-)

Grtzzzzzzzzzz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Dan12
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Dan12


Man Aantal berichten : 201
Registration date : 18-12-11

Fietstochtje door Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fietstochtje door Nederland   Fietstochtje door Nederland Emptydi aug 28, 2012 9:56 pm

misschien een rondje ijselmeer-stedentocht.


grt, Dan12
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Fietstochtje door Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fietstochtje door Nederland   Fietstochtje door Nederland Emptydo sep 06, 2012 8:46 pm

Voila,
via marktplaats een mooie B&B gevonden in Friesland en volgende week woensdag gaan we er naartoe! We zullen de buurt van Bergum/leeuwarden es onveilig gaan maken geek

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31781
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Fietstochtje door Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fietstochtje door Nederland   Fietstochtje door Nederland Emptydo sep 06, 2012 9:11 pm

pedro en allemaal uwe tenue van pelletforum aandoen he rollen

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Fietstochtje door Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fietstochtje door Nederland   Fietstochtje door Nederland Emptydo sep 06, 2012 9:15 pm

Allemaal lol! ,we zijn 2man 'sterk' hahaha

Erwin,ik bezorg je in PM mijn adres voor de tenues,da mag 2x XL zijn klop lacher lacher

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Fietstochtje door Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fietstochtje door Nederland   Fietstochtje door Nederland Emptydo sep 06, 2012 9:28 pm

@ Erwin: ik wil er ook wel eentje: Korte broek, lange broek, korte mouwen, lange mouwen, wintervest, handschoenen met reclame op van pelletforum. Moet toch kunnen.
Groeten Steven.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31781
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Fietstochtje door Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fietstochtje door Nederland   Fietstochtje door Nederland Emptydo sep 06, 2012 9:34 pm

weckxconincx ge moet wel eerst ne deftige fiets hebben..., en we wachten trouwens nog op een sponsor Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Fietstochtje door Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fietstochtje door Nederland   Fietstochtje door Nederland Emptyzo sep 16, 2012 4:22 pm

Zo,sinds vrijdagnm terug van Friesland,super weer gehad,B&B was ook in orde en een heel mooie streek. Op woensdag 36km gefietst en op donderdag 87km,een totaal van 123km dus,meer dan genoeg voor een amateurfietser zoals ik geek .

Door hun fietsknooppunten in Nederland kan je heel gemakkelijk routes uitstippelen en is fietsen een plezier!Wordt zeker vervold volgend jaar!!

Grtz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Fietstochtje door Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fietstochtje door Nederland   Fietstochtje door Nederland Emptyzo sep 16, 2012 4:58 pm

Pedro,

welkom terug zou ik zeggen. Voor volgend jaar wil ik toch je aandacht vestigen op de Drentse/Emslandse grensstreek, hier wordt sinds enige jaren enorm ge-investeerd in de fietstourist.

Zie: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] en [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Voordelen? Prijsgunstig, mogelijkheid tot bagageservice, goede en betaalbare gastronomie en een fantastische en afwisselende natuur.

Veel lees- en planplezier.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fietstochtje door Nederland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fietstochtje door Nederland   Fietstochtje door Nederland Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fietstochtje door Nederland
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zo gaat het kennelijk nog steeds in Nederland.
» De Lange, Ursem (1646 WJ)
» Iets nieuws in Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Chit Chat-
Ga naar: