paladio scozia - zwarte ruit Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 35 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 35 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
paladio scozia - zwarte ruit I_vote_lcappaladio scozia - zwarte ruit I_voting_barpaladio scozia - zwarte ruit I_vote_rcap 
steven
paladio scozia - zwarte ruit I_vote_lcappaladio scozia - zwarte ruit I_voting_barpaladio scozia - zwarte ruit I_vote_rcap 
pedro
paladio scozia - zwarte ruit I_vote_lcappaladio scozia - zwarte ruit I_voting_barpaladio scozia - zwarte ruit I_vote_rcap 
krusty
paladio scozia - zwarte ruit I_vote_lcappaladio scozia - zwarte ruit I_voting_barpaladio scozia - zwarte ruit I_vote_rcap 
Fleur
paladio scozia - zwarte ruit I_vote_lcappaladio scozia - zwarte ruit I_voting_barpaladio scozia - zwarte ruit I_vote_rcap 
ss
paladio scozia - zwarte ruit I_vote_lcappaladio scozia - zwarte ruit I_voting_barpaladio scozia - zwarte ruit I_vote_rcap 
jeanhup
paladio scozia - zwarte ruit I_vote_lcappaladio scozia - zwarte ruit I_voting_barpaladio scozia - zwarte ruit I_vote_rcap 
Philip
paladio scozia - zwarte ruit I_vote_lcappaladio scozia - zwarte ruit I_voting_barpaladio scozia - zwarte ruit I_vote_rcap 
Annejanne
paladio scozia - zwarte ruit I_vote_lcappaladio scozia - zwarte ruit I_voting_barpaladio scozia - zwarte ruit I_vote_rcap 
Maryline
paladio scozia - zwarte ruit I_vote_lcappaladio scozia - zwarte ruit I_voting_barpaladio scozia - zwarte ruit I_vote_rcap 

 

 paladio scozia - zwarte ruit

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



paladio scozia - zwarte ruit Empty
BerichtOnderwerp: paladio scozia - zwarte ruit   paladio scozia - zwarte ruit Emptyma dec 24, 2012 11:24 pm

Sad goedenavond,ik heb ook een paar dagen een palladio scozia pelletkachel en ze heeft 1 dag gebrand en de ruit zag pikzwart en heel veel assen en als ik dit hier allemaal zo lees heb ik me weer iets laten opdraaien.ik zou ook graag een nederlandse handleiding hebben want ik ken er niks van. Voor iedereen hier prettige feesten !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



paladio scozia - zwarte ruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: paladio scozia - zwarte ruit   paladio scozia - zwarte ruit Emptyma dec 24, 2012 11:32 pm

heeft iemand tips om de kachelruit te poetsen en proper te houden ? dank bij voorbaat Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

paladio scozia - zwarte ruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: paladio scozia - zwarte ruit   paladio scozia - zwarte ruit Emptydi dec 25, 2012 1:59 am

bjvdr,

welkom op het forum,
handleidingen zijn na 5 zinvolle berichten aan te vragen via pm bij admin pedro,

is de kachel fatsoenlijk afgesteld door de verkoper?
kachelruit poetsen met een prop nat keukenpapier in wat asse gedept...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Johnny Derveaux
Pellet
Pellet
Johnny Derveaux


Man Aantal berichten : 194
Leeftijd : 57
Registration date : 03-03-12

paladio scozia - zwarte ruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: paladio scozia - zwarte ruit   paladio scozia - zwarte ruit Emptydi dec 25, 2012 6:54 am

ik heb nog nooit problemen gehad met een vuile ruit, ik bedoel na eerst te zijn gekuist
kan ze toch zeker 6 uren branden voor de zijkanten van de ruit vuil komen, maar na drie dagen
kuis ik die dan wel hoor, maar de ruist is dan nog niet voor de helft vuil.
vuil of aanslag zal er altijd zijn, want je zit met een verbranding, maar na 1 dag
mag dit toch niet zijn. hier een droog keuken papiertje, maar eerst met de aszuiger
erover,dan is de helft al weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



paladio scozia - zwarte ruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: paladio scozia - zwarte ruit   paladio scozia - zwarte ruit Emptywo dec 26, 2012 5:42 pm

goedenavond,vandaag is de verkoper hier geweest ivm de vuile ruit en mijn probleem schijnt de schouw te zijn. Nu zijn er 2 bochten minder in de schouw en na wat andere afstellingen blijft mijn ruitje inderdaad wat langer proper.Nu nog eens in de winkel een fles van hg meebrengen en dan moet het beter proper gaan .
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 837
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

paladio scozia - zwarte ruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: paladio scozia - zwarte ruit   paladio scozia - zwarte ruit Emptywo dec 26, 2012 5:50 pm

Propje papier beetje vochtig maken en deppen in wat assen, kuist even goed en veel goedkoper dan HG-produkten!

_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



paladio scozia - zwarte ruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: paladio scozia - zwarte ruit   paladio scozia - zwarte ruit Emptywo dec 26, 2012 6:44 pm

awel bedankt nick voor je tip ,dat ga ik zeker eens uitproberen morgen,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





paladio scozia - zwarte ruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: paladio scozia - zwarte ruit   paladio scozia - zwarte ruit Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
paladio scozia - zwarte ruit
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zwarte ruit - palladio scozia
» zwarte ruit Edilkamin Mya
» Palladio Svizzera zwarte ruit

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: