PEP Energie pellets - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
PEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_lcapPEP Energie pellets - Pagina 2 I_voting_barPEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
PEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_lcapPEP Energie pellets - Pagina 2 I_voting_barPEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
PEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_lcapPEP Energie pellets - Pagina 2 I_voting_barPEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
PEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_lcapPEP Energie pellets - Pagina 2 I_voting_barPEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
PEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_lcapPEP Energie pellets - Pagina 2 I_voting_barPEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
PEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_lcapPEP Energie pellets - Pagina 2 I_voting_barPEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
PEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_lcapPEP Energie pellets - Pagina 2 I_voting_barPEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
PEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_lcapPEP Energie pellets - Pagina 2 I_voting_barPEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
PEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_lcapPEP Energie pellets - Pagina 2 I_voting_barPEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
PEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_lcapPEP Energie pellets - Pagina 2 I_voting_barPEP Energie pellets - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 PEP Energie pellets

Ga naar beneden 
+3
steven
Uthrex
erwin
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 31733
Registration date : 15-02-10

PEP Energie pellets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PEP Energie pellets   PEP Energie pellets - Pagina 2 Emptywo okt 03, 2012 8:43 pm

als ik dat andere topic lees over europese normen is deze lagere calorische waarde geen probleem,

waarden die daar aangegeven worden in MJ/kg omrekenen naar KWh/kg:

Bij DINplus : waarde >= 5 Kwh/kg
Bij ENplus: tussen 4.7 en 5.3 Kwh/kg
Terug naar boven Ga naar beneden
arjan.moes
Pellet
Pellet
arjan.moes


Man Aantal berichten : 64
Registration date : 05-02-12

PEP Energie pellets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PEP Energie pellets   PEP Energie pellets - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 8:22 am

Nadat ik een paar zakjes Jekro pellets heb mogen proberen kom ik tot de conclusie dat PEP pellets echt wel aan de lange kant zijn. Waar ik bij Jekro regelmatig 'ping ping ping' in het brander bakje hoor, blijft dat geluid bij pep weg. Ik heb dus ook al een paar X alarm 'no fire' gehad omdat er te weinig pellets werden aangevoerd.

_________________
Eurostek Stella 8 / 10 Kw (tevreden gebruiker)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



PEP Energie pellets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PEP Energie pellets   PEP Energie pellets - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 8:29 am

Citaat :
Ik heb dus ook al een paar X alarm 'no fire' gehad omdat er te weinig pellets werden aangevoerd.
Daarom heb ik bij mij de pellettoevoer "verhoogd" naar 0%, sindsdien geen problemen meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikzelf
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Ikzelf


Man Aantal berichten : 383
Leeftijd : 40
Registration date : 11-09-11

PEP Energie pellets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PEP Energie pellets   PEP Energie pellets - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 10:28 am

kan ik bij een RIKA REVO de pellettoevoer ook verminderen om minder koek te krijgen?

Ik heb alle parameters van de kachel maar weet niet wat de afkorting ervan is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



PEP Energie pellets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PEP Energie pellets   PEP Energie pellets - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 10:32 am

Staat er in de handleiding niet hoe je dat moet kunnen doen, dit zou een gebruikershandeling moeten kunnen zijn zonder in de parameters te moeten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikzelf
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Ikzelf


Man Aantal berichten : 383
Leeftijd : 40
Registration date : 11-09-11

PEP Energie pellets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PEP Energie pellets   PEP Energie pellets - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 10:33 am

neen, in principe moet je aan de RIKA nooit iets veranderen, dat gaat allemaal automatisch. Maar toch...
Terug naar boven Ga naar beneden
arjan.moes
Pellet
Pellet
arjan.moes


Man Aantal berichten : 64
Registration date : 05-02-12

PEP Energie pellets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PEP Energie pellets   PEP Energie pellets - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 2:43 pm

Na bijna 900 Kg ben in tot de conclusie gekomen dat ik niet echt tevreden ben over PEP pellets. In vergelijking met andere merken (Jekro, plospan) geven ze minder warmte en er zit erg veel stof in de zak. Volgend jaar toch maar weer naar Jansen in Eext om daar pellets te kopen.

_________________
Eurostek Stella 8 / 10 Kw (tevreden gebruiker)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



PEP Energie pellets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PEP Energie pellets   PEP Energie pellets - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 3:02 pm

In vergelijking met Firestixx vallen ze mij ook tegen, kan er goed mee stoken maar er zit inderdaad redelijk wat stof in de zakken. De leverancier waar ze vandaan komen heeft ook Juwi pellets voor dezelfde prijs dus maar eens overleggen wat het voor het volgend seizoen gaat worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
arjan.moes
Pellet
Pellet
arjan.moes


Man Aantal berichten : 64
Registration date : 05-02-12

PEP Energie pellets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PEP Energie pellets   PEP Energie pellets - Pagina 2 Emptyvr jan 18, 2013 7:03 pm

Volgend seizoen naar Jansen in Eext. 4 euro voor 14 Kg.

_________________
Eurostek Stella 8 / 10 Kw (tevreden gebruiker)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



PEP Energie pellets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PEP Energie pellets   PEP Energie pellets - Pagina 2 Emptydi jul 30, 2013 11:25 am

Vandaag de laatste resultaten van 198 zakken PEP Energiepellets gezien, de asopvang onderin de schouw leeggemaakt nadat de schoorsteen veger enkele weken teug was geweest. De hoeveelheid roet bedroeg een dikke emmer vol en dit is uitzonderlijk veel in vergelijking met andere soorten die ik heb gestookt. Normaal heb ik nog geen halve emmer dus durf ik zeggen dat PEP behoorlijk "vuil" brandt, eens maar niet weer dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





PEP Energie pellets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PEP Energie pellets   PEP Energie pellets - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
PEP Energie pellets
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ervaringen Green Energy pellets
» Alternatieve energie door test-aankoop !
» Smogalarm = geen hout stoken?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: PEP Energie-
Ga naar: