Pellet toevoer verminderen Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 33 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 31 gasten

krusty

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Pellet toevoer verminderen I_vote_lcapPellet toevoer verminderen I_voting_barPellet toevoer verminderen I_vote_rcap 
steven
Pellet toevoer verminderen I_vote_lcapPellet toevoer verminderen I_voting_barPellet toevoer verminderen I_vote_rcap 
pedro
Pellet toevoer verminderen I_vote_lcapPellet toevoer verminderen I_voting_barPellet toevoer verminderen I_vote_rcap 
krusty
Pellet toevoer verminderen I_vote_lcapPellet toevoer verminderen I_voting_barPellet toevoer verminderen I_vote_rcap 
Fleur
Pellet toevoer verminderen I_vote_lcapPellet toevoer verminderen I_voting_barPellet toevoer verminderen I_vote_rcap 
ss
Pellet toevoer verminderen I_vote_lcapPellet toevoer verminderen I_voting_barPellet toevoer verminderen I_vote_rcap 
jeanhup
Pellet toevoer verminderen I_vote_lcapPellet toevoer verminderen I_voting_barPellet toevoer verminderen I_vote_rcap 
Philip
Pellet toevoer verminderen I_vote_lcapPellet toevoer verminderen I_voting_barPellet toevoer verminderen I_vote_rcap 
Annejanne
Pellet toevoer verminderen I_vote_lcapPellet toevoer verminderen I_voting_barPellet toevoer verminderen I_vote_rcap 
Maryline
Pellet toevoer verminderen I_vote_lcapPellet toevoer verminderen I_voting_barPellet toevoer verminderen I_vote_rcap 

 

 Pellet toevoer verminderen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Pellet toevoer verminderen Empty
BerichtOnderwerp: Pellet toevoer verminderen   Pellet toevoer verminderen Emptydi 30 okt 2012 - 10:01

Goedemorgen,

Heb nog eens een vraagje ( is toch gemakkelijk hoor zo'n forum, respect voor iedereen die er voor zorgt dat wij de beginners, die nog weinig of niets weten van hun kachel hier terecht kunnen ).
Had hier gelezen dat je de pellet toevoer kon regelen zonder in de parameters te gaan knoeien, heb het geprobeerd, en is mij idd gelukt. mijn pellettoevoer stond op 0%, heb ze nu op - 10% gezet. Mijn vraag: Mag dat nu nog, nu het al vrij koud is buiten ? Of is dat beter iets wat je doet in het voor- en na- jaar ?, Ik bedoel gaat mijn kachel het nu nog warm krijgen ? Ik zal dat waarschijnlijk moeten ondervinden, maar het zou toch fijn zijn om de meningen te horen van de " oude rotten " in het vak, die dat waarschijnlijk al allemaal uitgeprobeerd hebben.
Mijn kachel is een Rio 13.2KW en ik heb ze sinds begin mei 2012. tot nu toe zei de kachel mij dat ze met 15 kg 16u kon branden, nu na het verminderen zegt ze mij dat ze met 15kg 21u kan branden.

Alvast bedankt weeral ! Smile

Veronique
Ps: Ik brand Bioflam, weet niet of dat iets uitmaakt !
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 837
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

Pellet toevoer verminderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellet toevoer verminderen   Pellet toevoer verminderen Emptydi 30 okt 2012 - 12:13

Ik ken je kachel niet maar kun je nergens je temperatuurwaarde van de rookgassen aflezen? Aan de hand van deze gegevens weet je hoe warm je kachel nog wordt.

_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Pellet toevoer verminderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellet toevoer verminderen   Pellet toevoer verminderen Emptydi 30 okt 2012 - 15:07

dat moet je zelf uittesten of de kachel het nog warm krijgt...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pellet toevoer verminderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellet toevoer verminderen   Pellet toevoer verminderen Emptyza 3 nov 2012 - 11:00

Het was idd een kwestie van uitproberen...En blijkbaar krijgt mijn kachel het met deze buiten T° niet meer warm genoeg als de toevoer op - 10% staat, dus maar weer netjes op 0% terug gezet.

Groetjes, Veronique
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pellet toevoer verminderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellet toevoer verminderen   Pellet toevoer verminderen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pellet toevoer verminderen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ervaringen mcz thema
» pellet toevoer
» pellet toevoer palladio scozia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: