Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 24 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 22 gasten

Flamingo, zoom


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    verkoop mandi pellets in zuid-nederland

    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkoop mandi pellets in zuid-nederland Empty verkoop mandi pellets in zuid-nederland

    Bericht van Gast do nov 08, 2012 8:32 pm

    Hallo,weet er iemand waar mandipellets in zuid Nederland verkocht worden.
    Dit vraag ik omdat ik in lommel bij de brico iedere 2 week zakken moet gaan halen .
    In mijn kachel branden deze goed zonder veel vervuiling op de ruit en in branderbakje.
    Ik wil deze pellets graag thuis laten leveren.
    Het mag ook een leverancier zijn die uit België komt.
    Groeten, evert69
    Km
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4746
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    verkoop mandi pellets in zuid-nederland Empty Re: verkoop mandi pellets in zuid-nederland

    Bericht van pedro do nov 08, 2012 11:14 pm

    Hoi Evert69,

    als ik het goed begrijp gaat u iedere week 'speciaal' naar de Brico achter 2zakken Mandi pellets Shocked

    anders deze link es checken:

    https://pellets.forummotion.com/f116-nederland

    Mvg,

    Pedro

    Ps;Elite pellets worden doorheen heel Nederland thuisgeleverd door GBS



    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkoop mandi pellets in zuid-nederland Empty oei foutje met typen

    Bericht van Gast vr nov 09, 2012 7:45 am

    Ha die pedro,
    Dit is een foutje in het typen,want wat er staat is een beetje erg overdreven.
    Het moet staan: eens in de 2 weken ga ik zakken halen.
    Groeten evert69.
    nick1
    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 835
    Leeftijd : 62
    Registration date : 22-11-11

    verkoop mandi pellets in zuid-nederland Empty Re: verkoop mandi pellets in zuid-nederland

    Bericht van nick1 vr nov 09, 2012 12:18 pm

    eh...bij mij gaat er ook geen week voorbij zonder dat ik den Brico, Gamma, Hubo e.a. bezoek. Is voor mij precies ne snoepwinkel waar ik doorwandel en 't is een tijdsverdrijf om mijn middagpauze op het werk wat in te vullen Razz


    _________________
    Piazzetta P955 (11/01/2012)
    MCZ Cute (2014)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkoop mandi pellets in zuid-nederland Empty Re: verkoop mandi pellets in zuid-nederland

    Bericht van Gast za nov 10, 2012 3:44 pm

    verkoopt BRICO terug Mandi? Ik dacht dat ze WOODOX verkochten.
    Ik ben op zoek naar MANDI want zij waren de beste tot nu toe. Ze gaan niet de minste aanslag in het korfje.De verschillende leveranciers waar ik ze tot nu toe haalde, doen ze niet meer in omdat ze volgens hen op het einde van vorig seizoen (voorjaar 2012)slechte partijen gekregen hadden.
    Op dit moment stook ik GERMAN. Die geven wel een beetje aanslag in het korfje maar geen echte harde koek zoals AGRICON en WOODOX. Ik koop ze in aan 3.50 zelf afgehaald.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    verkoop mandi pellets in zuid-nederland Empty mandi bij brico

    Bericht van Gast za nov 10, 2012 9:31 pm

    In het krantje van de brico stond ongeveer 3 weken (rond 18 okt) inderdaad de woodox pellets in promotie.
    Deze waren in mijn geval op en werd door het personeel aangeboden dat ik ook de mandipellets die ze hadden onder de zelfde voorwaarde mee kon krijgen (6 halen is 5 betalen).
    Ik heb toen 12 zakken mee gebracht voor een prijs van €4,65 per zak (als ik het me goed herinnner,dus €46,50 voor 12 zakken.
    Zelf ben ik goed tevreden met de mandipellets.
    Groetjes evert 69

    Gesponsorde inhoud


    verkoop mandi pellets in zuid-nederland Empty Re: verkoop mandi pellets in zuid-nederland

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 9:51 am