Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 2 verborgen en 15 gasten

grossard.rob

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_lcapTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_voting_barTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_lcapTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_voting_barTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_lcapTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_voting_barTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_lcapTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_voting_barTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_lcapTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_voting_barTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_lcapTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_voting_barTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_lcapTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_voting_barTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_lcapTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_voting_barTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_lcapTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_voting_barTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_lcapTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_voting_barTermijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?

Ga naar beneden 
+6
Annejanne
hermanV
Fleur
grossard.rob
erwin
nick1
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
dxnature
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje



Aantal berichten : 305
Registration date : 25-10-11

Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyvr nov 16, 2012 1:34 pm

Ben drie maanden op zoek geweest om het kaf van het koren te scheiden waarna er drie merken uit de bus kwamen waaruit we de voor ons geschikte en esthetisch passende kachel hebben gekozen. Na het ondertekenen van de bestelbon is de kachel na 20 dagen wachten geplaatst (april 2012) zoals vermeld op deze bestelbon. Goed afstellen op de gebruikte pellets heb ik zelf gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
goldwing
Pellet
Pellet
goldwing


Man Aantal berichten : 139
Leeftijd : 64
Registration date : 23-11-10

Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyvr nov 16, 2012 2:12 pm

Ik heb een edilkamin moon mijn kortst bij zijnde verkoper is in schriek maar daar had men de kachel staan maar kon ze in oktober 2010 niet meer plaatsen te veel werk pas eind januari 2011 de verkoper is wel goed gekend in onze streek als goede verkoper maar dan wil ik ze zelf komen afhalen en plaatsen maar dat wou hij niet dus ben ik elders moeten aankloppen zo ben ik bij (ecolutions) terecht gekomenen de verkoper daar heeft zijn best gedaan om nog aan een aan te geraken en heeft mij dan gebeld en ik zat in november te genieten van mijn pellet kachel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyvr nov 16, 2012 2:32 pm

@ huppelke, merci, dit bewijst ook dat de kat zich goed voelt met deze kachel, anders deed ze dit niet he...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyvr nov 16, 2012 3:08 pm

Juist geteld 2 weken, kachel was in voorraad!de installateur heeft een heel lot staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyvr nov 16, 2012 4:17 pm

Net nog een winkel bezocht waar ik heel goeie uitleg kreeg.
Die man kon me vertellen dat het onmogelijk is om een flexibel in mijn schouw te steken omdat mijn schouw schuin naar boven loopt(Een Y op zijn kop eigenlijk, qua vorm). Een kachel plaatsen kan wel, maar dan zonder die inox buis. Ik vind dit een heel akelig idee (schrik voor schouwbrand en zo, hoewel de verkoper me verzekerde dat dit veilig was.

Bovendien lijken alle kachels veel te groot, zowel qua afmetingen als qua vermogen, voor de ruimte waar ze in zou komen te staan. En de modellen/merken die dan wel kunnen, vind ik niet passen bij mijn interieur, of daar heb ik ondertussen al negatieve dingen over gelezen of gehoord qua geluid etc.

Ik ben dus helemaal terug bij af, en ga er nog eens heel goed over moeten nadenken. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
grossard.rob
Admin
grossard.rob


Man Aantal berichten : 914
Leeftijd : 41
Registration date : 18-04-12

Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyvr nov 16, 2012 4:27 pm

@ Goldwing,

Goed voor U dat ge niet gekocht hebt in Schriek. (Als het Bij Kachelverkoper & selexion was)
Die komt hier niet meer binnen.

Ecolutions heeft hier onderhoud en parameters gedaan en sindsdien brand hij mooier en beter
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soundcloud.com/tripple-d
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyvr nov 16, 2012 5:06 pm

@huppelke, waar was je geweest als ik eens vragen mag.
Ik heb hier ook geen flexibel in de schouw
Een hoeveel kw heb je nodig voor je ruimte om te verwarmen.
Als het je kan helpen dan mag je hier gerust eens komen kijken. Ik had in de winkels ook het idee dat de kachel te groot zou zijn, maar eenmaal in de woonkamer valt het best goed mee.
grtzzz,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyvr nov 16, 2012 5:24 pm

Ik ben bij Eco-heating geweest. Super goeie uitleg gehad!

7kW is voor mijn ruimte ruimschoots voldoende (90m³).

Probleem is dat mijn kachel voor een schouwmantel komt te staan, en dat ze niet hoger mag zijn dan 99 cm. Anders krijg ik de klep van het pelletreservoir niet open door het tablet op de schouw.

De verkoper prees vooral Rika aan, maar die kachels zijn voor mij te hoog. En vroeger verkochten ze ook Edilkamin, waarvan de Brio me heel erg aanstond qua design, maar nu hebben ze dat merk niet meer.

De Rosy van Extraflame zou qua afmetingen en vermogen ook kunnen, maar ik las al op internet dat Extraflame niet altijd even handig is in gebruik.

Het is altijd wel iets he! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyvr nov 16, 2012 5:27 pm

ga anders eens in Valkenswaard kijken bij pierre girretz, daar heb ik hier op het forum toch ook al goede meningen van gehoord en deze verkoopt wel de edelkamin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyvr nov 16, 2012 6:22 pm

Ik zal het hier eens bespreken. Merci voor de tip!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyvr nov 16, 2012 8:12 pm

Akkoord, 3 maanden is inderdaad lang maar ergens kan ik het wel begrijpen, je probeert ook liever kort bij te blijven als verder weg te gaan plaatsen waardoor service leveren moeilijker wordt, of ik in ieder geval toch. Voor alle duidelijkheid is Huppelke niet bij mij geweest... Daar ga ik toch in ieder geval van uit. Maar hier gebeurd dat ook wel eens moet ik eerlijk zeggen, wanneer je niet meer ziet zitten hoe je alles moet klaar krijgen is dat nu eenmaal zo. En plannen is ook al super moeilijk aangezien ik niet kan inplannen wanneer iemand zijn kachel stuk gaat... misschien een glazen bol aanschaffen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyvr nov 16, 2012 10:30 pm

Effe ter verdediging van installateurs... soms hebben we een kachel op stock en is er een werk weg gevallen (nieuwbouw meestal) dan kan het soms zijn dat een klant zoals deze week bij ons het geval was slechts anderhalf uur heeft moeten wachten op pelletkachel, dit omdat de klant thuis was en het soms heel moeilijk is om "instant" een andere klant thuis aan te treffen. Maar meestal trachten we rond de 3 a 4 weken te plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyvr nov 16, 2012 10:57 pm

Begrijp me niet verkeerd, ik heb echt begrip voor levertermijnen, wachttijden en dergelijke. We zijn ook allemaal maar mensen, en ik snap heel goed dat het (zeker in de winterperiode) ontzettend druk kan zijn. Heb ik allemaal geen problemen mee.

Waar ik wel van stijger, is dat ik als klant volledig genegeerd word, of gewoon verkeerde info meekrijg ivm wachttijden. Wees als verkoper gewoon eerlijk. Zeg dat je het druk hebt en dat de wachttijd enkele maanden kan oplopen. Maar beweer niet dat ik "volgende week zeker iets ga horen" om dan na drie maanden zelf te moeten bellen en te merken dat ze zelfs mijn gegevens kwijt zijn. Ik ga bij niemand smeken om alsjeblieft een kachel te mogen kopen. Doe jij geen moeite voor mij, dan koop ik niet bij jou, zo simpel is het.
De kunst van "een goei commerce voeren" zoals wij hier zeggen, is een goede planning (eventuele onverwachte situaties ingecalculeerd), en een goede eerlijke communicatie met de klant.

Als ik zèlf terug moet bellen om een offerte vast te krijgen, is het eerste wat ik denk: "en gaan ze mij ook vergeten als mijn kachel stuk is en ik een service vraag?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyvr nov 16, 2012 11:32 pm

Soit, de discussie over al dan niet goeie/haalbare service is waarschijnlijk eindeloos, en ze was ook niet wat ik wou uitlokken toen ik deze topic opende.
Ik heb heel veel antwoorden en goeie raad gekregen, waar ik iedereen voor wil bedanken. Ik wil er geen welles-nietes-topic van maken. Het moet hier wel gezellig blijven! Smile

Bedankt iedereen, voor de goeie raad. Ik ga nu verder aan de slag met alles wat ik hier op het forum heb geleerd, en ik laat het jullie zeker weten als er een beslissing gevallen is.
Terug naar boven Ga naar beneden
stef123
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
stef123


Man Aantal berichten : 323
Registration date : 22-09-12

Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyza nov 17, 2012 7:15 am

@phil76
Bent u verkoper? Dan moet u dat wel melden aan de moderators.
mvg
Stef
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyza nov 17, 2012 1:07 pm

stef123

phil76 is geen verkoper, hij werkt gewoon als technieker/plaatser bij een verkoper...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
stef123
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
stef123


Man Aantal berichten : 323
Registration date : 22-09-12

Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyza nov 17, 2012 2:04 pm

ah ok, sorry voor het misverstand phil76
mvg
stef
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyza nov 17, 2012 7:06 pm

@ stef123 geeft niet hoor ;-)
Ik doe m'n werk graag en verdiep me er graag in. Vandaar dat ik ook op dit forum zit. Soms krijgen we vragen of problemen waar we nog nooit van gehoord hebben. En moet je als plaatser daarvoor een deugdelijke oplossing vinden. Er is altijd iemand als eerste met een bepaald probleem... en die zijn oplossing is dan goed voor de volgende.
Terug naar boven Ga naar beneden
stef123
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
stef123


Man Aantal berichten : 323
Registration date : 22-09-12

Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyzo nov 18, 2012 8:23 am

@phil76 Ja, dat is waaar en een plaatser met goede tips kunnen we zeker gebruiken op het forum
mvg
Stef
Terug naar boven Ga naar beneden
grossard.rob
Admin
grossard.rob


Man Aantal berichten : 914
Leeftijd : 41
Registration date : 18-04-12

Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyzo nov 18, 2012 9:10 am

@ phil

Hebben jullie rechtstreeks van de invoerder opleiding gehad?
Of moeten jullie het zelf maar uitzoeken, want pelletkachel is toch een wereld van verschil als houtkachel.
Kennis van techniek etc...

Vraag gewoon omdat ik eraan twijfel of er vanuit bepaalde merken wel feedback of ondersteuning wordt gegeven,
wanneer je hun producten begint te verkopen.

Aangezien de problemen die hier frequent opduiken bijna grotendeels duiden op na de plaatsing,
ivm parameters en slecht werkende kachels, geen ned handleiding etc.

MVG
Grossard Rob
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soundcloud.com/tripple-d
stef123
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
stef123


Man Aantal berichten : 323
Registration date : 22-09-12

Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyzo nov 18, 2012 10:33 am

Ik ben ook nog steeds aan het wachten op mijn kachel.... besteld begin oktober, beloofd voor eind oktober, dan uitgesteld en nu nog eens uitgesteld (was niet mee op de vrachtwagen). Tja, ik zal nog een beetje geduld moeten hebben, de mensen van de winkel kunnen er ook niet aan doen, het is de fabriek die moet leveren he. Blijkbaar is de uitvoering die wij gekozzen hebben niet in stock in de fabriek denk ik.

Hopelijk is de winter niet voorbij als hij geleverd wordt.
mvg
Stef
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyzo dec 16, 2012 8:51 pm

@ grossard.rob Wij krijgen een opleiding van de invoerder. Jaarlijks is er een opfrissing voorzien. Bij problemen waar we niet direkt een oplossing vinden kunnen wij een technieker van de invoerder opbellen (rechtstreeks gsmnr. altijd handig) en als het dan nog niet lukt een interventie aanvragen bij de invoerder voor de klant. Normaal gezien als zoiets nodig is gaan we gelijk met de technieker van de invoerder naar de klant. Kwestie van iets bij te leren. Parameters slecht ingesteld of geen nederlandse handleiding zijn eigenlijk zaken die niet kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyzo dec 16, 2012 9:51 pm

dat zouden de invoerders eigenlijk allemaal moeten doen,ondanks dat het voor beiden geld kost,maar dat noem ik investeren in hun producten en dan kan de klant er alleen maar voordeel uithalen.Maar spijtig is het zo niet als we de vele topics over dozenschuivers hier lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
harrielok
verkoper
harrielok


Man Aantal berichten : 791
Registration date : 08-11-12

Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyma dec 17, 2012 2:47 pm

Een tip is misschien met verschillende verkopers van kachels contact te houden.
Als de een druk is kan de ander misschien inspringen.
Zij moeten dan wel van het zelfde kaliber zijn.
Een netwerk van wederverkopers die elkaar ondersteunen.
Ik ben nog geen verkoper maar ga het wel worden.

_________________
Vanaf september 2013 Saey Kali Mini CV.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pelletkachelheerenveen.nl
Gast
Gast
Anonymous



Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Emptyma dec 17, 2012 4:50 pm

@ harrielok succes gewenst als je verkoper wil worden. Tip, kies zorgvuldig je leveranciers uit niet enkel korting telt maar kwaliteit van de kachels en beschikbaarheid van kachel/wisselstukken is ook van groot belang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?   Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Termijn van winkelbezoek tot plaatsing kachel?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoeveel vuil verwachten van plaatsing kachel?
» info over nieuwe aankoop pelletkachel
» Aankoop van P962

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: