Goedendag,
Een tijdje geleden vroeg een buurman mij waarom wij geen pellet-cvketel hebben. Toen dacht ik daar niet zo over na. Tot ik onze energierekening zag: wij betalen (inclusief BTW) ongeveer 5500 euro per jaar aan gas. Oeps!
Nu ben ik mij aan het verdiepen in de CV-palletketels maar zie door de bomen het bos niet meer... help!
Wij hebben een huis van 350 vierkante meter, plafondhoogte is ongeveer 3 meter. Er is een goede kelderruimte precies onder de huidige CV-ketel. Wij willen ook een warmwater-vat erbij nemen.
Waar moet ik op letten?
Wat voor ketel(merk) zou geschikt zijn?
En is het echt zo dat je 30 - 40% voordeliger uit bent?
Gaat de huidige CV-ketel helemaal weg?
Kunnen de verwarmingsplaten gewoon blijven hangen?
Hoop vragen! Dank voor het meedenken!
Een tijdje geleden vroeg een buurman mij waarom wij geen pellet-cvketel hebben. Toen dacht ik daar niet zo over na. Tot ik onze energierekening zag: wij betalen (inclusief BTW) ongeveer 5500 euro per jaar aan gas. Oeps!
Nu ben ik mij aan het verdiepen in de CV-palletketels maar zie door de bomen het bos niet meer... help!
Wij hebben een huis van 350 vierkante meter, plafondhoogte is ongeveer 3 meter. Er is een goede kelderruimte precies onder de huidige CV-ketel. Wij willen ook een warmwater-vat erbij nemen.
Waar moet ik op letten?
Wat voor ketel(merk) zou geschikt zijn?
En is het echt zo dat je 30 - 40% voordeliger uit bent?
Gaat de huidige CV-ketel helemaal weg?
Kunnen de verwarmingsplaten gewoon blijven hangen?
Hoop vragen! Dank voor het meedenken!