problemen Saey met CV Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 84 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 84 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
problemen Saey met CV I_vote_lcapproblemen Saey met CV I_voting_barproblemen Saey met CV I_vote_rcap 
steven
problemen Saey met CV I_vote_lcapproblemen Saey met CV I_voting_barproblemen Saey met CV I_vote_rcap 
pedro
problemen Saey met CV I_vote_lcapproblemen Saey met CV I_voting_barproblemen Saey met CV I_vote_rcap 
krusty
problemen Saey met CV I_vote_lcapproblemen Saey met CV I_voting_barproblemen Saey met CV I_vote_rcap 
Fleur
problemen Saey met CV I_vote_lcapproblemen Saey met CV I_voting_barproblemen Saey met CV I_vote_rcap 
ss
problemen Saey met CV I_vote_lcapproblemen Saey met CV I_voting_barproblemen Saey met CV I_vote_rcap 
jeanhup
problemen Saey met CV I_vote_lcapproblemen Saey met CV I_voting_barproblemen Saey met CV I_vote_rcap 
Philip
problemen Saey met CV I_vote_lcapproblemen Saey met CV I_voting_barproblemen Saey met CV I_vote_rcap 
Annejanne
problemen Saey met CV I_vote_lcapproblemen Saey met CV I_voting_barproblemen Saey met CV I_vote_rcap 
Maryline
problemen Saey met CV I_vote_lcapproblemen Saey met CV I_voting_barproblemen Saey met CV I_vote_rcap 

 

 problemen Saey met CV

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



problemen Saey met CV Empty
BerichtOnderwerp: problemen Saey met CV   problemen Saey met CV Emptydo nov 15, 2012 10:28 pm

Wij verhuren vakantiehuisjes en hebben in één een RIKA RIO in een andere een SAEY NEEMA nog eentje met een SAEY CV aansluiting en dan nog eentje met een ecoteck SARA-700.
Voor info betreffende de RIKA en de SAEY (in feite zelfde kachel) helpt de invoerder van RIKA mij uit nood bij problemen.
Voor de SAEY met cv heb ik niet direkt een hulplijn.
Voor de Ecoteck die al in de woning stond bij aankoop kan ik ook nergens terecht.
De Franse dealer kan of wil mij niet verder helpen.

Wat is nu mijn probleem : wanneer de kachel de ingestelde temperatuur bereikt heeft gaat hij zoals voorzien in modulate work. Na een tijdlang zo gebrand te hebben gaat hij echter plots in ecostop waardoor de kachel volledig uitgaat. Ik veronderstel dat dit komt doordat de temperatuur zelfs in modulate work nog omhoog gaat.
Mijn vraag is nu kan ik hem zo afstellen dat hij nooit in ecostop gaat , ook al gaat de temperatuur nog omhoog ?
Indien dit niet mogelijk is hoe stel ik hem dan af dat hij wanneer hij toch in ecostop gaat na een temperatuurdaling van bvb 2 graden automatisch terug opstart ?

Verder hoe ik hier terecht kwam : na zelf vanalles geprobeerd te hebben en uiteindelijk grotendeels uitgevist te hebben hoe de kachel moet geregeld worden uitgezonderd dit dacht ik er plots aan internet te raadplegen.

Van pellets heb ik reeds diverse merken (steeds DIN plus) geprobeerd zonder noemenswaardige problemen.
Sommige geven soms een koekje in het verbrandingsbakje en uiteindelijk koop ik nu steeds donkerkleurige pellets, deze geven dit probleem niet.

Ik hoop dat iemand mij kan verder helpen en wil steeds anderen helpen voor hetgeen ikzelf ondertussen reeds afweet van de RIKA en SAEY.

Groetjes, Dirk
Terug naar boven Ga naar beneden
harrielok
verkoper
harrielok


Man Aantal berichten : 791
Registration date : 08-11-12

problemen Saey met CV Empty
BerichtOnderwerp: Re: problemen Saey met CV   problemen Saey met CV Emptydo dec 13, 2012 3:57 pm

Als de kachel in modulate work gaat en ondanks dat, de temperatuur omhoog gaat, dan is of het huis goed geisoleerd of de buiten temperatuur is niet laag genoeg.
Ook in modulate geeft de kachel nog warmte af komt die boven een bepaalde waarde dan gaat de kachel volledig uit.
Lijkt mij normaal verschijnsel.

_________________
Vanaf september 2013 Saey Kali Mini CV.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pelletkachelheerenveen.nl
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

problemen Saey met CV Empty
BerichtOnderwerp: Re: problemen Saey met CV   problemen Saey met CV Emptydo dec 13, 2012 6:08 pm

ja dat kan je; Ecostop is voor niks goed.
Enkel meer slijtage van de gloeibogie en meer pellet verbruik ,iedere keer hij opstart.
Dus in de menu van de kachel uitschakelen.

_________________
Edelkamin funny 11kw
zibro carmen 11 kw
lava
Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





problemen Saey met CV Empty
BerichtOnderwerp: Re: problemen Saey met CV   problemen Saey met CV Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
problemen Saey met CV
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Saey Neema error
» saey pelletkachel
» Verkooppunten Saey pelletkachel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Saey-
Ga naar: