Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast za jan 10, 2009 1:22 pm

    Misschien interesant voor de doe het zelvers.
    Toegang tot het Servicemenu : (On) + (pijltje omhoog) samen indrukken.
    Password : Eerste 3 cijfers van het Uur.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van steven za jan 10, 2009 1:56 pm

    Bovenk,

    Heb jij toevallig ook een handleiding van een Palazetti die je kan mailen?


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Block do feb 12, 2009 3:05 pm

    Ik kan maar 2 digits ingeven als passw? Het zijn alvast niet de eerste 2 van het uur.

    edit: sorry je kan met je pijltjes tot 250 gaan.

    Maar waar verander ik nu snelheid van de schroef?
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Block di feb 17, 2009 7:51 pm

    Okay ik ben eruit, de eerste drie cijfers kom je in het service-menu. Hier kan je enkel de tellers voor onderhoud e.d. resetten, je kan de worm niet bijsturen.

    Met de code 184 zit je in het hart van de sturing en kan je onder het menu don. scr de draaitijd van de schroef verhogen of verlagen. Wel opletten er is nog een menu D scr dit is niet hetzelfde!

    don. scr
    1.3 "

    http://home.scarlet.be/~jm090441/Afb085.jpg

    De schroef draait met elke activatie dus in dit voorbeeld 1.3 seconden. Als je deze lager zet naar 1.1 seconden krijg je dus minder pellets.

    PS: Kan iemand met een ecofire of palazzetti eens testen of 184 bij hun ook werkt?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast za aug 01, 2009 11:13 pm

    Hallo,
    Heb de code eens getest op mijn palazzetti "184" werkt.
    don. scr stond op 1.7 " en verklaart waarom ik niet op het min kon verwarmen.
    Heb nu 1 winter gestookt met dit vuur en had soms een probleem met uitdoven in laagste stand. De technieker heeft toen wat settings veranderd en alles was ok. Maar mijn laagste stand was volgens mij wat te hoog.
    Nu kan ik zelf wat testen met de draaitijd.
    Thanks voor de info.


    PS: ben nieuw op dit forum "groeten aan iedereen die dit leest"
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van steven zo aug 02, 2009 2:56 am

    Oreo,

    Ben je voor de rest tevreden van je kachel?


    Mvg,


    Steven


    Laatst aangepast door Steven op zo aug 02, 2009 10:46 am; in totaal 1 keer bewerkt


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast zo aug 02, 2009 10:03 am

    Ja, mag er zeker niet van klagen. Maar je moet hem wel regelmatig schoonmaken. Is gemaakt van gietijzer en niet van plaatwerk.
    Alles gemakkelijk te reinigen en uit te nemen.
    Maar zal komende winter enkel gebruikt worden in voor- en na-seizoen.
    Ga een nieuwe pleet CV installatie plaatsen.
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Block zo aug 02, 2009 11:08 pm

    Welkom op het forum! Ik ben blij dat eens iemand de code heeft geprobeerd met succes.


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty turbo jenny

    Bericht van Gast zo sep 13, 2009 10:12 am

    hoikes,
    mijn moeder heeft ook zo een turbo jenny, is er tevreden van alleen de worm maak tamelijk lawaai bij het vullen.kan ik daar iets aan veranderen met aan aanpassen van b.v instellingen.
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Block di sep 22, 2009 3:01 pm

    dat denk ik niet, dat is het geluid van de electromoter die je hoort. die eigenlijk open en bloot zit.


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast zo okt 04, 2009 8:25 pm

    hallo
    Wij hadden ook problemen met de worm die te veel lawaai maakt , ze zijn komen kijken van palazzetti zelf, en het probleem was dat er veel stof in de worm zat.Dus nu laat ik , om de ong 2maanden, de voorraadbak volledig leegbranden en stofzuig ik die goed, en sinsdien is het probleem opgelost.
    mvg
    Jurgen
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van steven zo okt 04, 2009 8:35 pm

    en waarschijnlijk pelles aankopen waarin minder stof zit?


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast do okt 22, 2009 9:02 pm

    steven,
    Pellets zijn plospan, die hebben niet overdreven stof denk ik .Maar toch zit er na een 2tal maanden veel stof in de worm.

    Block
    Weet jij soms ook waarvoor al die andere instellingen dienen?
    Waar kan ik die eventueel vinden?

    mvg
    Jurgen
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Block vr okt 23, 2009 4:23 pm

    Nee dat weet ik eigenlijk niet, ik ga er wel eens proberen achter te komen. De helpdesk van Palazetti is vrij goed en snel, maar wel in het italiaans of engels.


    @geertjoosten
    De worm is idd een stuk stiller geworden na het onderhoud, stof heeft idd een invloed op het lawaai.


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast zo jan 10, 2010 1:16 pm

    Ben in het bezit van een palazzetti.Hoe kan ik de vermelding MANUTENTION EXTRAORDINAIRE verwijderen dit heeft een storend gepiep.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van steven zo jan 10, 2010 1:56 pm

    Marnic,

    Dat is een storing. contacteer uw installateur.

    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast zo jan 10, 2010 2:56 pm

    Die zegt dat ik het moet verwijderen via servicemenu .hij ging terugkomen met toegangscode.Maarnog niet langs geweest.Blijkbaar is de melding een verwitteging voor jaarlijks onderhoud.Is pas nog maar gedaan.
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Block ma jan 11, 2010 12:14 am

    Gaat via de uur code:

    Je kan instellen hoeveel uur tot volgend onderhoud, of de teller gewoon resetten.


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast za jan 15, 2011 9:19 pm

    Hallo,
    Ben hier ook nieuw.
    Bij mij lukt het ook met code 184 voor service menu.

    Maar ik heb geen idee hoe ik de melding extraordonary maintenance en het bijhorende piepsignaal wegkrijg.

    Wij zijn ook verhuist met kachel, onze installateur vind de afstand te ver om langs te komen voor onderhoud. Daarom doen wij het onderhoud zelf, hebben het verschillende keren gezien hoe het gedaan werd.

    Kan iemand mij in stappen uitleggen hoe ik het de tellers terug kan resetten?

    Dank je wel alvast.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van steven zo jan 16, 2011 1:29 am

    Aad,

    Dat kan je ex-installateur toch uitleggen. Als er iemand het probleem moet verstaan, dan is hij het wel.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast zo jan 16, 2011 8:05 am

    Wanneer we hem contacteren hiervoor dan weet hij de codes niet van buiten en moet hij deze opzoeken... hij zou deze dan wel doorgeven.
    Op mails reageert hij niet...

    Deze vraag is vorig jaar al meermaals gesteld. Uiteindelijk is hij dan zelf onderhoud komen doen, moet hoge kost voor verplaatsingen!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast zo jan 16, 2011 8:16 am

    And schreef:Wanneer we hem contacteren hiervoor dan weet hij de codes niet van buiten en moet hij deze opzoeken... hij zou deze dan wel doorgeven.
    Op mails reageert hij niet...

    Deze vraag is vorig jaar al meermaals gesteld. Uiteindelijk is hij dan zelf onderhoud komen doen, moet hoge kost voor verplaatsingen!




    dafke op het forum hier kan jou hier waarschijnlijk in verder helpen,k zou hem eens een pm sturen met jou vraag.


    gr fleur
    Vomit
    Vomit
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 29
    Registration date : 31-08-10

    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Vomit zo jan 16, 2011 2:56 pm

    Het uur bekijken op het scherm (vb. 12:45)

    ON en ^ 3 seconden inhouden

    Menu van de installateur kiezen

    Wachtwoord is eerste 3 cijfers van het uur, dus 124 in voorbeeld hierboven

    Naar MAN.EXTRAORD gaan en JA kiezen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast di jan 18, 2011 9:35 pm

    Zoals Vomit uitlegt. Dan heb je terug 2000 branduren te gaan Smile
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gast di jan 18, 2011 9:36 pm

    And schreef:Hallo,
    Ben hier ook nieuw.
    Bij mij lukt het ook met code 184 voor service menu.

    Maar ik heb geen idee hoe ik de melding extraordonary maintenance en het bijhorende piepsignaal wegkrijg.

    Wij zijn ook verhuist met kachel, onze installateur vind de afstand te ver om langs te komen voor onderhoud. Daarom doen wij het onderhoud zelf, hebben het verschillende keren gezien hoe het gedaan werd.

    Kan iemand mij in stappen uitleggen hoe ik het de tellers terug kan resetten?

    Dank je wel alvast.
    Ik hoop dan toch dat de persoon van wie je het gezien hebt het goed gedaan heeft Smile

    Gesponsorde inhoud


    Palazzetti :Toegang tot het service menu Empty Re: Palazzetti :Toegang tot het service menu

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 12:43 am