van Gast ma jun 20, 2011 10:51 am
Voor ons : EERSTE KLAS PRUTSERS !!
1) Bij plaatsing gat geboord in plat dak op vrijdag middag, alles open laten liggen voor het weekend en ja onweer ... alles ondergelopen en vals plafond naar beneden gekomen. al mijn werk voor niets.
2) Als je belt met een probleem, krijg je een stress-kip van een secretaresse aan de lijn, die niets kan en/of wil doen ... en tis haar schuld allemaal niet want ze staat op het puntje van een depressie ... Maar das toch mijn probleem niet? Als ge uwe job niet graag doet zoekt u een ander!
3) Op het plat dat een schoorsteenpijp geplaatst van amper 30cm . Bij een binnenbouw ... gggrrr ... laat ons zeggen dat de buiren niet content waren met de roet die binnenwaait en dat ik dankzij deze prutsers daarvoor nu ook nog een dagvaarding aan mijn been heb ....
4) Bij de vraag "hoe moet ik de kachel onderhouden tijdens het gebruik?" antw : "bwaaa om de 2 dagen beetje krabben, das al !" Ze hebben daar nog nooit gehoord dat het misschien geen slecht idee is de kachel om de 2 dagen uit te kuisen met speciale stofzuiger ....
5) Afstelling van onze cv pellet kachel: wel onze dochter van 4 kent er waarschijnlijk nog meer van ....
6) DENK DAT U DE BOODSCHAP BEGREPEN HEBT, IK KAN NOG EVEN VERDER DOEN ...
Doe uzelf een plezier, leer uit de fouten van anderen, en ga bvb naar 'iemand anders' of zo , die mensen weten wel wat ze doen ....
Laatst aangepast door Uthrex op ma jun 20, 2011 11:51 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : naam installateur gemaskeerd (je mag hem complimenteren in een andere topic als je wil))