geluid/lawaai van  nordic fire Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 18 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
geluid/lawaai van  nordic fire I_vote_lcapgeluid/lawaai van  nordic fire I_voting_bargeluid/lawaai van  nordic fire I_vote_rcap 
steven
geluid/lawaai van  nordic fire I_vote_lcapgeluid/lawaai van  nordic fire I_voting_bargeluid/lawaai van  nordic fire I_vote_rcap 
pedro
geluid/lawaai van  nordic fire I_vote_lcapgeluid/lawaai van  nordic fire I_voting_bargeluid/lawaai van  nordic fire I_vote_rcap 
krusty
geluid/lawaai van  nordic fire I_vote_lcapgeluid/lawaai van  nordic fire I_voting_bargeluid/lawaai van  nordic fire I_vote_rcap 
Fleur
geluid/lawaai van  nordic fire I_vote_lcapgeluid/lawaai van  nordic fire I_voting_bargeluid/lawaai van  nordic fire I_vote_rcap 
ss
geluid/lawaai van  nordic fire I_vote_lcapgeluid/lawaai van  nordic fire I_voting_bargeluid/lawaai van  nordic fire I_vote_rcap 
jeanhup
geluid/lawaai van  nordic fire I_vote_lcapgeluid/lawaai van  nordic fire I_voting_bargeluid/lawaai van  nordic fire I_vote_rcap 
Philip
geluid/lawaai van  nordic fire I_vote_lcapgeluid/lawaai van  nordic fire I_voting_bargeluid/lawaai van  nordic fire I_vote_rcap 
Annejanne
geluid/lawaai van  nordic fire I_vote_lcapgeluid/lawaai van  nordic fire I_voting_bargeluid/lawaai van  nordic fire I_vote_rcap 
Maryline
geluid/lawaai van  nordic fire I_vote_lcapgeluid/lawaai van  nordic fire I_voting_bargeluid/lawaai van  nordic fire I_vote_rcap 

 

 geluid/lawaai van nordic fire

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



geluid/lawaai van  nordic fire Empty
BerichtOnderwerp: geluid/lawaai van nordic fire   geluid/lawaai van  nordic fire Emptyza dec 29, 2012 12:29 pm




Dag,
Wie herkent dit geluid, volgens Nordic Fire waren mijn german din pellets te groot, vandaar dit geluid.
Ik twijfel hierzelf over, ik zit nog in mijn garantietermijn vandaar.
De ene keer maakt hij het geluid wel, de andere keer niet.
De kachel is 1 jaar oud, (showmodel) zit al een nieuwe motor van de worm in, die was ook niet goed (febr. 2012)

Dag, dit geluid is ook niet altijd, maar dit geluid is er ook als de worm niet draait even.(als hij er geen pellets ingooit)
Dus het geluid is niet van de worm.
Mijn vraag is waarom doet hij het de ene keer wel en de andere keer niet dat geluid?
De stand maakt niet uit, met blazen of modulation stand of opwarmen volgens mij.


gr. Berlinda


Laatst aangepast door bm.bolink op za dec 29, 2012 5:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3095
Registration date : 06-12-11

geluid/lawaai van  nordic fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: geluid/lawaai van nordic fire   geluid/lawaai van  nordic fire Emptyza dec 29, 2012 12:52 pm

ik zie geen pellets vallen in de branderpot op het filmpje ,of zie ik nie meer zo goe.......dan zou het al niet van het wormwiel kunnen komen dat geluid.

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

geluid/lawaai van  nordic fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: geluid/lawaai van nordic fire   geluid/lawaai van  nordic fire Emptyza dec 29, 2012 1:45 pm

Als het dat constante ratelende geluid is dat je hoort dan zijn dat zeker niet de pellets.
Te harde en te lange pellets kunnen ook wel wat geluid maken als deze gebroken worden maar dat zal met tussenpozen zijn (als de worm draait).

Dit geluid klinkt veel meer als een kapotte ruimteventilator.

_________________
met vriendelijke groet,

Jean - importeur/installateur/gebruiker van pelletkachels en pelletketels

In eigen gebruik:
Pasian Bijou pelletkachel
Adler Firecube pelletkachel
Ariterm Biomatic pelletketel
Gebruikte pellets: momenteel zeer content met Piron belgische pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
piet
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
piet


Man Aantal berichten : 250
Registration date : 23-11-11

geluid/lawaai van  nordic fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: geluid/lawaai van nordic fire   geluid/lawaai van  nordic fire Emptyza dec 29, 2012 1:55 pm

Hallo Berlinda,
Heb zelf ook German pellets, heb soms maar dan ook soms een schurend geluid maar is net als Jean zegt met tussenpozen en absoluut niet dit geluid.
Waarschijnlijk als je andere pellets probeert zal het geluid niet verdwijnen en heb je zekerheid dat het in iedere geval niet aan de pellets ligt.
Groetjes
Piet

_________________
Nordic Fire ILVAR 7
houtpellets AVEVE -
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

geluid/lawaai van  nordic fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: geluid/lawaai van nordic fire   geluid/lawaai van  nordic fire Emptyza dec 29, 2012 2:58 pm

installateur kontakteren, zoals gezegd een ventilatorprobleem..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





geluid/lawaai van  nordic fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: geluid/lawaai van nordic fire   geluid/lawaai van  nordic fire Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
geluid/lawaai van nordic fire
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nordic fire ilvar 7
» nordic fire natura
» Standby Nordic Fire Ilvar 9

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Ravelli/Ecoteck/Nordic Fire-
Ga naar: