van Gast vr nov 23, 2012 1:44 am
Zonet mijn installateur over de vloer gehad.
Om eerlijk te zijn: een ontgoocheling. Hij was veel te vroeg waardoor ik zelf niet thuis.
De installateur heeft volgens mijn echtgenote de kachel aangezet, waarop die natuurlijk de stroom deed springen na een bepaalde tijd.
"Ah ja mevrouw, dat is een moederbord probleem. Kan ik niets aan doen nu, ik moet terugkomen. Bel zelf maar even naar Saey, zij kunnen u wel vertellen wat zo'n bord ongeveer kost".
Dus ik opnieuw contact genomen met de technische dienst bij Saey.
Zij wilden natuurlijk de "bevinding" van de verkoper/installateur niet tegenspreken. Maar toen ik hen er op wees dat zij vorige keer zeiden dat de kans groot was dat dit de gloeikaars zou zijn, kreeg ik toch min of meer te verstaan dat zij dat nog steeds denken.
Heb nu mijn installateur gebeld met de vraag om alsnog terug te keren en de gloeikaars die hij naar verluidt bij had, toch te proberen. Hij gaat nog laten weten of hij vandaag terug kan komen.
Ik heb er niet echt een goed gevoel bij. Er was mij gezegd dat ze eerst zouden "meten" waar het probleem zit. Kachel opzetten en hem zienn uitvallen is voor mij niet "meten". Bovendien had hij hier niet voor ter plaatse moeten komen, want hij zei hier nét hetzelfde als hetgeen mij reeds telefonisch werd gemeld.
Het ruikt mij wat naar geld-makerij en onwil tot een werkelijk technisch nazicht.
Nu ja, afwachten of hij terug wil langskomen.