Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 34 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 34 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    HD-Pellets, Zonhoven (3520)

    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4746
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    HD-Pellets, Zonhoven (3520) Empty HD-Pellets, Zonhoven (3520)

    Bericht van pedro wo dec 12, 2012 2:34 pm

    Adres: Herestraat 93

    tel.: 011/515771
    email: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    website: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    in faling sedert 30/1/2014


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    HD-Pellets, Zonhoven (3520) Empty musa geplaatst

    Bericht van Gast ma sep 23, 2013 4:05 pm

    Sinds kort trotse eigenaars van een MCZ Musa, gekocht bij en geplaatst door HD Lommel.
    Zeer tevreden van de plaatsing. tof Misschien dat we ze in de toekomst toch wel iets dichter bij de muur zullen plaatsen, maar soit ...
    We zijn voor hen 'gevallen' door de mooie service die ze aanbieden.
    En na goed een jaar twijfelen en opzoeken en rondkijken en navragen ... gevallen voor de Musa.
    Hopelijk brengt dat kacheltje ons evenveel warmte en gezelligheid als onze oude houtkachel (minus de beestjes en rotzooi in huis Laughing )
    Anonymous
    Gast
    Gast


    HD-Pellets, Zonhoven (3520) Empty leveringsproblemen hd-pelletkachels

    Bericht van Gast wo okt 23, 2013 1:48 pm

    Hoi iedereen,

    Een vriend van mij had al lang het gevoel dat hij bij deze firma serieus aan het lijntje werd gehouden voor de levering van zijn bestelde mcz kachel.
    Nu is hier gisteren een einde aan gekomen. Hij had zijn kachel nog steeds niet en ze bleven maar uitvluchten verzinnen.
    We zijn er gisteren dan heen gereden en na een serieuze woordenwisseling heeft HD zijn voorschot terug betaald.
    Dit als info aan iedereen die ook reeds lang op zijn bestelde kachel zit te wachten.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    HD-Pellets, Zonhoven (3520) Empty achterkant musa

    Bericht van Gast di nov 12, 2013 7:05 pm

    De achterkant (witte steen) bladert af van mijn Musa Air (staat 1,5 maand en begint sinds een paar dagen pas echt te branden).
    Ga er morgen eens voor bellen naar HD ivm garantie.





    Anonymous
    Gast
    Gast


    HD-Pellets, Zonhoven (3520) Empty Re: HD-Pellets, Zonhoven (3520)

    Bericht van Gast di nov 12, 2013 9:32 pm

    Laat iets weten, als hij je niet kan helpen dan kun je eventueel nog altijd kontakt opnemen met de invoerder voor je garantie.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    HD-Pellets, Zonhoven (3520) Empty Re: HD-Pellets, Zonhoven (3520)

    Bericht van Gast do aug 07, 2014 5:06 pm

    Dank je voor je reactie, Kemp24. Het geraakt nl. maar niet in orde.
    Eerst was er een steen, toen weer niet, maanden later foto's komen nemen (nu weer ong. 1,5 maand terug) en nog steeds niets van gehoord.
    Toen vervroegd onderhoud gehad. Roostertje achteraan ontbreekt ook nog steeds. Niet zo gezond voor mijn kachel met 3 honden in huis Sad.

    Mensen nalopen is niet bepaald mijn hobby. Nu zie ik op de site dat ze geen MCZ meer dealen.
    Beetje ongelukkig met dit alles, moet ik wel zeggen.
    Ik heb trouwens extra betaald voor 5 jaar garantie. Wat gaat de invoerder daar van zeggen?  silent

    als de verkoper effectief gestopt is met MCZ breng dan invoerder Fero op de hoogte van uw situatie.
    mogelijk krijgt u dan een andere dealer toegewezen voor de verdere service en garantie.


    Laatst aangepast door erwin op do aug 07, 2014 8:01 pm; in totaal 3 keer bewerkt
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31458
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    HD-Pellets, Zonhoven (3520) Empty Re: HD-Pellets, Zonhoven (3520)

    Bericht van erwin wo okt 01, 2014 9:59 pm

    @ Ien:

    heb je ondertussen kontakt genomen met fero voor de problemen.
    blijkbaar is uw verkoper reeds in faling sedert 30/1/2014, zie volgende links: LINK1, LINK2
    ook de site bestaat ondertussen niet meer...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    HD-Pellets, Zonhoven (3520) Empty Re: HD-Pellets, Zonhoven (3520)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 2:02 pm